سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

باسلام خدمت هموطنان عزيز

شما مي توانيد با مراجعه به آدرس سايت زير وارد دنياي كسب در آمد الكترونيكي شويد و  درآمد اينترنتي داشته باشيد

كسب درآمد در خانه يا در هرجايي باشيد فقط كافيست به اينترنت دسترسي داشته باشيد

                                  

                                                          http://www.biziket.com/?ref=5177




ارسال توسط اسماعیل عربی
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش درگذشت.
 
آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در سوم شهریور ماه سال 1313 در روستای بهرمان شهرستان رفسنجان و در خانواده‌ای نسبتاً ثروتمند به دنیا آمد. او یکی از 9 فرزند میرزاعلی هاشمی بهرمانی و ماه‌ بی‌بی صفریان است.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی تحصیل را، از سن 5 سالگی در مکتب خانه ای در نوق آغاز نمود. در سن 14 سالگی به قم رفت و به تحصیل علوم دینی پرداخت و به درجه اجتهاد نائل شد. اساتید وی در حوزه علمیه قم آیات عظام سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی (ره)، سید محمد محقق داماد، محمدرضا گلپایگانی، سید محمد کاظم شریعتمداری، عبدالکریم حائری یزدی، شهاب ‌الدین نجفی مرعشی، محمد حسین طباطبائی و حسینعلی منتظری بوده‌ اند.
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی
 
وی در آنجا تحت تاثیر تعلیمات امام خمینی (ره) به سیاست روی آورد و به مخالفت با حکومت محمد رضا شاه پهلوی و انقلاب سفید او پرداخت. با تبعید امام، نقش هاشمی در مبارزه با شاه و نمایندگی امام در داخل کشور پررنگ ‌تر شد. با وجود نگرش ضد غربی انقلابیون، او سفرهای زیادی از ژاپن در شرق تا 20 ایالت از ایالات متحده در غرب کرد.
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از انقالب اسلامی عناوین افتخاری متعددی را از مجامع علمی دنیا کسب کرده و دانشگاه تهران نیز عنوان دکترای افتخاری علوم سیاسی را به وی اهدا کرده است.
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی همچنین در شهریورماه 1386 به دنبال رحلت آیت‌ الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری در دومین اجلاس سالانه دوره چهارم مجلس خبرگان، به ریاست این مجلس مهم و تأثیرگذار برگزیده شد. وی اسفند سال 1389 ریاست مجلس خبرگان رهبری را به آیت‌ الله مهدوی کنی سپرد.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 1337 با عفت مرعشی که دختری از خانواده روحانی و از نوادگان سید محمد کاظم طباطبایی یزدی است، ازدواج کرد. او خواهر حسین مرعشی، معاون سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری و از مدیران اصلی دولت سازندگی است. ثمره این ازدواج 5 فرزند به ترتیب و به نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است.
 
وی تعدادی کتاب با عنوان مجموعه خاطرات روزانه دارد. او انگیزه‌اش را از نوشتن خاطرات روزانه علاقه به نویسندگی عنوان کرده‌ است.بر اساس خاطرات و دیدگاه‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های او چندین کتاب مستقل نوشته شده‌ است. علاوه بر‏‏این، متن کامل خطبه‌های نماز جمعه، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و نطق‌های پیش از دستورش در مجلس، به صورت کتاب‌های جداگانه منتشر شده‌ است. از جمله تألیفات وی میتوان به این موارد ارزشها و مکتب ها، اسرائیل و فلسطین، امیر کبیر یا قهرمان مبارزه با استعمارانقلاب یا بعثت جدیدآشنایی با تمدن و فرهنگ اسلامی اشاره کرد.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از آنکه به عنوان یک شخصیت علمی شناخته شده باشد، به عنوان یک چهره سیاسی مطرح است و این هم به خاطر فعالیت های فراوان سیاسی وی در دوران قبل و بعد از انقلاب است. وی فعالیت سیاسی خود را از سال 1340 آغاز کرد. او در دوران قبل از انقلاب، بسیار به امام نزدیک بود. 
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
هاشمی در دوران پیش از انقلاب و در طول نهضت امام خمینی (ره) به صورت یک عضو فعال و همیشه در صحنه حضور داشته است. نمونه بارز حمایت ایشان از امام خمینی (ره)، حرکتی بود که وی به همراه دیگر علما در اعتراض به زندانی شدن امام انجام دادند. اینان که بعداً در ادبیات سیاسی به عنوان «مهاجرین» شناخته شدند، به سمت تهران حرکت کردند و با اجتماع در جلوی شهربانی اعلام داشتند یا امام را بدون قید و شرط آزاد کنند و یا اینکه ما را همانند ایشان به زندان بفرستند.
 
حضور فعال وی در تمامی صحنه ها مایه قوت قلب مردم خصوصا در شهر قم شده بود. به همین سبب شاه و ماموران ساواک به منظور فروکش کردن آتش انقلاب در قم، چاره را در آن دانستند که افراد موثر را دستگیر و روانه زندان کند. از این‌روی وی را به همراه آقای ربانی شیرازی، بدون در دست داشتن هیچ‏گونه سند و مدرکی، دستگیر کرده و به زندان بردند.
 
وی با گروه هایی که وجهه اسلامی داشته و مخالف رژیم بودند نیز همکاری های زیادی داشت که نمونه بارز آن همکاری با گروه محمد بخارایی بود. رژیم که به این همکاری پی برده بود، کوشش کرد تا مدرک و سندی در این زمینه بدست بیاورد و حتی با شکنجه دادن آقای هاشمی تا سرحد مرگ خواست از وی اعترافی بگیرد، ولی موفق نشد.
 
از جمله فعالیت های سیاسی وی در دوران پهلوی، حرکت هدفمند در راه نهضت بود. یکی از این حرکت ها که دارای آثار بسیار مثبت بود، تشکیل شبکه ای از روحانیون وفادار به اندیشه های امام بود به نام «روحانیت مبارز». این تشکل که در اواسط سال 1356 تشکیل شد از اعضایی همچون شهید بهشتی، استادمطهری، شهید مفتح، شهید باهنر، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله خسروشاهی، عبدالمجید ایروانی، حجت الاسلام ناطق نوری، معادی خواه، شجونی، مهدی کروبی، هادی غفاری و... در آن حضور داشتند. 
 
فعالیت های سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران نهضت باعث شده بود تا امام خمینی (ره) وی را به عنوان یکی از افراد مورد اعتماد خود قرار دهد و از وی به عنوان یکی از اعضای شورای انقلاب در کنار بزرگان دیگری همچون شهیدبهشتی، شهیدمطهری، شهید باهنر و رهبر معظم انقلاب استفاده کند. اگرچه در بعد فردی عمده فعالیت مبارزاتی وی پیش از انقلاب را سخنرانی‌های مختلف و کارهای انتشاراتی تشکیل می‌دادند ولی امام در دوران تبعید، نقش مدیر مالی مبارزات انقلاب و نیز ارتباط با سایر گروه‌های انقلابی را نیز بر عهده وی گذاشته بود. 
 
بیوگرافی آیت الله هاشمی رفسنجانی+ تصاویر
 
آیت الله هاشمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را در عرصه‌ های گوناگون پی‌ گیری کرده‌اند، می توان به عضویت در حزب جمهوری اسلامی، سرپرستی وزارت کشور، ریاست مجلس شورای اسلامی،امام جمعه موقت تهران، جانشین فرماندهی کل قوا،نیابت ریاست مجلس خبرگان،ریاست جمهوری، ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.



ارسال توسط اسماعیل عربی

یک عمر سلامت با خود مراقبتی

 بین 65 تا 85 درصد از مراقبت‌هایی که به سلامت ما منجر می‌شود، محصول همین خود مراقبتی است؛ یعنی فعالیت‌هایی که خود یا خانواده‌مان برای حفظ یا ارتقای سلامت‌مان، پیشگیری از ابتلا به بیماری، درمان بیماری‌مان یا کاهش عوارض آن انجام می‌دهیم. بین اعضای خانواده، معمولا مادران مهم‌ترین نقش مراقبتی را بر عهده دارند.

خود مراقبتی یعنی چه؟

خود مراقبتی، عملی است که در آن، هر فردی از دانش، مهارت و توان خود به عنوان یک منبع استفاده می‌کند تا «به صورت مستقل» از سلامت خود مراقبت کند. منظور از «به صورت مستقل»، تصمیم‌گیری درباره خود و با اتکا به خود است. البته این تصمیم‌گیری می‌تواند شامل مشورت و کسب کمک تخصصی یا غیرتخصصی از دیگران (چه متخصص و چه غیرمتخصص) نیز باشد. اگرچه خود مراقبتی، فعالیتی است که مردم برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت خود انجام می‌دهند؛ اما گاهی این مراقبت به فرزندان، خانواده، دوستان، همسایگان، هم محلی‌ها و همشهریان آنها نیز گسترش می‌یابد. به هر حال، در تعریف خود مراقبتی، پنج ویژگی زیر مستتر است:

رفتاری است داوطلبانه

فعالیتی است آموخته شده

حق و مسوولیتی است همگانی برای حفظ سلامت خود، خانواده و نزدیکان

بخشی است از مراقبت‌های نوزادان، کودکان، نوجوانان و سالمندان

بزرگسالانی که قادر به خود مراقبتی نیستند، نیازمند دریافت مراقبت‌های بهداشتی از ارایه‌دهندگان خدمات اجتماعی یا بهداشتی خواهند بود.

البته افتراق نهادن میان سه واژه خود مراقبتی، خود مدیریتی و خود اتکایی بسیار مهم است.

خود مراقبتی: خود مراقبتی به مسوولیت‌پذیری افراد در مقابل سلامت خود از طریق اتخاذ سبک سالم زندگی، تدبیر اندیشی جهت جلوگیری از رخداد حوادث و بیماری‌ها، نگهداری و استفاده صحیح از داروهای بدون نسخه (OTC) در بیماری‌های جزیی و مراقبت بهینه بیماری‌های مزمن اطلاق می‌شود.

خود مدیریتی: خود مدیریتی به مسوولیت‌پذیری و مشارکت افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن در تصمیم‌گیری‌های آگاهانه بالینی، همکاری با افرادی که مراقبت از سلامت آنان را بر عهده دارند، به حداقل رساندن تاثیر بیماری بر وضعیت عملکردی، عواطف و ارتباطات بین فردی و همچنین پایش و مدیریت علایم و نشانه‌های بیماری برای به حداقل رساندن دفعات و عواقب حملات تشدید بیماری اطلاق می‌شود.

خود اتکایی: خود اتکایی به توانایی و اعتماد به نفس فرد برای حفظ استقلال، انجام امور روزمره و دستیابی به اهداف زندگی با حداقل وابستگی به دیگران گفته می‌شود.

محتوای خود مراقبتی را می‌توان بر حسب گروه هدف، نیازهای خاص آنها و راه‌های مختلف برآورده ساختن نیازها تغییر داد. برای مثال، می‌توان برنامه خود مراقبتی برای بیماری دیابت در بزرگسالان، کاهش اعتیاد به سیگار در نوجوانان و یا صدها موضوع متنوع دیگر طراحی کرد و در آن برنامه از روش‌ها یا قالب‌های گوناگون سود برد.

عاملیت خود مراقبتی

عاملیت خود مراقبتی یک شایستگی اکتسابی چند بعدی است که به معنای قدرت و قابلیت مورد نیاز هر فرد برای برآورده ساختن نیازهای مداوم فردی به خود مراقبتی است؛ به گونه‌ای که با مراقبت از خود، فرآیندهای حیاتی‌اش تنظیم شده، یکپارچگی ساختار و عملکرد انسانی‌اش حفظ شده، ارتقا یافته و تندرستی‌اش نیز افزایش یابد.

به تعبیر دیگر، عاملیت خود مراقبتی به معنای قابلیت مردم برای درگیری در اقدامات خود مراقبتی است که به منظور شناسایی و برآورده ساختن نیازهای سلامت آنها در یک محدوده زمانی و مکانی خاص صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر، عاملیت خود مراقبتی، ترکیبی از قدرت‌ها و صلاحیت‌های مورد نیاز مردم است تا بتوانند از خود و نزدیکان خود مراقبت کنند.عاملیت خود مراقبتی به معنای قدرت درگیری مردم در فرآیند خود مراقبتی در روند زندگی روزانه‌شان است.

ظرفیت خود مراقبتی هر یک از مردم در چرخه رشد آنها، از کودکی تا سالخوردگی، در قسمت‌های مختلف یک طیف قرار می‌گیرد که میزان آن، بسته به وضعیت سلامت، عوامل تاثیرگذار بر آموزش‌پذیری و تجارب زندگی فردی متفاوت است؛ چرا که این عوامل هستند که مردم را قادر می‌سازند که یاد بگیرند، در معرض تاثیرات فرهنگی قرار بگیرند و از منابع مورد نیاز در زندگی روزمره‌شان استفاده کنند.

با ایجاد عاملیت خود مراقبتی از یک سو و تقاضای خود مراقبتی از سوی دیگر، می‌توان انتظار داشت که رفتار خود مراقبتی در فرد شکل بگیرد یا به زبان ساده‌تر، هر یک از افراد برای انجام رفتار خود مراقبتی باید بخواهند (تقاضا) و بتوانند (عاملیت) که خود مراقبتی را انجام دهند و عوامل زمینه‌ای نیز باید برای این موضوع مساعد باشند.

انواع خود مراقبتی

بیشتر انسان‌ها قسمت عمده جوانی خود را در سلامت کامل سپری می‌کنند اما همه ما گهگاه به بیماری‌های خفیف و گذرا مبتلا می‌شویم؛ گاهی از بیماری‌های حاد رنج می‌بریم و گاهی در دوران میانسالی و سالمندی، با بیماری‌های مزمن دست و پنجه نرم می‌کنیم. خود مراقبتی در تمام طیف سلامت و بیماری معنی پیدا می‌کند و مراقبت‌های بهداشتی در طیفی قرار می‌گیرند که دامنه‌اش از خود مراقبتی 100 درصد (مثل مسواک زدن منظم روزانه) تا مراقبت حرفه‌ای 100 درصد (مثل جراحی اعصاب) متغیر است. بخشی از ناخوشی‌های جزیی، بیماری‌های مزمن و بیماری‌های حاد، نیازمند مراقبت‌های پزشکی حرفه‌ای است و هدف خود مراقبتی، این است که بخش حرفه‌ای مراقبت از این بیماری‌ها را به حداقل برساند.

انواع خود مراقبتی را می‌توان در چهار گروه کلی زیر طبقه‌بندی کرد:

خود مراقبتی برای حفظ سلامت

خود مراقبتی در ناخوشی‌های جزیی

خود مراقبتی در بیماری‌های مزمن

خود مراقبتی در بیماری‌های حاد

خود مراقبتی برای حفظ سلامت

مطالعه‌ای در سال 1382 نشان داد که بخش عمده سال‌های از دست رفته عمر در کشور ما به سبب مرگ زودرس و معلولیت ناشی از حوادث، بیماری‌های روانی و اختلالات رفتاری و همچنین بیماری‌های قلبی است. کاهش بار این بیماری‌ها قطعا مستلزم ارتقای سطح آگاهی مردم و تغییر رفتار سلامت آنهاست. منبع اطلاعات بیشتر مردم در حوزه سلامت معمولا نشریات، اینترنت و تلویزیون است؛ این در حالی است که متاسفانه فقط کسر کوچکی از این اطلاعات، مستند و قابل اعتمادند.

خود مراقبتی در بیماری‌های جزئی

بخش عمده‌ای از بیماری‌ها را بیماری‌های جزیی تشکیل می‌دهند؛ بیماری‌هایی که در مدتی کوتاه، بدون درمان یا با درمان‌های خانگی ساده بهبود می‌یابند. مطالعه‌ای در انگلستان نشان داد که حدود 20 درصد از مراجعات به پزشکان و مراکز درمانی، مربوط به همین بیماری‌های جزیی است، در حالی که بخش عمده‌ای از این بیماری‌ها توسط خود مردم قابل مراقبت است. در این موارد، ارایه اطلاعات کیفی مکتوب در ویزیت‌ها می‌تواند از ویزیت‌های مجدد و بستری‌های بیمارستانی پیشگیری کند.

طبق آمار شبکه سلامت انگلستان، نزدیک به دو سوم مشاوره‌های پزشکان عمومی که منجر به تجویز دارو می‌شود، بدون دارو یا با استفاده از داروهای بی‌نیاز از نسخه پزشک، قابل درمان است. توصیه‌های خود مراقبتی در چنین مواردی می‌تواند مردم را توانمند کند تا به طور مناسبی مشکل خود را حل کنند و از دریافت غیر ضروری دارو اجتناب کنند.

آموزش همگانی سلامت و ارایه منابع اطلاعاتی قابل اعتماد برای خود مراقبتی در بیماری‌های جزیی می‌تواند دست‌کم جلوی یک پنجم از مراجعات پزشکی بی‌مورد را بگیرد. در انگلستان، مبلغ صرفه جویی شده در نظام سلامت، صرفا از همین منظر، سالانه 96 میلیارد دلار است. اگر صرفه‌جویی‌های ناشی از عدم نیاز به غیبت از کار برای مراجعه به پزشک و کاهش هزینه‌های حمل و نقل را هم به عدد فوق بیفزاییم، صرفه‌جویی نهایی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

خود مراقبتی در بیماری‌های مزمن

بیماری‌های مزمن به عنوان چالش اصلی نظام‌های سلامت در قرن بیست و یکم مطرح شده‌اند. امروزه، اپیدمی بیماری‌های غیرواگیر، مسوول 60 درصد از موارد مرگ‌ و میر در جهان است. حدود 80 درصد از مراجعات سرپایی در انگلستان و 75 درصد از هزینه‌های نظام سلامت در آمریکا مرتبط با بیماری‌های مزمن است. انگلستان تخمین زده است که تا سال 2030، بروز بیماری‌های مزمن در جمعیت بالای 65 سال این کشور، بیش از دو برابر خواهد شد.

امروزه پاسخگویی به این حجم از خدمات مورد انتظار در مراقبت بیماری‌های مزمن، اولویتی کلیدی برای بخش سلامت محسوب می‌شود و حمایت از خود مراقبتی در بیماری‌های مزمن، جزیی اساسی از این کار است. یافته‌های پژوهشی نشان داده است که خود مراقبتی در بیماری‌های مزمن می‌تواند تا حد زیادی استفاده از منابع نظام ارایه خدمات سلامت را کاهش دهد، به طوری که نتیجه آن، 40 درصد کاهش در مراجعه به پزشکان عمومی، 17 درصد کاهش در مراجعه به پزشکان متخصص، 50 درصد کاهش در مراجعه به مراکز اورژانس، 50 درصد کاهش در بستری بیمارستانی و 50 درصد کاهش در روزهای غیبت از کار خواهد بود.

مزایای آموزش‌های خود مراقبتی در بیماری‌های دیابت، آسم و سایر بیماری‌های مزمن نیز به طور معنی‌داری، به اثبات رسیده است. مطالعات متعددی نشان داده‌اند که خود مراقبتی مهم‌ترین شکل مراقبت اولیه است؛ چه در کشورهای توسعه یافته، چه در کشورهای در حال توسعه. برای مثال، مبتلایان به دیابت به طور متوسط در طول یک ساعت حدود سه ساعت با یک متخصص بهداشتی در تماس‌اند و 8757 ساعت باقی‌مانده را با استفاده از همان توصیه‌هایی که در آن سه ساعت گرفته‌اند یا با استفاده از مهارت‌های خود مراقبتی می‌گذرانند.




تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:خود مراقبتی , سلامت , پیشگیری , راه سلامت , خانواده,
ارسال توسط اسماعیل عربی

روز مادر, روز مادر 1392, تاریخ روز مادر

مادر عزیزم ،وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.




تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:روز مادر 1393, مادر,
ارسال توسط اسماعیل عربی

1237.jpg
پرنده فروشی باغ فردوس در شهر جلین
با مدیریت عماد محمدی
09119660933

فروش انواع پرنده زینتی

آموزش نگهداری انواع پرنده

استان گلستان - شهرستان گرگان - شهر جلین




ارسال توسط اسماعیل عربی

در جنس مونث سینه ها از زمان تولد تا زمان جوانی رشد میکنند.این رشد در دوران نوجوانی و اوایل جوانی بسیار سریع میشود اما بعد از آن و در میان سالی و پیری متوقف شده و افتاده میشود.اما در این مطلب خواهیم گفت که چطور سینه های سفتی داشته باشید.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی

دهانی خوشبو با جویدن جعفری

 

جعفری

 

افرادي كه دچار ضعف دستگاه گوارش هستند و هضم و جذب مواد غذايي در بدن آنها به خوبي انجام نمي شود معمولاً از بوي بد دهان رنج مي برند.

اين افراد براي درمان اين اختلال مي توانند مصرف برگ ها و ساقه جعفري را در برنامه غذايي خود بگنجانند.

به اين ترتيب اين افراد علاوه بر آنكه با خوردن جعفري استروژن هاي گياهي دريافت مي كنند

از خواص اين سبزي براي بهبود ضعف معده و پيشگيري از ابتلا به اختلال هاي ناشي از يائسگي بهره مند شويد.




ارسال توسط اسماعیل عربی

   آیا می دانید قرمزی درون کالباس از گوشت تاج خروس است.( زیر دندان خود حس کرده اید ) ا

·        آیا می دانید سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانسهای علمی به عنوان سم کبد معرفی می شود
·   آیا می دانید ساندیسها, نوشابه ها, بیسکویتها, کیکها و... با قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد
·        آیا می دانید رنگهای افزودنی در نوشابه ها, ساندیس ها, کیکها, آدامسها و ... همه سرطان زا هستند
·   آیا می دانید قیمت روغن ها مایع مثل آفتابگردان اگر واقعی باشد حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهد بود ولی الان در بازار 900 الی 800 تومان است که از یک کیلو تخم آفتابگردان ارزانتر است.
·   آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و... می شود که کشنده است.
·   آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از (( آب کاه)) بعلاوه برخی اسانسها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو می باشد
·   آیا می دانید کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی کشورها فضولات انسانی تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار ((کره مارگارین(گیاهی)دوست قلب شما)) فریب افکارعمومیست.
·    آیا می دانید مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندانها می شود (دندان شکسته داخل نوشابه پس از 7 ساعت حل می شود).
·        آیا می دانید سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.
·   آیا می دانید پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد
 
…  و اما چه کنیم؟
 
بهترین غذا آبگوشت با گوشت گوسفند است و بهترین روغن, روغن حیوانی است. روغن کنجد و زیتون هم بهترین روغن گیاهیست.
بهترین نان نانهاي سبوس دار است مثل نان سنگک بهترین نوشابه سکنجبین است که ترکیب مقداری عسل سرکه و ... می باشد بیش از صد نوع چای هم اکنون در کشور ما موجود است که متناسب با مزاجها مصرف انواع آنها توصیه می شود مثل( چای کوهی, گل گاو زبان, سنبل الطیب, گزنه, زنجبیل, گل نسترن, پونه, بابونه, دارچین, آویشن, استخودوس,...) همراه کمی نبات بجای قند وشکر استفاده از خرما, ارده شیره انواع میوه ها کشمش, توت خشک, عسل بسیار بجاست.
بهترین ظرف که هم کمبودهای خون بدن را جبران کرده و هم موجب میکروب زدائی از غذا می شود ظرف سنگی و مسی می باشد
بهترین تنقلات آجیل های طبیعی هستند که به جهت طبع گرمشان بسیار مفید می باشند( مصرف آجیل ها جزء فرهنگ عمومی بوده است) غذاهای خورشی سنتی, غذاهای سرخ نشده، سبزی خوردن بویژه نعنا بجای سالادهای امروزی, لبنیات پرچرب و دست نخورده(شیر و لبنیات باید جوشانده شود) حبوبات بخصوص نخود( اگر خیس شده و آب آن بدور ریخته شود موجب نفخ نمی شود) سس دست ساز طبیعی(مخلوط تخم مرغ وسرکه) بطور تازه قابل استفاده است. کلیه غذاهای طبیعی بطور تازه استفاده شود از خوردن میوه در غیر فصل آن خودداری شود. ضمناً عمده میوه در محل جغرافیای رویش طبیعی آن مفیدتر است. پوست میوه ها بعنوان ماسک جهت نرمی و زیبایی پوست بسیار مفید است میو ها و سبزی جات هرچه بیشتر در معرض نور خورشید قرار بگیرند مفیدترند و فقط سنگ نمک و پودر آن, نمک سالم و قابل استفاده هستند استفاده از چوب مسواک(بنام چوب اراک) بعد از خلال دندان بهترین مسواک و ضدعفونی کننده طبیعی و مالش دهنده لثه ها خواهند بود



ارسال توسط اسماعیل عربی

d23ccb29211468ac7a86150d034b39c2-425

زیر بارون اگر دختری رو سوار کردید
جای شماره به او امنیت بدهید
.................
او را به مقصد مورد نظرش برسانید
نه به مقصد مورد نظرتان !
...................
بگذارید وقتی زن ایرانی مرد ایرانی را در کوچه ای خلوت میبیند
احساس امنیت کند ؛ نه احساس ترس
.................
بیایید فارغ از جنسیت...
کمی هم مــَــرد باشیم !!




تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:احساس امنیت , مردی,
ارسال توسط اسماعیل عربی

13163888411.jpg




تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:پرنده های خشمگین , angry birds,
ارسال توسط اسماعیل عربی
شلوار های امروزی

0.031813001340873289_taknaz_ir.jpg

تفاوت در نسل ها

935429_663905446968213_1700168294_n.jpg

دختر خانوما یک روز قبل از عروسی

625670_471960576211150_2084080630_n.jpg

بدون شرح

http://up11.persianfun.info/img/91/11/faghat_dar_iran_7/139699_861.jpg

محسن 1 یا 2 گانه
16773459875858781549.jpg

تقلب هم تقلب خارجیا
43451597455360648186.jpg

شباهت عجیب
88804745412599339809.jpg




تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:خنده , لبخند,
ارسال توسط اسماعیل عربی

آقا اجازه هست خانمتون رو نگاه کنم..... جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟ مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد 3.jpg مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری گ... می خوری تو و هفت جد آبادت … خجالت نمی کشی؟ … جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم … حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم مرد خشکش زد … همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد …




تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:حجاب,
ارسال توسط اسماعیل عربی

154269235614475984261965878603tavajoh.jp
رسول خدا(ص) ازجبرئیل(ع) سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟
جبرئیل فرمود: بله (یکی از آنجاهایی که فرشتگان می‌خندند) زمانی است
که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند
و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود.
فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود و با دیدنش
هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت(پدر و برادر و شوهرش و…از خود غیرت نشان ندادند)و او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند.




تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:حجاب و عفاف,
ارسال توسط اسماعیل عربی
 

محققان می دانند که فانتزی های جنسی حرف های زیادی درمورد جنسیت آدم ها برای گفتن دارد و سالهاست که در این مورد نظرات مختلفی رد و بدل می شود.

 

 

یکی از تازه ترین اخبار و شواهد که البته تمام کننده این بحث ها هم نیست، جنبه های مهمی از این موضوع را روشن می کند: اینکه این فانتزی ها درمورد گرایشات جنسی افراد چه می گوید، متداول ترین این فانتزی ها چیستند، چه زمان می توان این فانتزی ها را سالم تلقی کرد و چه زمان بیمارگونه و این فانتزی ها رابطه بین یک زوج را چطور توصیف می کند. آخرین تحقیق درمورد این موضوع توسط موسسه ماسترز و جانسون در برنامه درمانی آنها برای همجنس گرایان ناراضی انجام گرفت. این محققان باور دارند که از اینکه افراد فانتزی های همجنسگرایانه داشته باشد یا غیر آن، نمی توان بعنوان نشانه گرایش واقعی این افراد برای رابطه جنسی استفاده کرد. آنها شواهدی ارائه می دهند که تکرار فانتزی های همجنسگرایانه را درمیان غیرهمجنسگراها و فانتزی های غیرهمجنسگرایانه را درمیان همجنسگراها نشان می دهد.

 

 

در نسخه جدید مجله امریکایی روانپزشکی، مارک شوارتز و ویلیام ماسترز تحقیقی را گزارش می دهند که بر روی ۱۲۰ مرد و زن که نیمی از آنها همجنسگرا و نیمی دیگر دگرجنسگرا بوده اند انجام گرفت. این تحقیق نشان می دهد که فانتزی های جنسی افراد ممکن است با گرایش جنسی آنها کاملاً متفاوت باشد. بعنوان مثال درمیان مردان و زنان همجنسگرا، رابطه جنسی غیرهمجنسگرایانه سومین فانتزی جنسی متداول بوده است. برای مردان و زنان غیرهمجنسگرا نیز روابط همجنسگرایانه چهارمین و پنجمین فانتزی جنسی متداول بوده است. درمیان مردان و زنان غیرهمجنسگرا، متداول ترین فانتزی جایگزین کردن شریک جنسی همیشگی شان بوده است.

 

 

افراد در به خاطر آوردن فانتزی های خود، کاملاً انتخابی عمل می کنند. دیوید بارلو، مدیر برنامه تحقیقاتی جنسی در دانشگاه ایالتی نیویورک در آلبانی از افراد خواست که فانتزی های خود را به مدت چندین هفته به خوبی بررسی کنند.

 

 

او در مصاحبه ای می گوید، «ما متوجه شدیم که اکثر افراد هفت تا هشت فانتزی در روز دارند که البته دامنه این فانتزی ها از صفر تا چهل فانتزی در روز بوده است.»

 

 

او ادامه می دهد، «درمیان غیرهمجنسگراها حدود سه چهارم از فانتزی ها عشق بازی معمولی بوده و ۲۵ درصد تنوعات جنسی - سادیسم، همجنسگرایی، رابطه جنسی گروهی و امثال این-- بوده است. الگوی طبیعی فانتزی های جنسی میزان مشخصی رابطه جنسی غیرمتعارف را در بر داشته است.»

 

 

دکتر شوارتز و دکتر ماسترز تنوع مشابهی از فانتزی های جنسی را در افراد مورد مطالعه نشان می دهند. بعنوان مثال فانتزی رابطه جنسی گروهی پنجمین فانتزی متداول درمیان مردان همجنسرا و غیرهمجنسگرا بوده است درحالیکه فانتزی رابطه جنسی تحمیلی اولین فانتزی متداول زنان همجنسگرا و دومین فانتزی زنان غیر بوده است. تماشای روابط جنسی دیگران سومین فانتزی متداول مردان و زنان غیرهمجنسگرا بوده است.

 

 

در قیاس اطلاعات مربوط به تحقیق دکتر بارلو با لیست گزارش شده از دکتر شوارتز و دکتر ماسترز، متداول ترین فانتزی ها بسیار شایع تر از فانتزی های انتهای لیست بوده است.

 

 

بااینکه محتوی یک فانتزی جنسی موجب غیرعادی بودن آن نمی شود، تکرار آن می تواند نشانه یک مشکل روانی باشد. دکتر بارلو گزارش می دهد که در افراد مبتلا به مشکلات روانشناختی، مثل متجاوزین جنسی و کودک آزاران، تکرار فانتزی ها بسیار بالا بوده و اغلب وسواس فکری مداوم در طول روز است.

 

 

اما تا چه اندازه متحوی اصلی یک فانتزی جنسی اهمیت دارد؟ بسیاری درمانگران جنسی اعتقاد دارند که این مسئله تازمانیکه برای زوج حین رابطه جنسی مفید باشد، اشکالی ندارد.

 

 

دکتر شوارتز در مصاحبه ای می گوید، «اگر مردی در رابطه جنسی با همسر خود، تحریک پذیری خود را از دست بدهد و برای برگرداندن آن از یک فانتزی کمک بگیرد و بعد برای تمرکز بر عشق بازی خود با همسرش آن را فراموش کند، دیگر مهم نیست که آن فانتزی چه بوده است. مهم این است که تمرکز او دوباره به عشق بازی خود معطوف شود و بتواند صمیمیت بین زوج را بالا ببرد. اما اگر این فانتزی در تمان طول رابطه در ذهن او بماند، می تواند فاصله بین زوج  را بیشتر کند.»

 

 

برنارد آپفل بام، مدیر گروه سکس درمانی دانشگاه برکلی می گوید، «برای دریافت فقدان های جنسی فرد در رابطه جنسی خود، خیلی مهم است که به محتوی یک فانتزی جنسی در طول عشق بازی توجه شود.»

 

 

او می گوید، «مثلاً ممکن است مردی بگوید که در طول عشق بازی با همسر خود فلان هنرپیشه را در بیکینی تصور کرده است. در نگاهی دقیق تر، چیزی که اهمیت بیشتری دارد رویکرد آن هنرپیشه است: بدون هیچ خرده گیری و تسلیم گونه با آن مرد تحریک شده است. این می تواند پیامی باشد که نشاندهنده چیزی است که در همسر خود نمی یابد. از این می تواند برای درمان آن زوج استفاده کرد.»

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «یک فانتزی جنسی می تواند ابزار سنجش بالینی از مشکلات و دشواری های یک فرد در ایجاد صمیمیت و نزدیکی احساسی باشد.» او اعتقاد دارد حدود یک سوم از زنان سابقه نوعی آسیب جنسی داشته اند و درنتیجه آن، حین عشق بازی با شریک جنسی خود، احساساتشان را از اعمالشان جدا می کنند. این مسئله گاهی اوقات شکل یک فانتزی جنسی به خود می گیرد که فاصله روانی بین زوج ایجاد می کند.

 

 

مشکل در ایجاد صمیمیت و نزدیکی

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «فانتزی های جنسی می تواند چنین مشکلاتی را با ایجاد صمیمیت آشکار کند. بعنوان مثال، فانتزی های یک مرد حین رابطه جنسی با همسرش می تواند از تصور کردن همسر خود تا خیالپردازی درمورد منشی اش، تماشای رابطه جنسی فردی دیگر یا نزدیکی های غیرشخصی در فیلم های پورنو در نوسان باشد. هریک از این فانتزی ها نشانگر فاصله روحی-روانی فزاینده از رابطه شان است.»

 

 

او اضافه می کند، «خطر زمانی است که افراد برای حفظ یا افزایش فاصله بین خود از این فانتزی ها استفاده می کنند. بعد از گذشت ۳۰ سال از رابطه زناشویی، مرد و زن ممکن است در تخیلات خود همسرشان را با کسی دیگر جایگزین کنند. زمانی که فرد در تمام طول مدت رابطه جنسی فردی دیگر را در ذهن خود تجسم می کند، آن رابطه نیاز به کمک دارد.» درمان گران جنسی دیگر اعتقاد ندارند که این فانتزی ها لزوماً نشانگر این هستند که آن رابطه نیاز به درمان دارد. دکتر بارلو می گوید، «اگر مردی بعد از گذشت ۲۰ سال از ازدواج خود، منشی اش را تجسم می کند به هیچ عنوان غیرعادی نیست.» او نیز مثل بسیار درمانگران جنسی دیگر اعتقاد دارد که اگر یک فانتزی ۲۰ ساله به عشق بازی آنها کمک کند، هیچ آسیبی نخواهد داشت.

 

 

همچنین باور ندارد که فانتزی ها همیشه عمل می شوند. «برای یک زن غیرمتعارف نیست که به کسی بگوید که توسط یک زن جذاب تحریک می شود، گرچه دوست ندارد هیچوقت با زنی رابطه جنسی داشته باشد.» گزارشات دکتر شوارتز و ماسترز نشان می دهد که فانتزی برخورد جنسی تحمیلی، مثل تجاوز، به این معنی نیست که فرد از انجام آن در زندگی واقعی لذت می برد، حتی اگر متداول ترین فانتزی درمیان همه گروه ها باشد.
دکتر بارلو می گوید، «برای بیشتر افرادیکه فانتزی تجاوز جنسی دارند، تجاوزهایی که در فیلم ها می بینند، بسیار ایدآل و حتی رمانتیک هستند. ما در تحقیقمان دریافتیم که اگر نوار ویدئویی از یک تجاوز واقعی را برای آن نشان دهیم، با همه دردها و خشونت هایی که دارد، تحریک نمی شوند. مفهوم فانتزی مثل این بیشتر سمبلیک است تا واقعی؛ برای بیشتر خانم هایی از رابطه جنسی عذاب وجدان دارند، می تواند راهی برای اجازه دادن به خودشان برای لذت بردن باشد.»

 

 

بعضی فانتزی ها نشاندهنده مشکل هستند

 

 

دکتر بارلو می گوید، «اما اگر مردی قبل از اینکه تحریک شود، مجبور باشد فانتزی از یک سادیسم جدی داشته باشد، مشکلی روانی است. چنین عادتی از فانتزی های وسواسی و اجباری احتمال به مرحله عمل کشیده شدن توسط فرد را دارد. و این نشاندهنده وجود مشکل است.»

 

 

او ادامه می دهد، «اگر فانتزی چیزی مثل جایگزین  کردن نقش ها باشد، و همسر فرد  راضی باشد، اشکالی ندارد. اما اگر به مرحله عمل کشاندن آن فانتزی موجب آسیب رساندن به دیگران شود، مثل فانتزی تجاوز، مشکل است. یا اگر فانتزی درمورد چیزی مثل تقلید از لباس پوشیدن جنس مخالف باشد، و همسر فرد آن را قبول نکند، آنوقت فرد باید بین اولویت جنسی خود و ازدواجش یکی را انتخاب کند.»

 

 

او می گوید، «اگر با کسی مثل این برخورد کنیم، تازمانیکه فانتزی او به چیزی مطلوب تر تبدیل نشده باشد، درمان نشده است. هم باید به رفتار آن فرد توجه شود و هم فانتزی های او.»

 

 

دکتر بارلو می گوید، «الگوهای فانتزی شاخص اصلی گرایشات جنسی فرد است.» ازاینرو او خود را وابسته به مکتب فکری می داند که باور دارد که مزیت مثلاً فانتزی های همجنسگرایانه نشانگر اصلی تمایل آن فرد برای همجنسگرا بودن است.

 

 

اما این دیدگاه با یافته های گزارش جدید موسسه ماسترز و جانسون متفاوت است. دکتر شوارتز و دکتر ماسترز عنوان می کنند که داشتن یک فانتزی خاص--حتی با کمی تکرار-- گرایشات جنسی فرد را تعریف نمی کند؛ بعنوان مثال، داشتن فانتزی های همجنسگرایانه به این معنی نیست که فرد همجنسگراست. آنها عنوان می کنند که فانتزی ها بیان کننده اولویت جنسی فرد نبوده و وضعیت جنسی کنونی اوست که تعیین کننده است. درنتیجه، حتی اگر فرد تجربیات همجنسگرایانه نیز داشته باشد و درمورد آن خیالپردازی کند، اما شریک جنسی غیرهمجنسگرا برای خود انتخاب کند، فردی متمایل به جنس مخالف شناخته می شود. اشاره این مسئله به درمان برای آن فرد این است که می توان برای تغییر زندگی جنسی او و هماهنگ سازی الگوهای فانتزی هایش با اولویت جنسی  او، درمان هایی انجام داد.

 

 

این موسسه باور دارد که تجربیات جنسی یک فرد در گذشته و فانتزی های او، نشانگر گرایش جنسی او نیست. آنها اطلاعاتی ارائه می دهند که نشان می دهد بااینکه بسیاری از مردان نوعی تجربه همجنسگرایانه داشته اند، اما اولویت غیرهمجنسگرایانه محکمی دارند.

 

 

فقط همجنسگرایانی که نگران گرایش جنسی خود هستند تشخیص روانشناختی داده می شوند و نیازمند درمان هستند.

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «در برنامه درمانی ما، سعی داریم رفتار جنسی فرد را تغییر دهیم. وقتی آن تغییر کند، تغییر فانتزی نیز به دنبال آن خواهد آمد. بعنوان مثال، یک مرد همجنسگرا ممکن است از سطحی بودن روابط خود با شریک های جنسی مرد خود ناراضی باشد و تصمیم بگیرد که با یک زن باشد. اگر بتواند رابطه جنسی نزدیک خوبی با یک زن برقرار کند، الگوی فانتزی او تغییر خواهد کرد.»

 

 

رویکرد ماسترز و جانسون به فانتزی در تضاد آشکار با دیدگاه روانکاوی است که در آن فانتزی حتی مهم تر از رفتار اصلی در تعیین گرایشات جنسی اصلی فرد است.

 

 

دکتر ریچارد ایسای، در مقاله ای که در انجمن روانکاوی امریکا مطرح شد، عنوان کرد فردی که فانتزی های همجنسگرایانه دارد اما فعالیت همجنسگرایانه واقعی ندارد، همجنسگرا محسوب می شود -- حتی اگر فانتزی های همجنسگرایانه او ناآگاهانه باشد.

 

 

دکتر ایسای در مصاحبه ای می گوید، «کاری که یک نفر می کند لزوماً چیزی نیست که هست. کاملاً ممکن است که آن بیمارانی که رفتار جنسی خود را با کمک برنامه ماسترز و جانسون به الگوی غیرهمجنسگرایانه تغییر دادند، عمیق ترین فانتزی های خود یا اولویت واقعی شان را عوض نکرده اند. فقط ممکن است بخاطر فشارهای اجتماعی یا حتی خوشنود کردن درمانگر خود، تن به این تغییر داده باشند.»

 

 

او ادامه می دهد، «درمانگر زندگی تخیلی بیمار را نادیده می گیرد. اگر بیماری را وادار کنید که رفتار جنسی خود را تغییر دهد اما فانتزی هایش را نادیده بگیرید، ممکن است باعث شوید وارد ازدواجی شود که نمی خواهد یا شدیداً افسرده شود. اگر این تغییر در طولانی مدت مشکل خاصی ایجاد نکند، احتمالاً بیمار از همان ابتدا  واقعاً همجنسگرا نبوده است. اما درمانگر نمی تواند این قضاوت را بدون در نظر گرفتن فانتزی های فرد انجام دهد.»
مطمئناً بحث درمورد فانتزی های جنسی آنقدر ادامه پیدا می کند که مدارک و اطلاعات علمی بهتری فراهم شود.

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «مشکل این است که تحقیقات بسیار بسیار کمی درمورد فانتزی های جنسی افراد تهیه شده است. اگر نتیجه گیری خود را بر پایه نمونه ای از داوطلبان بنا کنید، نتیجه مغرضانه خواهد بود. اگر از یک نمونه تصادفی بپرسید، افراد زیاد دروغ می گویند. و جمعیت بالینی هم نماینده خوبی نیست.»

 

 

او می گوید، «دانش ما درمورد فانتزی های جنسی الان جایی است که ۵۰ سال پیش اطلاعات مربوط به خودارضایی بود. نمی دانیم الگوهای نرمال و طبیعی چه هستند. مطمئناً تعداد بیشماری از افراد هستند که فکر می کنند غیرعادی هستند اما هرچه اطلاعات بهتری به دست می آوریم، متوجه می شویم که محدوده طبیعی فانتزی های افراد بسیار گسترده تر از چیزی است که می دانیم.»
منبع:مردمان



تاریخ: چهار شنبه 29 فروردين 1392برچسب:دانستنیهای پنهان فانتزی‌های جنسی,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

عيد مبعث, اعمال عيد مبعث, اعمال روز عيد مبعث

 

 27 رجب سالروز بعثت حضرت محمد(ص) از روزهای خوب و متبرکی است که اعمالی برای شب و روز آن ذکر شده تا امکان بهره مندی هرچه بهتر و بیشتر از این فرصت معنوی فراهم شود.

 

شب مبعث از شبهای متبرکه است و برای آن اعمالی ذکر شده:

 

* در مصباح از حضرت ابوجعفر امام جواد (ع) روایت شده که فرمود در رجب شبى است که از آنچه که بر آن آفتاب می تابد بهتر است و آن شب بیست و هفتم رجب است که در صبح آن پیغمبر خدا (ص) به رسالت مبعوث شد و براى آن شب اعمالی است که اگر شیعه ای از ما آن اعمال را در آن شب انجام دهد اجر عمل شصت سال می برد.

 

در مورد این عمل آمده: پس از نماز عشاء هر ساعتى از شب را تا پیش از نیمه آن بیدار شو و دوازده رکعت نماز اقامه کن و در هر رکعت حمد و سوره اى از سوره هاى کوچک مفصل ( مفصل ازسوره محمد است تا آخر قرآن) بخوان.

 

نمازها دو رکعتی هستند. پس از هر دو رکعت بعد از سلام؛ هفت مرتبه سوره حمد، هفت مرتبه مُعَوَّذَتَیْن، و سوره های توحید و قُلْ یا اَیُّها الْکافِرُونَ هر کدام هفت مرتبه، و سوره قدر و آیة الکرسى هر کدام را هفت مرتبه بخوان.

 

بعد از اتمام نماز این دعا خوانده شود:

 

اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى لَمْ یَتَّخِذْ وَلَداً وَلَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فى الْمُلْکِ وَ لَمْیَکُنْ لَهُ وَلِىُّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً اَللّهُمَّ اِنّى اَسئَلُکَ بِمَعاقِدِ عِزِّکَ عَلَى اَرْکانِ عَرْشِکَ و َمُنْتَهَى الرَّحْمَةِ مِنْ کِتابِکَ وَ بِاسْمِکَ الاْعْظَمِ الاْعْظَمِ الاْعْظَمِ وَ ذِکْرِکَ الاْعْلىَ الاْعْلىَ الاْعْلى وَ بِکَلِماتِکَ التّامّاتِ اَن  تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اَنْ تَفْعَلَ بى ما اَنْتَ اَهْلُهُ...

 

ستایش خاص خدایى است که نگیرد فرزندى و نیست براى او در فرمانروایى شریکى و نیست برایش یاورى از خوارى و به بزرگى کامل بزرگش شمار، خدایا از تو خواهم به حق چیزهایى که موجبات عزتت بر پایه هاى عرشت مى باشد و به حق سرحد نهایى رحمتت از کتابت و به نام بزرگتر بزرگتر بزرگترت و به حق ذکرت که والاتر و برتر و اعلى است و به کلمات تام و تمامت....

 

پس بخوان هر دعایى و حاجتی که داری و درود فرست بر محمد و آلش .

 

* انجام غسل در این شب مستحب است.

 

* زیارت حضرت امیرالمؤمنین (ع) که افضل اعمال  شب عید مبعث است.

 

اعمال روز عید مبعث

عید مبعث از جمله اعیاد عظیمه است و روزى است که حضرت رسول (ص) در آن روز به رسالت برگزیده شد . برای این روز  چند  عمل ذکر شده است :

 

* غسل

 

* روزه، روز عید مبعث یکى از چهار روزى است که در تمام سال امتیاز دارد براى روزه گرفتن و برابر است با روزه هفتاد سال.

 

* بسیار صلوات فرستادن.

 

* زیارت حضرت رسول و امیرالمؤمنین .




تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:اعمال شب و روز عيد مبعث,
ارسال توسط اسماعیل عربی

سلام ای چشـــــم بارانی ! پناهـــــم می دهی امشب ؟
ســــــوالم را که می دانی ! پناهــــم می دهی امشب ؟
.
منــــــم آن آشـــــــنای ســالیان گـــــــریه و لبخنـــــــــد
و امشـــــب رو به ویرانی ، پناهــــــم می دهی امشب ؟
.
میان آب و گل رقصـــــــان ، میان خــار و گل خنـــــــــدان
در آن آغــــــوش نورانی ، پناهـــــــم می دهی امشب ؟
.
رهــــــا از همتــــــــ بودن ، رها از بال و پر ســــــــودن
رها از حد انســـــــانی ، پناهـــــــم می دهی امشب ؟
.
نگاهتــــــــ آشنا با دل ، کلامتـــــــــــــ گرمی محفــــل
تو از چشمـــــــــم چه می خوانی ؟ پناهـــــم می دهی امشب ؟

wrt44995mgh2eqqj2nun تصاویر متحرک عاشقانه باریدن باران




تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:سلام,
ارسال توسط اسماعیل عربی

بـه چـشـمـهـایـت بگــو . . .
نـگـاهـم نـڪـنـنـد ...
بـگـو وقـتـے خـیـره ات مـے شـوم
سرشـاטּ بـه ڪـار خـودشـاטּ بـاشـد . . . !
نـه ڪـه فـڪـر ڪـنـے خـجـالـت مـے ڪـشـم هـا . . .
نـه !
حـواسـم نـیـسـت . . .
عـاشـقـت مـی شـوم...!!!




تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:عشق,
ارسال توسط اسماعیل عربی

سلامتی اونایی که امروز براشون پر از غمه
چون بیشتر از هر روزی جایه خالی پدر رو احساس میکنن
سلامتی خودشون و شادی پدراشون صلوات

 

دقت کردین نزدیک روز مرد ک میشه خانوما همش میگن کادو خریدن واسه مردا خیلی سخته بعد اخرشم میرن همون پیرهن چارخونه گشاده رو میخرن...

 

پدرهمه اعتبار ماست
خدایا این اعتبار را از ما مگیر
ولادت امیر مؤمنان علی (ع) و روز پدر برهمه پدران مبارکباد.

 

داداش کوچیکم:
توهم برای من یه مردی وغیرت داری. غیرت توهم یه روزی ظلم روبه زانودرمیاره.
(روزت مبارک مردکوچکم)
عاشقتم داداشی

 

وظیفه خودم میدونم که روز پدر را به:
پدر ژپتو
پدر پسر شجاع
پدر خوانده
پدر سوخته.. ‌ صدو یک پدرسگ خالدار
بابا لنگ دراز
باباطاهر
باباقوری
بیشین بینم بابا
علی بابا
و بابا نوئل
تبریک میگم.

 

درکنارم روز و شب بی تاب بود
غافل از او چشم من در خواب بود
تا شدم بیدار و مشتاق پدر
او به خواب وچهره اش در قاب بود
درایام میلاد امام علی (ع) روح همه پدرهای سفر کرده شاد




تاریخ: جمعه 3 خرداد 1392برچسب:روز پدر مبارک,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

خبر فوری
مدل جدیدی از تجاوز (حتما بخونید)
خانمی بعد از ساعت‌ها کار، دفتر کارش را ترک می‌کند؛ او کودکی را می‌بیند که کنار جاده ایستاده و در حال گریه کردن است. این خانم دلش به حال کودک می‌سوزد، بنابراین از او دلیل گریه‌اش را... می‌پرسد. کودک توضیح می‌دهد که گم شده و از خانم می‌خواهد که او را بهخانه‌اش برساند و کاغذی را به او می‌دهد که آدرس خانه‌اش روی آن نوشته شده بود زن که فرد مهربانی بوده، تصمیم می‌گیرد کودک را به خانه‌اش برساند؛ بدون اینکه به چیزی مشکوک شود.* *وقتی به خانه می‌رسند، زن زنگ در را می‌فشارد اما دچار برق‌گرفتگی شده و بیهوشمی‌شود.* *فردا صبح وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند که در خانه‌ای خالی روی زمین افتاده است، او حتی متجاوزان را ندیده بود....
به همین خاطر است که این روزها، جنایت‌کاران افراد مهربان را نشانه گرفته‌اند. توصیه می‌شود هیچ‌وقت کودکی را به مکانی که می‌گوید،نرسانید و در صورت اصرار و التماس او، او را به ایستگاه پلیس تحویل دهید.* *بهترین کار در حق بچه‌های گمشده، تحویل به ایستگاه پلیس است. لطفا این ایمیل را به تمام دوستان و همکاران خانم خود، و آقایانی که همسر دارند، ارسال کنید. ارسال این ایمیل حتی برای هزاران بار، بهتر از وقوع یک فاجعه دیگراست.* *خیلی ناراحت‌کننده است که امروز نمی‌توانیم حتی به بچه‌ها کمک کنیم
* *خانم‌ها مواظب خودتان باشید



تاریخ: جمعه 3 خرداد 1392برچسب:خبر فوری ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

دلیل غسل جنابت چیست؟

به هنگام خروج منی یا آمیزش جنسی هم روح متأثر می شود و هم جسم. غسل جنابت که هم شستشوی جسم است و هم به علت اینکه به قصد قربت انجام می یابد شستشوی جان است، اثر دوگانه ای روی جسم و روح می گذارد تا روح را به سوی خدا و معنویت سوق دهد و جسم را به سوی پاکی و نشاط و فعالیت.

 

سوال:

چرا اسلام دستور می دهد که به هنگام جنب شدن تمام بدن را بشوییم در حالی که فقط عضو معینی آلوده می شود و آیا میان بول کردن و خارج شدن منی تفاوتی هست که در یکی فقط محل را باید شست و در دیگری تمام بدن را؟

 

 

پاسخ این است که خارج شدن منی از انسان یک عمل موضعی نیست (مانند بول و سایر زواید) به دلیل اینکه اثر آن در تمام بدن آشکار می گردد و تمام سلول های بدن به دنبال خروج آن در یک حالت سستی مخصوص فرو می روند و این خود نشانه تأثیر آن روی تمام اجزاء بدن است.

 

طبق تحقیقات دانشمندان در بدن انسان دو سلسله اعصاب نباتی وجود دارد که تمام فعالیت های بدن را کنترل می کند (اعصاب سمپاتیک) و (اعصاب پاراسمپاتیک) این دو رشته اعصاب در سراسر بدن انسان و در اطراف تمام دستگاه ها و جهازات داخلی و خارجی گسترده اند.

 

وظیفه اعصاب سمپاتیک (تند کردن) و به فعالیت واداشتن دستگاه های مختلف بدن است و وظیفه اعصاب (پاراسمپاتیک) (کند کردن) فعالیت آنهاست و از تعادل فعالیت این دو دسته اعصاب نباتی دستگاه های بدن به طور متعادل کار می کند.

 

گاهی جریان هایی در بدن رخ می دهد که این تعادل را به هم می زند، از جمله این جریانها مسأله (ارگاسم = اوج لذّت جنسی) است که معمولاً مقارن خروج منی صورت می گیرد.

 

در این موقع سلسله اعصاب پاراسمپاتیک بر اعصاب سمپاتیک پیشی می گیرد و تعادل به شکل منفی به هم می خورد.

 

این موضوع نیز ثابت شده است که از جمله اموری که می تواند اعصاب سمپاتیک را بکار وادارد و تعادل از دست رفته را تأمین کند تماس آب با بدن است و از آن جا که تأثیر (ارگاسم) روی تمام اعضای بدن به طور محسوس دیده می شود و تعادل این دو دسته اعصاب در سراسر بدن به هم می خورد دستور داده شده است که پس از آمیزش جنسی یا خروج منی تمام بدن با آب شسته شود و در پرتو اثر حیات بخش آن تعادل کامل در میان آن دو دسته اعصاب در سراسر بدن برقرار گردد. (و اینکه می بینیم در خبری از امام علی بن موسی الرضا ـ علیه السّلام ـ نقل شده که فرمودند: ان الجنابه خارجه من کل جسده فلذلک وجب علیه تطهیر جسده کله» «جنابت از تمام بدن بیرون می آید و لذا باید تمام بدن را شست» (وسائل الشیعه، ج ۱، ص ۴۶۶) گویا اشاره به همین موضوع است.)

 

البته فایده غسل منحصر به این نیست بلکه غسل کردن علاوه بر این یک نوع عبادت و پرستش نیز می باشد که اثرات اخلاقی آن قابل انکار نیست و به همین دلیل اگر بدن را بدون نیّت و قصد قربت بشوییم غسل صحیح نیست.

 

در حقیقت به هنگام خروج منی یا آمیزش جنسی هم روح متأثر می شود و هم جسم. روح به سوی شهوات مادی کشیده می شود و جسم به سوی سستی و رکود. غسل جنابت که هم شستشوی جسم است و هم به علت اینکه به قصد قربت انجام می یابد شستشوی جان است، اثر دوگانه ای روی جسم و روح می گذارد تا روح را به سوی خدا و معنویت سوق دهد و جسم را به سوی پاکی و نشاط و فعالیت.

 

از همه اینها گذشته وجوب غسل جنابت یک الزام اسلامی برای پاک نگه داشتن بدن و رعایت بهداشت در طول زندگی است زیرا بسیارند کسانی که از نظافت خود غافل می شوند ولی این حکم اسلامی آنها را وادار می کند که در فواصل مختلفی خود را شستشو دهند و بدن را پاک نگاهدارند این موضوع اختصاصی به مردم اعصار گذشته ندارد در عصر و زمان ما نیز بسیارند کسانی که به علل مختلفی از نظافت و بهداشت بدن غافلند. (البته این حکم به صورت یک قانون کلی و عمومی است حتی کسی را که تازه بدن خود را شسته، شامل می شود).

 

مجموعه جهات سه گانه فوق روشن می سازد که چرا باید به هنگام خروج منی (در خواب یا بیداری) و همچنین آمیزش جنسی (اگر چه منی خارج نشود) غسل کرد و تمام بدن را شست.




تاریخ: پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:دلیل غسل جنابت چیست؟,
ارسال توسط اسماعیل عربی

این ماساژ به هردوی شما کمک میکند تا از استرس و خستگی کار روزانه خلاص شوید و از یکدیگر لذت ببرید.برای شروع ماساژ جنسی ،شما باتوجه به علایق خود میتوانید محیط اطراف را با استفاده از نورچراغ خواب وموزیک آرام آماده کنید

 

به ادامه مطلب بروید ....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:آموزش ماساژ جنسی (ویژه متاهلین),
ارسال توسط اسماعیل عربی

http://upload.tehran98.com/img1/xmqh0bbnla7cmboc704i.jpg




تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:فرزندان , فرشتگان زمینی,
ارسال توسط اسماعیل عربی
 
با سلام و عرض ادب
این متنی که خوندم جالب بود، گفتم شمام بخونید بد نیست!!

آیا با دوست دخترت ازدواج میکنی؟

دو هفته پیش که با قطار داشتم میومدم مشهد،توی کوپه ما یه پسر دانشجویی به اسم آرش بود که از همون اول سفر من بیقراری ایشون رو می دیدم و برام جای سوال بود که چرا اینقدر آشفته هست!؟کمی که گذشت من بهش میوه تعارف کردم و این باعث آشنایی ما با همدیگه شد یه کم که گذشت من ازش علت این همه بیقراریش رو پرسیدم؟ و آرش سفره دلش رو اینطور پهن کرد:

آشفتگی و اضطراب من از ترم دوم دانشگاه شروع شد،زمانی که با دختری به اسم سمانه توی یکی از کلاس های عمومی آشنا شدم،از همون اول ترم من و سمانه به همدیگه نگاه های خاصی داشتیم و این نگاه ها رفته رفته به یه رابطه صمیمانه و عاطفی تبدیل شد،طوری که بعد از مدتی همه فکر و ذهنم شده بود سمانه! و بدجوری عاشقش شده بودم و اون هم منو خیلی دوست داشت؛ اصلا توی دانشکده دانشجوها من و سمانه رو با انگشت نشون میدادن و همه میدونستن که ما عاشق همدیگه هستیم! اما یه اتفاقی افتاد که نباید می افتاد و اون هم”ارتباط نا مشروع ” ما باهمدیگه بود!!! از اون روز به بعد احساسم نسبت به سمانه عوض شد و دیگه مثل قبل دوستش ندارم! و الآن به این نتیجه رسیدم که من به هیچ وجه نمیتونم با سمانه زندگی مشترک داشته باشم! همش این سوال برام مطرحه که اگه اون دختر پاکی بود چرا به این رابطه کثیف با من تن داد؟؟؟؟ از کجا معلوم که اون بعد از ازدواج به من خیانت نکنه؟!!!!! از طرفی هم من بهش قول دادم که باهمدیگه ازدواج میکنیم!!!!! الآن نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم!!!!؟؟

نتیجه تحقیق یکی از آسیب شناس های اجتماعی به نام آقای دکتر قرائی مقدم که روی ۵۰ پسر که “رابطه نامشروع” با دوست دخترشان داشتند این بود:

“”این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست!”"

دوستان گلم نتیجه ای که می خوام از این مباحث بگیرم اینه که روابط قبل از ازدواج در قالب دوست دختر و دوست پسر عاقبت خوشی نداره!!!! اگه ازدواج هم صورت بگیره در زندگی دچار مشکلاتی میشن، که مهمترین مشکل وجود بدبینی بین زوج ها هست(مخصوصا بدبینی شوهر به زنش) و الآن خیلی از زوج هایی که تازه زندگی مشترکشون رو شروع کردن،مشکلشون همینه و در خیلی از مواقع تا مرز طلاق هم کشیده شدن !!!!

و در آخر می خوام بگم:

شاید بعضی ها این مطالب رو بخونن و تاثیری روشون نزاره و هیچ تغییری در مسیر زندگیشون ایجاد نکنن !!!به قول مولا علی(ع) : ما اکثر العبر و اقل الاعتبار!!!

اما چیزی که حقیقت بود رو من گفتم، خواه تو پند گیری و خواه ملال!!!!




تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:درسی برای دختران جوان , درسی برای جوانان,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

شب آرزوهاست و من برایت آرزو میکنم عاشق شوى، و اگر هستى، کسى هم به تو عشق بورزد،

و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد، و پس از تنهاییت، نفرت از کسى نیابى 

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوهاست خدایا به حق این شب عزیز همه رابه آرزوهایشان برسان

خدایا ما را ان ده که آن به

خدایا شیرینی بخشش و محبت را به ما بچشان 

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوها، شب اجابت است، شب مغفرت است.

از کف ندهیمش… آرزوهایت برآورده باد محتاجم به آرزویی نیک 

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوهاست. بیا غرور را کنار بگذاریم، لباس تکبر از تن به در کنیم و از

درگاه خداوند متعال عذر خواهی کنیم به خاطر آن که عصیانش کردیم و نافرمانیش نمودیم.

بیا عذر تقصیر به درگاهش آوریم که چون شیطان از فرمانش سر باز زدیم.

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید.

و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست.

بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوهاست آرزو میکنم

خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار

باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوها ست. بیا از امروز کمتر خسته شویم بلکه آن شب را تا به صبح اجابتش بیدار بمانیم.

برای هم دعا کنیم.

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

شب آرزوهاست و من آرزو دارم

دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار

زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب

 

الهی! «دعا» به درگاه تو لجاج است، چون دانی که بنده به چه محتاج است.

لیله الرغائب است و اگر دلتان با خداست ما را بی نصیب از دعا نکنید.

اس ام اس شب آرزوها/sms لیله الرغائب/پیامک لیله الرغائب




ارسال توسط اسماعیل عربی
کافی است سر به زیر باشی...

گرگ شده اند اینروزها...
کافی است سر به زیر باشی

با بره اشتباهت میگیرند

خیز برمیدارند برای دریدنت...

 

به ادامه ی مطالب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:گاهی لازمه,
ارسال توسط اسماعیل عربی

شاید شما هم یکی از کسانی باشین که دوست دارین حکیم ارد بزرگ رو بیشتر بشناسین متن سئوال و جواب حکیم ارد بزرگ با یکی از علاقمندانشون را اینجا می زارم . این مطلب از این آدرس برادشت شد

زندگینامه کامل حکیم ارد بزرگ در این آدرس است .

http://uploadpa.com/beta/12/ux6see3eezvvj9zbjyjs.jpg

ارد بزرگ کیست ؟

ونوس :

حکیم ارد بزرگ من 2 ساله که شما رو می شناسم - شاید بیشتر از همه نزدیکانم . من با جملات شما روزها و شب ها زندگی کرده ام . گاهی اوقات خوابتون رو می بینم که نگاهم می کنید و با چشماتون باهام حرف می زنید - گاهی حس می کنم شما یک انسان ورای ماها هستین ارد بزرگ واقعا کیه ؟

حکیم من پیانو می زنم یه قطعه ساختم به نام { ارد بزرگ } . وقتی این قطعه رو می زنم حس می کنم کنار دستگاه ایستاده اید و آهنگ ارد بزرگ منو گوش میدین

حکیم ارد بزرگ چرا شما این قدر خوبین ؟؟؟ چرا تو دلم اینطوری نشستین ؟؟؟

گاهی اوقات با خودم فکر می کنم که دیگه نمی تونم از یادتون جدا بشم یه بار سعی کردم مدتی در موردتون فکر نکنم اما نتونستم آخه من به ارد بزرگ عشق می ورزم . یه صفحه برنجی گفتم درست کرده اند چسبوندم جلوی پیانو ام روش به انگلیسی نوشته شده :

I lOVE OROD BOZORG

یه انسان واقعی مثل شما رو نمی شه فراموش کرد یه هفته پیش که مسیر گفتگو با شما رو دیدم تمام بدنم داغ شد سرم گیج می رفت  آخه حس کردم پس از این همه مدت عاشقی حالا می تونم با شما حرف بزنم

با کسی که عاشقانه می ستودمش حالا می تونم با حکیم ارد بزرگ حرف بزنم و بهش بگم من برای واژه واژه سخنان شما نت موسیقی گذاشتم و مولدی که با ان روحم به اسمان پرواز می کنه

حکیم ارد بزرگ شما واقعا کی هستین ؟ به من بگین ارد بزرگ کیست ؟ که این طور منو شیفته خودش کرده ؟ تمام کلیدهای پیانوی من با نام شما آغاز میشه

آیا این امکان هست که یه روزی من بتونم در مقابل خود شما آهنگی رو که ساخته ام بنوازم ؟

آیا من پیش شما اون قدر ارزش خواهم داشت که به حرفام گوش کنید و من براتون بنوازم

نمی دونم اگر اون روز برسه چی میشه ؟ آیا انگشتام تاب و توان نواختن رو خواهد داشت یا سرد میشه و از حس میره

حسی که الان تو انگشتانم پیچیده و دیگه نمی تونم تایپ کنم

حکیم اگر من شما رو از نزدیک نبینم اما تا آخر عمر فراموشتون نمی کنم و با سخنان حکیمانه شما زندگی می کتم

ونوس برگ اول زدگیش رو پدر و مادرش نوشتن اما برگ آخر اون اسم شماست{حکیم ارد بزرگ}

 

 

 

پاسخ حکیم ارد بزرگ :

 

درود بر ونوس نازنین

سپاس از این همه مهر

بسیار خوشحال خواهم شد که بتوانم صدای نواختن پیانوی شما را بشنوم

امیدوارم این رویداد خیلی زود رخ دهد

بزودی ایمیلی برایتان ارسال خواهم نمود

پرسیده بودید "ارد بزرگ کیست ؟"

ارد بزرگ آدمی است همانند همه آدمیان

تمام امید ارد آن است که آدمیان را شاد و آزاد ببیند آدمیانی که برای پیشرفت میهن تلاش می کنند

شادی هایتان افزون هم میهن




تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:ارد بزرگ کیست ؟ ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

من به دنبال نگاهی هستم...
من نه عاشق هستم
و نه محتاج نگاهی كه بلغزد بر من
من خودم هستم و تنهایی و یك حس غریب
كه به صد عشق و هوس می ارزد
من نه عاشق هستم
نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افكار پلید
من به دنبال نگاهی هستم
كه مرا از پس دیوانگی ام می فهمد!!




تاریخ: دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:نگاه,
ارسال توسط اسماعیل عربی


 

چه میوه‌ای را با چه هدفی بخوریم؟
 

مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کلی بدن و جذب و هضم مواد غذایی و سوخت‌وساز آنها در بدن دارد. مصرف میوه روند سوخت و ساز قند، چربی و پروتئین را در بدن بالا می‌برد و تاثیر زیادی در حفظ سلامت و تندرستی بدن دارد. از این رو مصرف روزانه آنها به همه افراد خانواده توصیه می‌شود.

میوه‌ها مفیدترین و طبیعی‌ترین منابع تغذیه برای بشر هستند، از این رو گنجاندن آنها در سبد غذای روزانه خانواده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تنها نکته مهم این است که هنگام مصرف میوه‌ها توجه کافی به چگونگی مصرف، میزان و زمان مصرف آنها داشته باشیم.

محققان و کارشناسان طب سنتی و مزاج‌شناسی میوه‌ها را به چهار گروه میوه‌های شیرین، اسیدی، غیراسیدی و خنثی تقسیم‌بندی کرده‌اند و معتقدند هنگام مصرف میوه‌ها یا تهیه سالادهای میوه باید دقت کرد تا از میوه‌های هم‌گروه استفاده کرد. به‌عنوان مثال، برای تهیه سالاد میوه باید از میوه‌هایی استفاده کرد که در گروه میوه‌های شیرین قرار دارند.

1- انجیر
انجیر انواع و رنگ‌های مختلفی دارد که همه آنها در داشتن ویتامین‌های A، B، C و آهن با یکدیگر برابرند. بر اساس تحقیقات به‌دست آمده، مصرف این میوه به صورت خام و خشک موجب از بین بردن بوی بد دهان و برخی از بیماری‌های دهان می‌شود. خوردن انجیر تازه از طرفی موجب کاهش حرارت بدن و رفع تشنگی می‌شود. همچنین این میوه موجب تعریق زیاد شده و تمامی سموم موجود در بدن را به واسطه آن از بدن خارج می‌کند. به گفته محققان، مصرف این میوه قبل از مصرف غذا موجب تحریک اشتها و همین‌طور پاکسازی کامل دستگاه گوارش می‌شود.

2- سیب
اگر از اضافه وزن رنج می‌برید، سیب را با پوست میل کنید. مصرف سیب با پوست یکی از شیوه‌های مبارزه با چاقی و درمان آن است که متخصصان تغذیه به آن بارها اشاره کرده‌اند. مصرف سیب به همراه پوست آن موجب می‌شود تا قند خون برای مدتی بالا بماند. در نتیجه مصرف‌کننده احساس سیری بیشتری می‌کند و غذای کمتری می‌خورد.

3- موز
نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد مصرف روزانه یک عدد موز تاثیر بسیار زیادی بر حفظ آرامش، کاهش افسردگی، اضطراب و استرس دارد. این میوه به دلیل داشتن منابع تریپتوفان موجب افزایش سروتونین در بدن می‌شود. افزایش سروتونین در بدن نیز با افزایش آرامش و از بین رفتن افسردگی همراه است. از این رو متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند موز را در سبد غذایی خود قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید این میوه را به همراه عسل در وعده صبحانه میل کنید.

4- انگور
نوشیدن روزانه دو لیوان آب انگور موجب افزایش وزن می‌شود. افرادی که قصد دارند وزن خود را افزایش دهند می‌توانند با نوشیدن دو لیوان آب انگور به همراه دو وعده غذایی ظهر و شب به این هدف نزدیک شوند. توجه داشته باشید آب انگور برای درمان لاغری و چاقی مورد استفاده دارد. اگر این میوه همزمان با وعده غذایی مصرف شود موجب افزایش وزن شده و اگر در فواصل وعده‌های غذایی به تنهایی مصرف شود، سبب کاهش وزن می‌شود.

5- هلو
تهیه ماسک زیبایی از هلو از جمله فواید این میوه تابستانی است. قرار دادن رنده شده میوه هلو روی پوست صورت به مدت 20 دقیقه، به جوانسازی و نشاط پوست کمک می‌کند.

6- زردآلو
اگر دچار بی‌خوابی هستید یا از خستگی مفرط رنج می‌برید، زردآلوی رسیده بخورید. مصرف زردآلوی رسیده برای داشتن ویتامین‌های گروه B به درمان بی‌خوابی، خستگی، گیجی و ناراحتی‌های عصبی و روحی کمک می‌کند. درضمن توجه داشته باشید مصرف بی‌رویه این میوه موجب بروز اختلال در هضم مواد غذایی و اسهال می‌شود.

7- خرما
خرما به جهت داشتن منیزیم، فسفر، کلسیم و آهن از جمله ارزشمندترین میوه‌ها محسوب می‌شود. این میوه به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی منیزیم مانع از بروز انواع سرطان‌ها می‌شود. این میوه به ویژه در پیشگیری از سرطان معده به جهت خنثی کردن اسید اضافی معده بسیار موثر و مفید است. علاوه بر این، مصرف به اندازه خرما موجب تقویت شنوایی و بینایی شده و دردهای کمر، مفاصل و سیاتیک را تسکین می‌بخشد.

8- خربزه
افرادی که مبتلا به سنگ کلیه یا سنگ مثانه هستند با مصرف خربزه می‌توانند به درمان بیماری خود کمک کنند. این میوه به جهت خاصیت ادرارآورش به درمان این بیماری و دفع سنگ‌های کوچک کمک می‌کند. مصرف تخم‌های بوداده این میوه نیز ادرار‌آور بوده و به دفع سنگ‌های کلیه و مثانه می‌انجامد.

نکته 1: مصرف میوه‌هایی مانند لیمو، پرتقال، آناناس، گریپ فروت و خیار یا آب آنها بهتر است یک ساعت قبل یا یک ساعت بعد از صرف وعده‌غذایی صورت گیرد. مصرف این نوع از میوه‌ها موجب کاهش کلسترول و اسیداوریک خون می‌شود.

نکته 2: متخصصان معتقدند مصرف روزانه سه تا پنج‌میوه از بروز ناراحتی‌های گوارشی به ویژه شایع‌ترین آنها یبوست پیشگیری می‌کند. به اعتقاد این گروه، تغذیه نامناسب، عدم استفاده از سبزیجات و میوه‌ها در رژیم‌غذایی و همین‌طور کم تحرکی از مهم‌ترین عوامل بروز یبوست در انسان است. میوه‌ها و سبزیجات به دلیل داشتن فیبر و آب فراوان موجب تحریک روده شده و به دفع مواد زاید بدن کمک بسیاری می‌کنند.

نکته 3: متخصصان طب سنتی می‌گویند نوشیدن مخلوطی از آب هویچ و پرتقال یکی از مضرترین ترکیب‌های غذایی است. مخلوط کردن این دو میوه با هم و مصرف آن موجب بالا رفتن میزان اسید خون در بدن می‌شود. علاوه بر این، اختلال در عملکرد کبد و تحریک‌پذیری طحال نیز از دیگر عوارض مصرف این دو میوه با هم است.


سلامت




تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:چه میوه‌ای را با چه هدفی بخوریم؟ ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

 

احمد ده باشی

كارشناس مديريت

کارشناس ارشد مهندسي صنايع

دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک

داراي ۲۸ سـال سابقــه ي مديريـت

نايب رئيس خانه صنعت . معدن و تجارت استان گلستان

عضـو مجمـع خيـرين مدرســه سـاز كشـــور

عضو هیت مدیره و مدیر اداری و منابع انسانی شرکت زمزم گرگان

عضو شوراي حل اختلاف اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان گلستان

 




تاریخ: یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:احمد ده باشی , احمد ده باشی , ده باشي , گرگان , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 ناراحت

 
آیینه پرسید که چرا دیر کرده است؟
                                           نکند دل دیگری او را اسیر کرده است؟
خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است ...
                                           تنها دقایقی چند تأخیر کرده است.
گفتم امروز هوا سرد بوده است ...
                                           شاید موعد قرار تغییر کرده است !!!
خندید به سادگیم آیینه و گفت :
                                            احساس پاک تو را زنجیر کرده است.
گفتم از عشق من چنین سخن مگوی ...
                                            گفت خوابی،او سالها دیر کرده است.
در آیینه به خود نگاه میکنم ...
                                            عشق تو عجیب مرا پیر کرده است !!!
آیینه راست گفت که منتظر نباش ...
                                            او برای همیشه دیر کرده است...

* * *



تاریخ: سه شنبه 3 فروردين 1392برچسب:آیینه,
ارسال توسط اسماعیل عربی

دِلـَـــــمــ ؛

گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد !

گـ ـاهے میــ ـسوزَد !

و حَتے گــ ـاهے ،

گــ ـاهے نـَ ـه خیــلے وَقتـــ هـآ

میـــ ـشِکَند !

امــ ـا هَنـــــ ـوز مے تَپـــَــد به خـُدا




تاریخ: یک شنبه 1 فروردين 1392برچسب:دلم,
ارسال توسط اسماعیل عربی

خواص مواد غذایی

نحوه مصرف رازیانه, آشنایی با خواص رازیانه

 

رازیانه و پیشگیری

رازیانه در پیشگیری از بروز:

*  اختلالات ناشی از نفخ و بیماریهای عصبی، بخصوص در بیماری روده تحریک پذیرIBS
اختلالات پریود و پریود دردناک
*  التهابات مجاری تنفسی و تجمع خلط حین بیماریهای تنفسی
 موثر میباشد.
 
 
خانواده:                                                
(Umbelliferaeapiaceae)  
مشخصات:
گیاهی دوساله که تا ارتفاع 2 متر رشد می‌کند و ریشه دوکی شکل دوشاخه دارد. برگها دارای غلاف گوشتی ضخیم و ساقه آغوش بوده و خوراکی می‌باشند. گل‌ها درون گل آذین چتر مرکب قرار دارند.   جام گل دارای 5 گلبرگ زردرنگ میباشد.  میوه شیزوکارپ تخم مرغی ودارای رگه‌های برجسته طولی می‌باشد.
گیاه ندرتاً خودرو می‌باشد و اکثراً کشت می‌شود. زمان جمع آوری گیاه طی ماههای مرداد تا آبان می‌باشد.
عسل (شهد) گیاه دارای خواص خلط آوری و ضد احتقان دستگاه تنفسی می‌باشد.

پراکندگی:
در جنوب اروپا. شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا کشت می‌شود.
در ایران در استان گلستان. مازندران. کردستان وخراسان کشت می‌گردد.

بخشهای مورد استفاده:
 میوه

ترکیبات شیمیایی:
انتول(قسمت موثر اصلی) فنشون.  کامفن.  لیمونن.  استراگول وفلاندرن

خواص:
  ضد نفخ: مخصوصاًدرنفخ با منشاء روده‌ای
 خلط آور ملایم: مخصوصاً برای اطفال
 ضد اسپاسم : منجر به کاهش درد حین پریود می‌گردد.  (اثر قابل توجه و در حد داروهای ضد التهاب غیر استروییدی NSAIDS دارد. )
  آرامبخش
  افزایش دهنده ترشح شیر مادر
  کاهش التهاب غشاء مخاطی دستگاه تنفسی
  متسع‌کننده نای و برونشها
  اثرات ضد میکروبی معادل پنی سیلین و تتراسایکلین دارد
  ضد التهاب پلک و ملتحمه

موارد مصرف:
1- پیشگیری
* منجربه کاهش موارد بروز عوارض ناشی از نفخ می‌گردد.  
* از دفعات بروز پریود دردناک کم نموده و نیز باعث کاهش شدت علایم میگردد.

2- درمان
* در درمان علامت بیماری روده تحریک پذیرIBSبا کاهش نفخ و آرامبخشی موثر است.   مخصوصاً وقتی توام با زیره مصرف گردد طعم تند زیره را کاهش می‌دهد.  {(خوراکی)معادل}
* بعنوان گشاد کننده مجاری تنفسی.  خلط آور وکاهنده التهاب مجاری تنفسی در برونشیت مصرف میگردد.  {(خوراکی)کمکی}
* دراسهال شیرخواران جهت جایگزینی مایعات و آرامبخشی مصرف دارد.  {(خوراکی)کمکی}
* در درمان پریود دردناک و اختلالات منجر به قطع پریود مصرف می‌گردد.  {(خوراکی)کمکی}
* در مواردی که ترشح شیر کم می‌باشد تجویز می‌گردد.  {(خوراکی)معادل}

تداخلات دارویی:
 در مطالعات جانوری باعث کاهش 50 % جذب سیپروفلوکساسین از روده می‌گردد.
 

مصرف در دوران بارداری:
 بعلت اثرات قاعده آوری ممنوع می‌باشد.
 

مصرف در شیر دهی:
 در دوره‌های کوتاه مدت از فرآورده‌های تغلیظ شده مجاز است.

موارد منع مصرف و احتیاط:
* در نوزادان مصرف فرآورده‌های تغلیظ شده ممنوع است.  
* بعلت وجود استرگلEstergole که سرطانزا می‌باشد مصرف طولانی مدت حتماً زیر نظر پزشک انجام گیرد.  
* در موارد نادری باعث بروز حساسیت پوستی وتنفسی میگردد.
 




تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:خواص رازیانه ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

عکسهای متفاوت از تهـرانی مـدرن

 
 
 

تهران، پایتخت ایران با جمعیتی در حدود 14 میلیون نفر هجدهمین شهر پرجمعیت جهان و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیاست. پایتخت ایران نیز مانند سایر کلان شهر های دنیا دارای مشکلات فراوانی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، فقر و ... است اما امروز از زاویه ای دیگر به شهر دود و دیوار نگاه میکنیم. تهران امروز شهری مدرن بحساب میاید که در کنار زندگی سخت عده ای از ساکنانش، بعضی در اوج لذت از امکانات آن استفاده میکنند. باهم به تماشای این پایتخت دوست داشتنی مینشینیم
 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل عربی
19 واقعیت جالب در مورد ژاپن که نمی دانستید

برترین ها: در این سال ها ژاپن تبدیل به یکی از جالب ترین کشورهای دنیا شده است. فرهنگ منحصر بفرد، غذاهای عالی و پیشرفت تکنولوژیک این کشور بقیه کشورهای دنیا را شگفت زده کرده و به آنها الهام بخشیده است.

با این وجود، بعضی از آداب و رسوم و سلایق ژاپنی کاملاً اشتباه درک شده است. این 19 واقعیت حقایقی را در مورد ژاپن مشخص می کنند و ژاپن واقعی را به تصویر می کشند:
 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:ژاپن , زندگی در ژاپن , سرزمین آفتاب,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

گل‌های زیبا با آن ظاهر دل‌فریبشان می‌توانند بسیار سمی باشند. آنقدرسمی كه حتی باعث مرگ انسان شوند.
 
با این گلهای خطرناك آشنا شوید و از آنها دوری كنید:
 

1 - گل نرگس :

این گل زیبای زرد و سفید رنگ كه رویشش نوید آمدن بهار رامی‌دهد، اگر به مقدار زیاد خورده شود، جزو سمی‌ترین گیاهان جهان است.
برخی مردم پیاز گل نرگس را با پیازهای خوراكی اشتباه می‌گیرند. خوردن پیاز نرگس زرد سبب تهوع، دل‌پیچه و اسهال می‌شود. با دیدن این علائم حتما به پزشك مراجعه كنید.

 

 
به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:گل , ده گل زیبا و خطرناک , گیاهان سمی , گلهای زیبا,
ارسال توسط اسماعیل عربی

داستان ثروتمند بی پول

 

 

هوا بدجورى توفانى بود و آن پسر و دختر کوچولو حسابى از سرما مچاله شده بودند. هردو لباس‌هاى کهنه و گشادى به تن داشتند و پشت در خانه مى‌لرزيدند.
پسرک پرسيد: «ببخشين خانم! کاغذ باطله دارين» کاغذ باطله نداشتم و وضع مالى خودمان هم چنگى به دل نمى زد و نمى توانستم به آن ها کمکي کنم. مى‌خواستم يک جورى از سر خودم بازشان کنم که چشمم به پاهاى کوچک آن ها افتاد که توى دمپايى‌هاى کهنه کوچکشان قرمز شده بود.
گفتم: «بيايين تو يه فنجون شيرکاکائوى گرم براتون درست کنم.» آن ها را داخل آشپزخانه بردم و کنار بخارى نشاندم تا پاهاي شان را گرم کنند. بعد يک فنجان شيرکاکائو و کمى نان برشته و مربا به آن ها دادم و مشغول کار خودم شدم. زير چشمى ديدم که دختر کوچولو فنجان خالى را در دستش گرفت و خيره به آن نگاه کرد. بعد پرسيد: «ببخشين خانم! شما پولدارين؟ »نگاهى به روکش نخ نماى مبل هايمان انداختم و گفتم: «من اوه نه!» دختر کوچولو فنجان را با احتياط روى نعلبکى گذاشت و گفت: «آخه رنگ فنجون و نعلبکى‌اش به هم مى خوره.»
آن ها درحالى که بسته‌هاى کاغذى را جلوى صورتشان گرفته بودند تا باران به صورتشان شلاق نزند، رفتند.
فنجان هاى سفالى آبى رنگ را برداشتم و براى اولين بار در عمرم به رنگ آن‌ها دقت کردم. بعد سيب زمينى ها را داخل آبگوشت ريختم و هم زدم. سيب زمينى، آبگوشت، سقفى بالاى سرم، همسرم، يک شغل خوب و دائمى، همه اين ها به هم مى آمدند.
صندلى ها را از جلوى بخارى برداشتم و سرجايشان گذاشتم و اتاق نشيمن کوچک خانه مان را مرتب کردم. لکه هاى کوچک دمپايى را از کنار بخارى، پاک نکردم. مى خواهم هميشه آن ها را همان جا نگه دارم که هيچ وقت يادم نرود چه آدم ثروتمندى هستم.
 




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:داستان ثروتمند بی پول,
ارسال توسط اسماعیل عربی
من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
 

1.الان توی اینترنتی
 
2.الان توی وبلاگ باحالی هستی(اعتماد ب نفسو باش).
 
3یک انسان هستی
 
4.الان داری پست منو میخونی
 
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
 
7.الان داری امتحان میکنی
 
8.الان خنده ات گرفت
 
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
 
10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه
 
11الان باز خندیدی
 
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
 
13الان چک کردی ببینی کدومه
 
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
 
15ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم
 
عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم ..

 




تاریخ: شنبه 2 فروردين 1392برچسب:حقیقت,
ارسال توسط اسماعیل عربی

جدیدترین یوزرنیم و پسورد رایگان نود32

یوزرنیم و پسورد نود32 شنبه 24 فروردین 92 (جدیدترین)

 

 

Username:TRIAL-85950869
Password:6v7vkj92fs

Username:TRIAL-85950872
Password:aunrv32pau

Username:TRIAL-85950878
Password:kaer7cu4up

Username:TRIAL-85950887
Password:hbrfm7mske

Username:TRIAL-85950890
Password:f3vrefm4fh

Username:TRIAL-85950892
Password:2dnukhpeax

Username:TRIAL-85950895
Password:a8ae77hnbj

Username:TRIAL-85950897
Password:pjvrdxb4a9

Username:TRIAL-85950900
Password:p5svmrr6bm

Username:TRIAL-85950925
Password:e2f49fp3m6

Username:TRIAL-85950940
Password:33jr6ptsh4

Username:TRIAL-85950960
Password:ak8sk2mb99

Username:TRIAL-85950965
Password:c6j7uetvus

Username:TRIAL-85950971
Password:brcxhe6kjd

Username:TRIAL-85951473
Password:c6scv6drxf

Username:TRIAL-85951476
Password:5c2cd2nxbn

Username:TRIAL-85951479
Password:eruuu9s4r4

Username:TRIAL-85951482
Password:66xcnk58rj

Username:TRIAL-85951496
Password:vmukx6b5ev

Username:TRIAL-85951499
Password:mdb2e2rm8t



تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:یوزرنیم و پسورد ناد32,
ارسال توسط اسماعیل عربی

شعر طنز دختر بودن www.joknet.ir

 

 روز و شب با خودت نرو هی ور
با تو هستم ، بله ، شما … دختر

قلب تو گرچه واقعا پاک است!
خواهرم خوشگلی خطرناک است

با چنان تیپ و این چنین ترکیب
صورتی مثل کاغذ تذهیب ،

وقتی از خانه می زنی بیرون
مرد صدساله می شود دل خون!

متلک بشنوی تو از حالا
از جوان های بی سر و بی پا

آن یکی با دروغ و صد نیرنگ
می دهد وعده های خوب و قشنگ

دیگری گویدت که جانی تو
گز شیرین اصفهانی تو !

پیرمردی یواشکی از پشت
گوید این دخترک مراهم کشت !

نم نمک می رومی از راه به در
با همین گفته ها می شوی خر !

سادگی ها تو یک کمی کم کن
تو خیابون حواستو جمع کن !

گیرهای سه پیچ را ول کن
خوشگلم ، فکر این ارازل کن

این جوان ها تمام ناجورند
آی ماهی ، بپا همه تورند

پلویی می شوی به یک دوری
سی دی ات پخش می شود فوری

می شوی نقل محفل مردم
سبب عیش کامل مردم

آبرویت به باد خواهد رفت
یه یه خورده ، زیاد خواهد رفت

کار من نیست تا کنم خواهر ،
امر معروف ، نهی از منکر

قصد من نیست تا کنم کیفی
منتها چون که دیدمت حیفی !

گفتم این را بپرسم ای زیبا
که اگر فکر شوهری حالا؟!

گر چه ناراحتی تو از دستم
من خودم کیس قابلی هستم!




ارسال توسط اسماعیل عربی

یک فکر دیگر

امشب تمام خويش را از غصه پرپر ميكنم

گلدان زرد ياد را با تو معطر ميكنم

تو رفته اي و رفتنت يك اتفاق ساده نيست

ناچار اين پرواز را اين بار باور ميكنم

يك عهد بستم با خودم وقتي بيايي پيش من

يه احترام رجعتت من ناز کمتر مي کنم

يك شب اگر گفتي برو ديگر ز دستت خسته ام

آن شب براي خلوتت يك فكر ديگر ميكنم

صحن نگاهت را به روي اشتياقم باز کن

من هم ضريح عشق را غرق کبوتر ميكنم

شعريست باغ چشم تو غرق سكوت و آرزو

يك روز من اين شعر را تا آخر از بر ميكنم

گر چه شكستي عهد را مثل غرور ترد من

اما چنان ديوانه ام که با غمت سر ميكنم

زيبا خدا پشت و پناه چشمهاي عاشقت

با اشك و تكرار و دعا راه تو را تر ميكنم




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:یک فکر دیگر,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 رفع زحمت

حافظ کنار عکس تو من باز نیت می کنم

انگار حافظ با من و من با تو صحبت می کنم

وقت قرار ما گذشت و تو نمیدانم چرا

دارم به این بدقولیت دیریست عادت می کنم

چه ارتباط ساده ای بین من و تقدیر هست

تقدیر ویران می کنم من هم مرمت می کنم

در اشتباهی نازنین تو فکر کردی این چنین

من دارم از چشمان زیبایت شکایت می کنم

نه مهربان من بدان بی لطف چشم عاشقت

هرجای دنیا که روم احساس غربت می کنم

بر روی باغ شانه ات هر وقت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت می کنم

یک شادی کوچک اگر از روی بام دل گذشت

هرچند اندک باشد آن را با تو قسمت می کنم

خسته شدی از شعر من زیبا اگر بد شد ببخش

دلتنگ و عاشق هستم اما رفع زحمت می کنم




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب: رفع زحمت,
ارسال توسط اسماعیل عربی

جوک های غضنفر www.joknet.ir

 

 

یه غضنفر میمیره. شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش. ۲ تاشون سوال می کردن… ۶۰ تاشون حالیش می کردن!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

یه غضنفر تو آینه عکس خودشو می بینه بعد می گه: ا…این چه آشناست ! بعد از یه ساعت فکر کردن داد می زنه: فهمیدم… این همون کره خریه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر می گن اگه دنیا رو بهت بدن چی کار می کنی می گه من فعلا می خوام درسمو ادامه بدم !!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر باباش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر میگن ترمز ABS چیه؟ میگه تو سرعت های زیاد و سر پیچ ها کار حضرت ابوالفضل رو می کنه!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر آشغال میره تو چشماش سره ساعت 9 میشینه دم در .

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر داشته کباب درست می کرده می بینه یه گربه داره نگاه می کنه داد می زنه آی بلال شیر بلاله.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

یه غضنفر میاد تهران یه دونه پرشیا صفر می بینه میزنه شیشه هاشو خورد می کنه صاحبش می گه چرا این کارو کردی؟ مگه مرض داری؟ غضنفر می گه اه مال تو بود؟ فکر کردم مال شوکته.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می ره هیئت راش نمی دن خودش می ره هیئت می زنه هیچکس رو راه نمی ده.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه: اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر واسه رفیقاش خالی می بنده می گه: من هر دو هفته یک بار می رم ژاپن. رفیقاش می گن اگه راست می گی اسم یکی از خیابوناش رو بگو؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه بعد می گه: آهان خیابون شهید بروسلی.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب است… میگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر پتروس فداکار رو با دهقان فداکار قاطی می کنه می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون. من تازه غذا خوردم نوشجان!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر کدو تنبل میخره میذاردش کلاس تقویتی .

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر سوار الاغ داشته میرفته. هر کی بهش نگاه میکرده میگفت: چیه خر دو طبقه ندیدی.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره استادیوم، جای اینکه فوتبال نگاه کنه مرتب سمت راست و چپ بالای سرش رو با تعجب نگاه می کرده! بهش میگن: چرا فوتبال نگاه نمیکنی؟ میگه: دنبال کلمه زنده میگردم.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می خواسته خودکشی کنه می ره تو گلدون می گه به من آب ندین.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر عاشق می شه روی در خونشون تابلو می زنه بزودی در این مکان عروسی برگزار می شود.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده میگه من که چیزی نگفتم. غضنفر می گه بعدا که می گی.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر سکه میندازه صندوق صدقات سوارش می شه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه تکون بخوری با لگد می زنم توکمرت.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره تو صف نونوایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمی‌رسه، بقیه برن. غضنفر میگه: ببخشید میشه جمع‌تر وایسین نون به ما هم برسه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر میگن: از مسافرت چی آوردی؟ غضنفر میگه: تشریف.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه: آره. تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

 

غضنفر خواب میبینه داره بازی میکنه باباش رو میکُشه میره مرحله بعد. از خواب بلند میشه میبینه باباش جلوش نشسته میگه اه سیو نکردم.




ارسال توسط اسماعیل عربی

 

ارمیاwww.joknet.ir

 

 

سن: ۳۱ سال
متولد: خمین – ایران
ارمیا در آلمان زندگی‌ میکنه. از بچگی‌ دوستدار موسیقی‌ بوده ولی‌ موسیقی سنتی رو بیشتر از همه سبک‌های دیگردوست داره.ارمیا فوق لیسانس فلسفه رو از دانشگاه تهران گرفته.
همیشه در حال خوندن بوده ولی‌ نه به صورت حرفه ای و هیچ وقت فکر نمی‌کرده که بتونه این شجاعت رو داشته باشه که یک روزی بیاد و در این برنامه شرکت کنه.ارمیا میگه که همسرم همیشه به من میگه: با روسری هم میشه خوند!
او میگوید ‘که تناقضی بین خوانندگی و حجاب وجود ندارد.
روز آکادمی فقط با یک کوله پشتی اومدم اینجا و حالا قبول شدم

 

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

 

 




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:ax, jok, joknet,ir, sms, sokhan, آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی, بیوگرافی آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی از ارمیا, بیوگرافی خواننده زن آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی خواننده های آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی و تصاویر شخصی از ارمیا, بیوگرافی و عکس از ارمیا, بیوگرافیه ارمیا, تصاویر کودکی ارمیا, تصاویری از خواننده زن آکادمی موسیقی گوگوش ارمیا, جدیدترین عکس, دانلود آهنگ های آکادمی موسیقی گوگوش با لینک مستقیم از جوک نت, دانلود آهنگ های ارمیا با لینک مستقیم, زندگی نامه ارمیا, سری جدید آکادمی موسیقی گوگوش, شایعات پیرامون ارمیا, عکدمی موسیقی گوگوش, عکس, عکس از آکادمی, عکس شخصی, عکس لورفته, عکس های آکادمی موسیقی گوگوش, عکس های برتر, عکس های برتر از آکادمی موسیقی گوگوش, عکس های جدید, عکس های زیبا از عکدمی, عکس های شخصی ارمیا خواننده زن آکادمی موسیقی گوگوش, عکس های شخصی از ارمیا, عکس هایی از ارمیا, عکس هایی از ارمیا به همراه بیوگرافی, عکس هایی جدید از ارمیا, عکس هایی زیبا از ارمیا, عکس هایی زیبا و جدید از ارمیا, عکسی از بچه گی ارمیا, موسیقی سنتی, نتیجه آکادمی موسیقی گوگوش,
ارسال توسط اسماعیل عربی
عکس و شعر عاشقانه, تصاویر شعر, عکس و شعر, کاغذ دیواری, کارت پستال
عکس و شعر عاشقانه, تصاویر شعر, عکس و شعر, کاغذ دیواری, کارت پستال



تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1392برچسب:love,
ارسال توسط اسماعیل عربی

آقایی گوجه در برابر موز!

کاریکاتور قیمت گوجه

 

کاریکاتور, قیمت گوجه, کاریکاتور قیمت گوجه, قیمت موز

 




تاریخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:آقایی گوجه در مقابل موز,
ارسال توسط اسماعیل عربی

جملات زیبا درباره خدا, اس ام اس در مورد خداوند

 دلت که گرفت، دیگر منتِ زمین را نکش
راهِ آسمان باز است ، پر بکش . . .

جملات زیبا درباره خدا

ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎﻟﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪاﻱ ﻋﺎﺷﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻧﺪ ﻣﺮا ، ﺑﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻣﻴﺪاﻧﺪ ﮔﻨﻪ ﻛﺎﺭﻡ . . .

جملات زیبا درباره خدا

او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را می‌خواند
اگر هیچکس نیست، خدا که هست . . .

جملات زیبا درباره خدا

خداوند امید شجاعان است ، نه بهانه ی ترسوها . . .

جملات زیبا درباره خدا

خدا مرحم تمام دردهاست
هرچه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد
خدا برای پر کردن آن بیشتر در وجودت جای میگیرد . . .

جملات زیبا درباره خدا

توهدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آوازباشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . . .

جملات زیبا درباره خدا

خداوندا
مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی
حدیث درد فراق تو با تو بگذارم
وگرنه این چه نمازی بود که من باتو
نشسته روی به محراب و دل به بازارم . . . ؟

جملات زیبا درباره خدا

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ
ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . .

جملات زیبا درباره خدا

می خواستم دستان خدا را بگیرم
ندا آمد: دستان افتاده ای را بگیر . . .

جملات زیبا درباره خدا

به آنان که در زمین اند رحم کن
تا کسی که در آسمان است به تو رحم کند . . .

جملات زیبا درباره خدا

عهدی را که در طوفان با خدا می بندی در آرامش فراموش نکن . . .

جملات زیبا درباره خدا

“عشق و محبت” ردپای خدا در زندگیست
امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . . .

جملات زیبا درباره خدا

نگذارید صدای دنیا شما را از شنیدن صدای ” خدا ” باز دارد . . .

جملات زیبا درباره خدا

ای انسان، قدر خود را بدان؛ به حدی گرانی ، که فقط خدا توان خریدت را دارد
پس خود را به قیمت حسرتی تلخ، به تاراج مده . . .

جملات زیبا درباره خدا

چتر نمیخواهم
میخواهم باران رحمتت را با همه ی وجودم احساس کنم
زندگیتان سرشار از رحمت خداوند باد . . .

جملات زیبا درباره خدا

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم . . .

جملات زیبا درباره خدا

هرگز نیکی و بدی یکسان نیست
بدی را با نیکی دفع کن، ناگاه خواهی دید
همان کس که میان تو و او دشمنی است
گویی دوستی گرم و صمیمی است . . .
(آیه ی ۳۴ سوره فصلت)

جملات زیبا درباره خدا

خدای را باید شناخت
که اوست دهنده بی منت
اگر همه بستانند او بدهد
و چون او بدهد کَس نتواند بستاند . . .

جملات زیبا درباره خدا

تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد :
خدایا میدانم که میبینی . . .

جملات زیبا درباره خدا

چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری ؟

جملات زیبا درباره خدا

خدا آن حس زیبایی ست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای تنها . . .
و دل آرام میگیرد

جملات زیبا درباره خدا

خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ”
خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن . . .




تاریخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:رو بخدا , اسمس , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

هـــروقت ڪـم می آورم... مـی گـــویم : 

 اصـــلا مهـم نیـــست... 

 امـا تـــــــــو خـــوب مـیدانی 

 نبـودنــــت چقـــدر بـرایــم مهـم اسـت... !
.



تاریخ: سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:love,
ارسال توسط اسماعیل عربی
ارزشمندترین مکان هایی که می توان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی ،

در قلب کسی ؛

و در دعای کسی ...


مــادر یعنـی آرامـش
پــدر یعنـی آسایـش
خــدا هرگـز این دو تا رو از ما نگیـره !!!



ارسال توسط اسماعیل عربی
عرض اندام : پهنای شکم را گویند

ازون برون : خارج از جو زمین

سوگند : خیلی افتضاح

باقرخان : خواننده ای که در هنگام خواندن قر می دهد

Eminem : به لهجه اصفهانی، امین هستم

کدخدا : کسی که به برنامهٔ اتوکد تسلط دارد

مورچه خوار : خواهر مورچه،فحشی که موریانه ها به هم می دهند.

کالسکه : هنگامی که یک اصفهانی یک میوۀ کال میخورد.

سیمین : نیم ساعت.

البرز : عرب ها به «پرز» گویند.

سوغاتی : بسیار عصبانی.

کره حیوانی : بیچاره ناشنواست.

فیله گوساله : فیل نفهم،فحش رایج بین فیل ها!



تاریخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:لبخند - خنده , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

این روزها



آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست



که رخت های دلتنگیم را



فرصتی برای



خشک شدن نیست ...!

 

 

هوایت که به سرم می زند



دیگر در هیچ هوایی ،،،



نمی توانم نفس بکشم !



عجب نفس گیر است



هوایِ بی تو بودن ...!
 




تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:هوای بی تو بودن,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 92 صفحه بعد

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک