سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش
 

محققان می دانند که فانتزی های جنسی حرف های زیادی درمورد جنسیت آدم ها برای گفتن دارد و سالهاست که در این مورد نظرات مختلفی رد و بدل می شود.

 

 

یکی از تازه ترین اخبار و شواهد که البته تمام کننده این بحث ها هم نیست، جنبه های مهمی از این موضوع را روشن می کند: اینکه این فانتزی ها درمورد گرایشات جنسی افراد چه می گوید، متداول ترین این فانتزی ها چیستند، چه زمان می توان این فانتزی ها را سالم تلقی کرد و چه زمان بیمارگونه و این فانتزی ها رابطه بین یک زوج را چطور توصیف می کند. آخرین تحقیق درمورد این موضوع توسط موسسه ماسترز و جانسون در برنامه درمانی آنها برای همجنس گرایان ناراضی انجام گرفت. این محققان باور دارند که از اینکه افراد فانتزی های همجنسگرایانه داشته باشد یا غیر آن، نمی توان بعنوان نشانه گرایش واقعی این افراد برای رابطه جنسی استفاده کرد. آنها شواهدی ارائه می دهند که تکرار فانتزی های همجنسگرایانه را درمیان غیرهمجنسگراها و فانتزی های غیرهمجنسگرایانه را درمیان همجنسگراها نشان می دهد.

 

 

در نسخه جدید مجله امریکایی روانپزشکی، مارک شوارتز و ویلیام ماسترز تحقیقی را گزارش می دهند که بر روی ۱۲۰ مرد و زن که نیمی از آنها همجنسگرا و نیمی دیگر دگرجنسگرا بوده اند انجام گرفت. این تحقیق نشان می دهد که فانتزی های جنسی افراد ممکن است با گرایش جنسی آنها کاملاً متفاوت باشد. بعنوان مثال درمیان مردان و زنان همجنسگرا، رابطه جنسی غیرهمجنسگرایانه سومین فانتزی جنسی متداول بوده است. برای مردان و زنان غیرهمجنسگرا نیز روابط همجنسگرایانه چهارمین و پنجمین فانتزی جنسی متداول بوده است. درمیان مردان و زنان غیرهمجنسگرا، متداول ترین فانتزی جایگزین کردن شریک جنسی همیشگی شان بوده است.

 

 

افراد در به خاطر آوردن فانتزی های خود، کاملاً انتخابی عمل می کنند. دیوید بارلو، مدیر برنامه تحقیقاتی جنسی در دانشگاه ایالتی نیویورک در آلبانی از افراد خواست که فانتزی های خود را به مدت چندین هفته به خوبی بررسی کنند.

 

 

او در مصاحبه ای می گوید، «ما متوجه شدیم که اکثر افراد هفت تا هشت فانتزی در روز دارند که البته دامنه این فانتزی ها از صفر تا چهل فانتزی در روز بوده است.»

 

 

او ادامه می دهد، «درمیان غیرهمجنسگراها حدود سه چهارم از فانتزی ها عشق بازی معمولی بوده و ۲۵ درصد تنوعات جنسی - سادیسم، همجنسگرایی، رابطه جنسی گروهی و امثال این-- بوده است. الگوی طبیعی فانتزی های جنسی میزان مشخصی رابطه جنسی غیرمتعارف را در بر داشته است.»

 

 

دکتر شوارتز و دکتر ماسترز تنوع مشابهی از فانتزی های جنسی را در افراد مورد مطالعه نشان می دهند. بعنوان مثال فانتزی رابطه جنسی گروهی پنجمین فانتزی متداول درمیان مردان همجنسرا و غیرهمجنسگرا بوده است درحالیکه فانتزی رابطه جنسی تحمیلی اولین فانتزی متداول زنان همجنسگرا و دومین فانتزی زنان غیر بوده است. تماشای روابط جنسی دیگران سومین فانتزی متداول مردان و زنان غیرهمجنسگرا بوده است.

 

 

در قیاس اطلاعات مربوط به تحقیق دکتر بارلو با لیست گزارش شده از دکتر شوارتز و دکتر ماسترز، متداول ترین فانتزی ها بسیار شایع تر از فانتزی های انتهای لیست بوده است.

 

 

بااینکه محتوی یک فانتزی جنسی موجب غیرعادی بودن آن نمی شود، تکرار آن می تواند نشانه یک مشکل روانی باشد. دکتر بارلو گزارش می دهد که در افراد مبتلا به مشکلات روانشناختی، مثل متجاوزین جنسی و کودک آزاران، تکرار فانتزی ها بسیار بالا بوده و اغلب وسواس فکری مداوم در طول روز است.

 

 

اما تا چه اندازه متحوی اصلی یک فانتزی جنسی اهمیت دارد؟ بسیاری درمانگران جنسی اعتقاد دارند که این مسئله تازمانیکه برای زوج حین رابطه جنسی مفید باشد، اشکالی ندارد.

 

 

دکتر شوارتز در مصاحبه ای می گوید، «اگر مردی در رابطه جنسی با همسر خود، تحریک پذیری خود را از دست بدهد و برای برگرداندن آن از یک فانتزی کمک بگیرد و بعد برای تمرکز بر عشق بازی خود با همسرش آن را فراموش کند، دیگر مهم نیست که آن فانتزی چه بوده است. مهم این است که تمرکز او دوباره به عشق بازی خود معطوف شود و بتواند صمیمیت بین زوج را بالا ببرد. اما اگر این فانتزی در تمان طول رابطه در ذهن او بماند، می تواند فاصله بین زوج  را بیشتر کند.»

 

 

برنارد آپفل بام، مدیر گروه سکس درمانی دانشگاه برکلی می گوید، «برای دریافت فقدان های جنسی فرد در رابطه جنسی خود، خیلی مهم است که به محتوی یک فانتزی جنسی در طول عشق بازی توجه شود.»

 

 

او می گوید، «مثلاً ممکن است مردی بگوید که در طول عشق بازی با همسر خود فلان هنرپیشه را در بیکینی تصور کرده است. در نگاهی دقیق تر، چیزی که اهمیت بیشتری دارد رویکرد آن هنرپیشه است: بدون هیچ خرده گیری و تسلیم گونه با آن مرد تحریک شده است. این می تواند پیامی باشد که نشاندهنده چیزی است که در همسر خود نمی یابد. از این می تواند برای درمان آن زوج استفاده کرد.»

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «یک فانتزی جنسی می تواند ابزار سنجش بالینی از مشکلات و دشواری های یک فرد در ایجاد صمیمیت و نزدیکی احساسی باشد.» او اعتقاد دارد حدود یک سوم از زنان سابقه نوعی آسیب جنسی داشته اند و درنتیجه آن، حین عشق بازی با شریک جنسی خود، احساساتشان را از اعمالشان جدا می کنند. این مسئله گاهی اوقات شکل یک فانتزی جنسی به خود می گیرد که فاصله روانی بین زوج ایجاد می کند.

 

 

مشکل در ایجاد صمیمیت و نزدیکی

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «فانتزی های جنسی می تواند چنین مشکلاتی را با ایجاد صمیمیت آشکار کند. بعنوان مثال، فانتزی های یک مرد حین رابطه جنسی با همسرش می تواند از تصور کردن همسر خود تا خیالپردازی درمورد منشی اش، تماشای رابطه جنسی فردی دیگر یا نزدیکی های غیرشخصی در فیلم های پورنو در نوسان باشد. هریک از این فانتزی ها نشانگر فاصله روحی-روانی فزاینده از رابطه شان است.»

 

 

او اضافه می کند، «خطر زمانی است که افراد برای حفظ یا افزایش فاصله بین خود از این فانتزی ها استفاده می کنند. بعد از گذشت ۳۰ سال از رابطه زناشویی، مرد و زن ممکن است در تخیلات خود همسرشان را با کسی دیگر جایگزین کنند. زمانی که فرد در تمام طول مدت رابطه جنسی فردی دیگر را در ذهن خود تجسم می کند، آن رابطه نیاز به کمک دارد.» درمان گران جنسی دیگر اعتقاد ندارند که این فانتزی ها لزوماً نشانگر این هستند که آن رابطه نیاز به درمان دارد. دکتر بارلو می گوید، «اگر مردی بعد از گذشت ۲۰ سال از ازدواج خود، منشی اش را تجسم می کند به هیچ عنوان غیرعادی نیست.» او نیز مثل بسیار درمانگران جنسی دیگر اعتقاد دارد که اگر یک فانتزی ۲۰ ساله به عشق بازی آنها کمک کند، هیچ آسیبی نخواهد داشت.

 

 

همچنین باور ندارد که فانتزی ها همیشه عمل می شوند. «برای یک زن غیرمتعارف نیست که به کسی بگوید که توسط یک زن جذاب تحریک می شود، گرچه دوست ندارد هیچوقت با زنی رابطه جنسی داشته باشد.» گزارشات دکتر شوارتز و ماسترز نشان می دهد که فانتزی برخورد جنسی تحمیلی، مثل تجاوز، به این معنی نیست که فرد از انجام آن در زندگی واقعی لذت می برد، حتی اگر متداول ترین فانتزی درمیان همه گروه ها باشد.
دکتر بارلو می گوید، «برای بیشتر افرادیکه فانتزی تجاوز جنسی دارند، تجاوزهایی که در فیلم ها می بینند، بسیار ایدآل و حتی رمانتیک هستند. ما در تحقیقمان دریافتیم که اگر نوار ویدئویی از یک تجاوز واقعی را برای آن نشان دهیم، با همه دردها و خشونت هایی که دارد، تحریک نمی شوند. مفهوم فانتزی مثل این بیشتر سمبلیک است تا واقعی؛ برای بیشتر خانم هایی از رابطه جنسی عذاب وجدان دارند، می تواند راهی برای اجازه دادن به خودشان برای لذت بردن باشد.»

 

 

بعضی فانتزی ها نشاندهنده مشکل هستند

 

 

دکتر بارلو می گوید، «اما اگر مردی قبل از اینکه تحریک شود، مجبور باشد فانتزی از یک سادیسم جدی داشته باشد، مشکلی روانی است. چنین عادتی از فانتزی های وسواسی و اجباری احتمال به مرحله عمل کشیده شدن توسط فرد را دارد. و این نشاندهنده وجود مشکل است.»

 

 

او ادامه می دهد، «اگر فانتزی چیزی مثل جایگزین  کردن نقش ها باشد، و همسر فرد  راضی باشد، اشکالی ندارد. اما اگر به مرحله عمل کشاندن آن فانتزی موجب آسیب رساندن به دیگران شود، مثل فانتزی تجاوز، مشکل است. یا اگر فانتزی درمورد چیزی مثل تقلید از لباس پوشیدن جنس مخالف باشد، و همسر فرد آن را قبول نکند، آنوقت فرد باید بین اولویت جنسی خود و ازدواجش یکی را انتخاب کند.»

 

 

او می گوید، «اگر با کسی مثل این برخورد کنیم، تازمانیکه فانتزی او به چیزی مطلوب تر تبدیل نشده باشد، درمان نشده است. هم باید به رفتار آن فرد توجه شود و هم فانتزی های او.»

 

 

دکتر بارلو می گوید، «الگوهای فانتزی شاخص اصلی گرایشات جنسی فرد است.» ازاینرو او خود را وابسته به مکتب فکری می داند که باور دارد که مزیت مثلاً فانتزی های همجنسگرایانه نشانگر اصلی تمایل آن فرد برای همجنسگرا بودن است.

 

 

اما این دیدگاه با یافته های گزارش جدید موسسه ماسترز و جانسون متفاوت است. دکتر شوارتز و دکتر ماسترز عنوان می کنند که داشتن یک فانتزی خاص--حتی با کمی تکرار-- گرایشات جنسی فرد را تعریف نمی کند؛ بعنوان مثال، داشتن فانتزی های همجنسگرایانه به این معنی نیست که فرد همجنسگراست. آنها عنوان می کنند که فانتزی ها بیان کننده اولویت جنسی فرد نبوده و وضعیت جنسی کنونی اوست که تعیین کننده است. درنتیجه، حتی اگر فرد تجربیات همجنسگرایانه نیز داشته باشد و درمورد آن خیالپردازی کند، اما شریک جنسی غیرهمجنسگرا برای خود انتخاب کند، فردی متمایل به جنس مخالف شناخته می شود. اشاره این مسئله به درمان برای آن فرد این است که می توان برای تغییر زندگی جنسی او و هماهنگ سازی الگوهای فانتزی هایش با اولویت جنسی  او، درمان هایی انجام داد.

 

 

این موسسه باور دارد که تجربیات جنسی یک فرد در گذشته و فانتزی های او، نشانگر گرایش جنسی او نیست. آنها اطلاعاتی ارائه می دهند که نشان می دهد بااینکه بسیاری از مردان نوعی تجربه همجنسگرایانه داشته اند، اما اولویت غیرهمجنسگرایانه محکمی دارند.

 

 

فقط همجنسگرایانی که نگران گرایش جنسی خود هستند تشخیص روانشناختی داده می شوند و نیازمند درمان هستند.

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «در برنامه درمانی ما، سعی داریم رفتار جنسی فرد را تغییر دهیم. وقتی آن تغییر کند، تغییر فانتزی نیز به دنبال آن خواهد آمد. بعنوان مثال، یک مرد همجنسگرا ممکن است از سطحی بودن روابط خود با شریک های جنسی مرد خود ناراضی باشد و تصمیم بگیرد که با یک زن باشد. اگر بتواند رابطه جنسی نزدیک خوبی با یک زن برقرار کند، الگوی فانتزی او تغییر خواهد کرد.»

 

 

رویکرد ماسترز و جانسون به فانتزی در تضاد آشکار با دیدگاه روانکاوی است که در آن فانتزی حتی مهم تر از رفتار اصلی در تعیین گرایشات جنسی اصلی فرد است.

 

 

دکتر ریچارد ایسای، در مقاله ای که در انجمن روانکاوی امریکا مطرح شد، عنوان کرد فردی که فانتزی های همجنسگرایانه دارد اما فعالیت همجنسگرایانه واقعی ندارد، همجنسگرا محسوب می شود -- حتی اگر فانتزی های همجنسگرایانه او ناآگاهانه باشد.

 

 

دکتر ایسای در مصاحبه ای می گوید، «کاری که یک نفر می کند لزوماً چیزی نیست که هست. کاملاً ممکن است که آن بیمارانی که رفتار جنسی خود را با کمک برنامه ماسترز و جانسون به الگوی غیرهمجنسگرایانه تغییر دادند، عمیق ترین فانتزی های خود یا اولویت واقعی شان را عوض نکرده اند. فقط ممکن است بخاطر فشارهای اجتماعی یا حتی خوشنود کردن درمانگر خود، تن به این تغییر داده باشند.»

 

 

او ادامه می دهد، «درمانگر زندگی تخیلی بیمار را نادیده می گیرد. اگر بیماری را وادار کنید که رفتار جنسی خود را تغییر دهد اما فانتزی هایش را نادیده بگیرید، ممکن است باعث شوید وارد ازدواجی شود که نمی خواهد یا شدیداً افسرده شود. اگر این تغییر در طولانی مدت مشکل خاصی ایجاد نکند، احتمالاً بیمار از همان ابتدا  واقعاً همجنسگرا نبوده است. اما درمانگر نمی تواند این قضاوت را بدون در نظر گرفتن فانتزی های فرد انجام دهد.»
مطمئناً بحث درمورد فانتزی های جنسی آنقدر ادامه پیدا می کند که مدارک و اطلاعات علمی بهتری فراهم شود.

 

 

دکتر شوارتز می گوید، «مشکل این است که تحقیقات بسیار بسیار کمی درمورد فانتزی های جنسی افراد تهیه شده است. اگر نتیجه گیری خود را بر پایه نمونه ای از داوطلبان بنا کنید، نتیجه مغرضانه خواهد بود. اگر از یک نمونه تصادفی بپرسید، افراد زیاد دروغ می گویند. و جمعیت بالینی هم نماینده خوبی نیست.»

 

 

او می گوید، «دانش ما درمورد فانتزی های جنسی الان جایی است که ۵۰ سال پیش اطلاعات مربوط به خودارضایی بود. نمی دانیم الگوهای نرمال و طبیعی چه هستند. مطمئناً تعداد بیشماری از افراد هستند که فکر می کنند غیرعادی هستند اما هرچه اطلاعات بهتری به دست می آوریم، متوجه می شویم که محدوده طبیعی فانتزی های افراد بسیار گسترده تر از چیزی است که می دانیم.»
منبع:مردمان



تاریخ: چهار شنبه 29 فروردين 1392برچسب:دانستنیهای پنهان فانتزی‌های جنسی,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 ناراحت

 
آیینه پرسید که چرا دیر کرده است؟
                                           نکند دل دیگری او را اسیر کرده است؟
خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است ...
                                           تنها دقایقی چند تأخیر کرده است.
گفتم امروز هوا سرد بوده است ...
                                           شاید موعد قرار تغییر کرده است !!!
خندید به سادگیم آیینه و گفت :
                                            احساس پاک تو را زنجیر کرده است.
گفتم از عشق من چنین سخن مگوی ...
                                            گفت خوابی،او سالها دیر کرده است.
در آیینه به خود نگاه میکنم ...
                                            عشق تو عجیب مرا پیر کرده است !!!
آیینه راست گفت که منتظر نباش ...
                                            او برای همیشه دیر کرده است...

* * *



تاریخ: سه شنبه 3 فروردين 1392برچسب:آیینه,
ارسال توسط اسماعیل عربی

دِلـَـــــمــ ؛

گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد !

گـ ـاهے میــ ـسوزَد !

و حَتے گــ ـاهے ،

گــ ـاهے نـَ ـه خیــلے وَقتـــ هـآ

میـــ ـشِکَند !

امــ ـا هَنـــــ ـوز مے تَپـــَــد به خـُدا




تاریخ: یک شنبه 1 فروردين 1392برچسب:دلم,
ارسال توسط اسماعیل عربی

خواص مواد غذایی

نحوه مصرف رازیانه, آشنایی با خواص رازیانه

 

رازیانه و پیشگیری

رازیانه در پیشگیری از بروز:

*  اختلالات ناشی از نفخ و بیماریهای عصبی، بخصوص در بیماری روده تحریک پذیرIBS
اختلالات پریود و پریود دردناک
*  التهابات مجاری تنفسی و تجمع خلط حین بیماریهای تنفسی
 موثر میباشد.
 
 
خانواده:                                                
(Umbelliferaeapiaceae)  
مشخصات:
گیاهی دوساله که تا ارتفاع 2 متر رشد می‌کند و ریشه دوکی شکل دوشاخه دارد. برگها دارای غلاف گوشتی ضخیم و ساقه آغوش بوده و خوراکی می‌باشند. گل‌ها درون گل آذین چتر مرکب قرار دارند.   جام گل دارای 5 گلبرگ زردرنگ میباشد.  میوه شیزوکارپ تخم مرغی ودارای رگه‌های برجسته طولی می‌باشد.
گیاه ندرتاً خودرو می‌باشد و اکثراً کشت می‌شود. زمان جمع آوری گیاه طی ماههای مرداد تا آبان می‌باشد.
عسل (شهد) گیاه دارای خواص خلط آوری و ضد احتقان دستگاه تنفسی می‌باشد.

پراکندگی:
در جنوب اروپا. شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا کشت می‌شود.
در ایران در استان گلستان. مازندران. کردستان وخراسان کشت می‌گردد.

بخشهای مورد استفاده:
 میوه

ترکیبات شیمیایی:
انتول(قسمت موثر اصلی) فنشون.  کامفن.  لیمونن.  استراگول وفلاندرن

خواص:
  ضد نفخ: مخصوصاًدرنفخ با منشاء روده‌ای
 خلط آور ملایم: مخصوصاً برای اطفال
 ضد اسپاسم : منجر به کاهش درد حین پریود می‌گردد.  (اثر قابل توجه و در حد داروهای ضد التهاب غیر استروییدی NSAIDS دارد. )
  آرامبخش
  افزایش دهنده ترشح شیر مادر
  کاهش التهاب غشاء مخاطی دستگاه تنفسی
  متسع‌کننده نای و برونشها
  اثرات ضد میکروبی معادل پنی سیلین و تتراسایکلین دارد
  ضد التهاب پلک و ملتحمه

موارد مصرف:
1- پیشگیری
* منجربه کاهش موارد بروز عوارض ناشی از نفخ می‌گردد.  
* از دفعات بروز پریود دردناک کم نموده و نیز باعث کاهش شدت علایم میگردد.

2- درمان
* در درمان علامت بیماری روده تحریک پذیرIBSبا کاهش نفخ و آرامبخشی موثر است.   مخصوصاً وقتی توام با زیره مصرف گردد طعم تند زیره را کاهش می‌دهد.  {(خوراکی)معادل}
* بعنوان گشاد کننده مجاری تنفسی.  خلط آور وکاهنده التهاب مجاری تنفسی در برونشیت مصرف میگردد.  {(خوراکی)کمکی}
* دراسهال شیرخواران جهت جایگزینی مایعات و آرامبخشی مصرف دارد.  {(خوراکی)کمکی}
* در درمان پریود دردناک و اختلالات منجر به قطع پریود مصرف می‌گردد.  {(خوراکی)کمکی}
* در مواردی که ترشح شیر کم می‌باشد تجویز می‌گردد.  {(خوراکی)معادل}

تداخلات دارویی:
 در مطالعات جانوری باعث کاهش 50 % جذب سیپروفلوکساسین از روده می‌گردد.
 

مصرف در دوران بارداری:
 بعلت اثرات قاعده آوری ممنوع می‌باشد.
 

مصرف در شیر دهی:
 در دوره‌های کوتاه مدت از فرآورده‌های تغلیظ شده مجاز است.

موارد منع مصرف و احتیاط:
* در نوزادان مصرف فرآورده‌های تغلیظ شده ممنوع است.  
* بعلت وجود استرگلEstergole که سرطانزا می‌باشد مصرف طولانی مدت حتماً زیر نظر پزشک انجام گیرد.  
* در موارد نادری باعث بروز حساسیت پوستی وتنفسی میگردد.
 




تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:خواص رازیانه ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

عکسهای متفاوت از تهـرانی مـدرن

 
 
 

تهران، پایتخت ایران با جمعیتی در حدود 14 میلیون نفر هجدهمین شهر پرجمعیت جهان و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیاست. پایتخت ایران نیز مانند سایر کلان شهر های دنیا دارای مشکلات فراوانی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، فقر و ... است اما امروز از زاویه ای دیگر به شهر دود و دیوار نگاه میکنیم. تهران امروز شهری مدرن بحساب میاید که در کنار زندگی سخت عده ای از ساکنانش، بعضی در اوج لذت از امکانات آن استفاده میکنند. باهم به تماشای این پایتخت دوست داشتنی مینشینیم
 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل عربی
19 واقعیت جالب در مورد ژاپن که نمی دانستید

برترین ها: در این سال ها ژاپن تبدیل به یکی از جالب ترین کشورهای دنیا شده است. فرهنگ منحصر بفرد، غذاهای عالی و پیشرفت تکنولوژیک این کشور بقیه کشورهای دنیا را شگفت زده کرده و به آنها الهام بخشیده است.

با این وجود، بعضی از آداب و رسوم و سلایق ژاپنی کاملاً اشتباه درک شده است. این 19 واقعیت حقایقی را در مورد ژاپن مشخص می کنند و ژاپن واقعی را به تصویر می کشند:
 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:ژاپن , زندگی در ژاپن , سرزمین آفتاب,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

گل‌های زیبا با آن ظاهر دل‌فریبشان می‌توانند بسیار سمی باشند. آنقدرسمی كه حتی باعث مرگ انسان شوند.
 
با این گلهای خطرناك آشنا شوید و از آنها دوری كنید:
 

1 - گل نرگس :

این گل زیبای زرد و سفید رنگ كه رویشش نوید آمدن بهار رامی‌دهد، اگر به مقدار زیاد خورده شود، جزو سمی‌ترین گیاهان جهان است.
برخی مردم پیاز گل نرگس را با پیازهای خوراكی اشتباه می‌گیرند. خوردن پیاز نرگس زرد سبب تهوع، دل‌پیچه و اسهال می‌شود. با دیدن این علائم حتما به پزشك مراجعه كنید.

 

 
به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:گل , ده گل زیبا و خطرناک , گیاهان سمی , گلهای زیبا,
ارسال توسط اسماعیل عربی

داستان ثروتمند بی پول

 

 

هوا بدجورى توفانى بود و آن پسر و دختر کوچولو حسابى از سرما مچاله شده بودند. هردو لباس‌هاى کهنه و گشادى به تن داشتند و پشت در خانه مى‌لرزيدند.
پسرک پرسيد: «ببخشين خانم! کاغذ باطله دارين» کاغذ باطله نداشتم و وضع مالى خودمان هم چنگى به دل نمى زد و نمى توانستم به آن ها کمکي کنم. مى‌خواستم يک جورى از سر خودم بازشان کنم که چشمم به پاهاى کوچک آن ها افتاد که توى دمپايى‌هاى کهنه کوچکشان قرمز شده بود.
گفتم: «بيايين تو يه فنجون شيرکاکائوى گرم براتون درست کنم.» آن ها را داخل آشپزخانه بردم و کنار بخارى نشاندم تا پاهاي شان را گرم کنند. بعد يک فنجان شيرکاکائو و کمى نان برشته و مربا به آن ها دادم و مشغول کار خودم شدم. زير چشمى ديدم که دختر کوچولو فنجان خالى را در دستش گرفت و خيره به آن نگاه کرد. بعد پرسيد: «ببخشين خانم! شما پولدارين؟ »نگاهى به روکش نخ نماى مبل هايمان انداختم و گفتم: «من اوه نه!» دختر کوچولو فنجان را با احتياط روى نعلبکى گذاشت و گفت: «آخه رنگ فنجون و نعلبکى‌اش به هم مى خوره.»
آن ها درحالى که بسته‌هاى کاغذى را جلوى صورتشان گرفته بودند تا باران به صورتشان شلاق نزند، رفتند.
فنجان هاى سفالى آبى رنگ را برداشتم و براى اولين بار در عمرم به رنگ آن‌ها دقت کردم. بعد سيب زمينى ها را داخل آبگوشت ريختم و هم زدم. سيب زمينى، آبگوشت، سقفى بالاى سرم، همسرم، يک شغل خوب و دائمى، همه اين ها به هم مى آمدند.
صندلى ها را از جلوى بخارى برداشتم و سرجايشان گذاشتم و اتاق نشيمن کوچک خانه مان را مرتب کردم. لکه هاى کوچک دمپايى را از کنار بخارى، پاک نکردم. مى خواهم هميشه آن ها را همان جا نگه دارم که هيچ وقت يادم نرود چه آدم ثروتمندى هستم.
 




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:داستان ثروتمند بی پول,
ارسال توسط اسماعیل عربی
من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
 

1.الان توی اینترنتی
 
2.الان توی وبلاگ باحالی هستی(اعتماد ب نفسو باش).
 
3یک انسان هستی
 
4.الان داری پست منو میخونی
 
5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ
 
7.الان داری امتحان میکنی
 
8.الان خنده ات گرفت
 
9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام
 
10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه
 
11الان باز خندیدی
 
12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم
 
13الان چک کردی ببینی کدومه
 
14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
 
15ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم
 
عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم ..

 




تاریخ: شنبه 2 فروردين 1392برچسب:حقیقت,
ارسال توسط اسماعیل عربی

جدیدترین یوزرنیم و پسورد رایگان نود32

یوزرنیم و پسورد نود32 شنبه 24 فروردین 92 (جدیدترین)

 

 

Username:TRIAL-85950869
Password:6v7vkj92fs

Username:TRIAL-85950872
Password:aunrv32pau

Username:TRIAL-85950878
Password:kaer7cu4up

Username:TRIAL-85950887
Password:hbrfm7mske

Username:TRIAL-85950890
Password:f3vrefm4fh

Username:TRIAL-85950892
Password:2dnukhpeax

Username:TRIAL-85950895
Password:a8ae77hnbj

Username:TRIAL-85950897
Password:pjvrdxb4a9

Username:TRIAL-85950900
Password:p5svmrr6bm

Username:TRIAL-85950925
Password:e2f49fp3m6

Username:TRIAL-85950940
Password:33jr6ptsh4

Username:TRIAL-85950960
Password:ak8sk2mb99

Username:TRIAL-85950965
Password:c6j7uetvus

Username:TRIAL-85950971
Password:brcxhe6kjd

Username:TRIAL-85951473
Password:c6scv6drxf

Username:TRIAL-85951476
Password:5c2cd2nxbn

Username:TRIAL-85951479
Password:eruuu9s4r4

Username:TRIAL-85951482
Password:66xcnk58rj

Username:TRIAL-85951496
Password:vmukx6b5ev

Username:TRIAL-85951499
Password:mdb2e2rm8t



تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:یوزرنیم و پسورد ناد32,
ارسال توسط اسماعیل عربی

شعر طنز دختر بودن www.joknet.ir

 

 روز و شب با خودت نرو هی ور
با تو هستم ، بله ، شما … دختر

قلب تو گرچه واقعا پاک است!
خواهرم خوشگلی خطرناک است

با چنان تیپ و این چنین ترکیب
صورتی مثل کاغذ تذهیب ،

وقتی از خانه می زنی بیرون
مرد صدساله می شود دل خون!

متلک بشنوی تو از حالا
از جوان های بی سر و بی پا

آن یکی با دروغ و صد نیرنگ
می دهد وعده های خوب و قشنگ

دیگری گویدت که جانی تو
گز شیرین اصفهانی تو !

پیرمردی یواشکی از پشت
گوید این دخترک مراهم کشت !

نم نمک می رومی از راه به در
با همین گفته ها می شوی خر !

سادگی ها تو یک کمی کم کن
تو خیابون حواستو جمع کن !

گیرهای سه پیچ را ول کن
خوشگلم ، فکر این ارازل کن

این جوان ها تمام ناجورند
آی ماهی ، بپا همه تورند

پلویی می شوی به یک دوری
سی دی ات پخش می شود فوری

می شوی نقل محفل مردم
سبب عیش کامل مردم

آبرویت به باد خواهد رفت
یه یه خورده ، زیاد خواهد رفت

کار من نیست تا کنم خواهر ،
امر معروف ، نهی از منکر

قصد من نیست تا کنم کیفی
منتها چون که دیدمت حیفی !

گفتم این را بپرسم ای زیبا
که اگر فکر شوهری حالا؟!

گر چه ناراحتی تو از دستم
من خودم کیس قابلی هستم!




ارسال توسط اسماعیل عربی

یک فکر دیگر

امشب تمام خويش را از غصه پرپر ميكنم

گلدان زرد ياد را با تو معطر ميكنم

تو رفته اي و رفتنت يك اتفاق ساده نيست

ناچار اين پرواز را اين بار باور ميكنم

يك عهد بستم با خودم وقتي بيايي پيش من

يه احترام رجعتت من ناز کمتر مي کنم

يك شب اگر گفتي برو ديگر ز دستت خسته ام

آن شب براي خلوتت يك فكر ديگر ميكنم

صحن نگاهت را به روي اشتياقم باز کن

من هم ضريح عشق را غرق کبوتر ميكنم

شعريست باغ چشم تو غرق سكوت و آرزو

يك روز من اين شعر را تا آخر از بر ميكنم

گر چه شكستي عهد را مثل غرور ترد من

اما چنان ديوانه ام که با غمت سر ميكنم

زيبا خدا پشت و پناه چشمهاي عاشقت

با اشك و تكرار و دعا راه تو را تر ميكنم




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:یک فکر دیگر,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 رفع زحمت

حافظ کنار عکس تو من باز نیت می کنم

انگار حافظ با من و من با تو صحبت می کنم

وقت قرار ما گذشت و تو نمیدانم چرا

دارم به این بدقولیت دیریست عادت می کنم

چه ارتباط ساده ای بین من و تقدیر هست

تقدیر ویران می کنم من هم مرمت می کنم

در اشتباهی نازنین تو فکر کردی این چنین

من دارم از چشمان زیبایت شکایت می کنم

نه مهربان من بدان بی لطف چشم عاشقت

هرجای دنیا که روم احساس غربت می کنم

بر روی باغ شانه ات هر وقت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت می کنم

یک شادی کوچک اگر از روی بام دل گذشت

هرچند اندک باشد آن را با تو قسمت می کنم

خسته شدی از شعر من زیبا اگر بد شد ببخش

دلتنگ و عاشق هستم اما رفع زحمت می کنم




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب: رفع زحمت,
ارسال توسط اسماعیل عربی

جوک های غضنفر www.joknet.ir

 

 

یه غضنفر میمیره. شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش. ۲ تاشون سوال می کردن… ۶۰ تاشون حالیش می کردن!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

یه غضنفر تو آینه عکس خودشو می بینه بعد می گه: ا…این چه آشناست ! بعد از یه ساعت فکر کردن داد می زنه: فهمیدم… این همون کره خریه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر می گن اگه دنیا رو بهت بدن چی کار می کنی می گه من فعلا می خوام درسمو ادامه بدم !!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر باباش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر میگن ترمز ABS چیه؟ میگه تو سرعت های زیاد و سر پیچ ها کار حضرت ابوالفضل رو می کنه!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر آشغال میره تو چشماش سره ساعت 9 میشینه دم در .

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر داشته کباب درست می کرده می بینه یه گربه داره نگاه می کنه داد می زنه آی بلال شیر بلاله.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

یه غضنفر میاد تهران یه دونه پرشیا صفر می بینه میزنه شیشه هاشو خورد می کنه صاحبش می گه چرا این کارو کردی؟ مگه مرض داری؟ غضنفر می گه اه مال تو بود؟ فکر کردم مال شوکته.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می ره هیئت راش نمی دن خودش می ره هیئت می زنه هیچکس رو راه نمی ده.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه: اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر واسه رفیقاش خالی می بنده می گه: من هر دو هفته یک بار می رم ژاپن. رفیقاش می گن اگه راست می گی اسم یکی از خیابوناش رو بگو؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه بعد می گه: آهان خیابون شهید بروسلی.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب است… میگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر پتروس فداکار رو با دهقان فداکار قاطی می کنه می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون. من تازه غذا خوردم نوشجان!!!

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر کدو تنبل میخره میذاردش کلاس تقویتی .

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر سوار الاغ داشته میرفته. هر کی بهش نگاه میکرده میگفت: چیه خر دو طبقه ندیدی.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره استادیوم، جای اینکه فوتبال نگاه کنه مرتب سمت راست و چپ بالای سرش رو با تعجب نگاه می کرده! بهش میگن: چرا فوتبال نگاه نمیکنی؟ میگه: دنبال کلمه زنده میگردم.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می خواسته خودکشی کنه می ره تو گلدون می گه به من آب ندین.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر عاشق می شه روی در خونشون تابلو می زنه بزودی در این مکان عروسی برگزار می شود.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده میگه من که چیزی نگفتم. غضنفر می گه بعدا که می گی.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر سکه میندازه صندوق صدقات سوارش می شه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه تکون بخوری با لگد می زنم توکمرت.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر میره تو صف نونوایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمی‌رسه، بقیه برن. غضنفر میگه: ببخشید میشه جمع‌تر وایسین نون به ما هم برسه.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

به غضنفر میگن: از مسافرت چی آوردی؟ غضنفر میگه: تشریف.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه: آره. تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما.

 

………………………….جوک های غضنفر………………………………

 

 

غضنفر خواب میبینه داره بازی میکنه باباش رو میکُشه میره مرحله بعد. از خواب بلند میشه میبینه باباش جلوش نشسته میگه اه سیو نکردم.




ارسال توسط اسماعیل عربی

 

ارمیاwww.joknet.ir

 

 

سن: ۳۱ سال
متولد: خمین – ایران
ارمیا در آلمان زندگی‌ میکنه. از بچگی‌ دوستدار موسیقی‌ بوده ولی‌ موسیقی سنتی رو بیشتر از همه سبک‌های دیگردوست داره.ارمیا فوق لیسانس فلسفه رو از دانشگاه تهران گرفته.
همیشه در حال خوندن بوده ولی‌ نه به صورت حرفه ای و هیچ وقت فکر نمی‌کرده که بتونه این شجاعت رو داشته باشه که یک روزی بیاد و در این برنامه شرکت کنه.ارمیا میگه که همسرم همیشه به من میگه: با روسری هم میشه خوند!
او میگوید ‘که تناقضی بین خوانندگی و حجاب وجود ندارد.
روز آکادمی فقط با یک کوله پشتی اومدم اینجا و حالا قبول شدم

 

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

عکس های ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش

ارمیاwww.joknet.ir

 

 




تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:ax, jok, joknet,ir, sms, sokhan, آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی, بیوگرافی آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی از ارمیا, بیوگرافی خواننده زن آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی خواننده های آکادمی موسیقی گوگوش, بیوگرافی و تصاویر شخصی از ارمیا, بیوگرافی و عکس از ارمیا, بیوگرافیه ارمیا, تصاویر کودکی ارمیا, تصاویری از خواننده زن آکادمی موسیقی گوگوش ارمیا, جدیدترین عکس, دانلود آهنگ های آکادمی موسیقی گوگوش با لینک مستقیم از جوک نت, دانلود آهنگ های ارمیا با لینک مستقیم, زندگی نامه ارمیا, سری جدید آکادمی موسیقی گوگوش, شایعات پیرامون ارمیا, عکدمی موسیقی گوگوش, عکس, عکس از آکادمی, عکس شخصی, عکس لورفته, عکس های آکادمی موسیقی گوگوش, عکس های برتر, عکس های برتر از آکادمی موسیقی گوگوش, عکس های جدید, عکس های زیبا از عکدمی, عکس های شخصی ارمیا خواننده زن آکادمی موسیقی گوگوش, عکس های شخصی از ارمیا, عکس هایی از ارمیا, عکس هایی از ارمیا به همراه بیوگرافی, عکس هایی جدید از ارمیا, عکس هایی زیبا از ارمیا, عکس هایی زیبا و جدید از ارمیا, عکسی از بچه گی ارمیا, موسیقی سنتی, نتیجه آکادمی موسیقی گوگوش,
ارسال توسط اسماعیل عربی
عکس و شعر عاشقانه, تصاویر شعر, عکس و شعر, کاغذ دیواری, کارت پستال
عکس و شعر عاشقانه, تصاویر شعر, عکس و شعر, کاغذ دیواری, کارت پستال



تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1392برچسب:love,
ارسال توسط اسماعیل عربی

آقایی گوجه در برابر موز!

کاریکاتور قیمت گوجه

 

کاریکاتور, قیمت گوجه, کاریکاتور قیمت گوجه, قیمت موز

 




تاریخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:آقایی گوجه در مقابل موز,
ارسال توسط اسماعیل عربی

جملات زیبا درباره خدا, اس ام اس در مورد خداوند

 دلت که گرفت، دیگر منتِ زمین را نکش
راهِ آسمان باز است ، پر بکش . . .

جملات زیبا درباره خدا

ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎﻟﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪاﻱ ﻋﺎﺷﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻧﺪ ﻣﺮا ، ﺑﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻣﻴﺪاﻧﺪ ﮔﻨﻪ ﻛﺎﺭﻡ . . .

جملات زیبا درباره خدا

او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را می‌خواند
اگر هیچکس نیست، خدا که هست . . .

جملات زیبا درباره خدا

خداوند امید شجاعان است ، نه بهانه ی ترسوها . . .

جملات زیبا درباره خدا

خدا مرحم تمام دردهاست
هرچه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد
خدا برای پر کردن آن بیشتر در وجودت جای میگیرد . . .

جملات زیبا درباره خدا

توهدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آوازباشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . . .

جملات زیبا درباره خدا

خداوندا
مرا غرض ز نماز آن بود که پنهانی
حدیث درد فراق تو با تو بگذارم
وگرنه این چه نمازی بود که من باتو
نشسته روی به محراب و دل به بازارم . . . ؟

جملات زیبا درباره خدا

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ
ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . .

جملات زیبا درباره خدا

می خواستم دستان خدا را بگیرم
ندا آمد: دستان افتاده ای را بگیر . . .

جملات زیبا درباره خدا

به آنان که در زمین اند رحم کن
تا کسی که در آسمان است به تو رحم کند . . .

جملات زیبا درباره خدا

عهدی را که در طوفان با خدا می بندی در آرامش فراموش نکن . . .

جملات زیبا درباره خدا

“عشق و محبت” ردپای خدا در زندگیست
امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . . .

جملات زیبا درباره خدا

نگذارید صدای دنیا شما را از شنیدن صدای ” خدا ” باز دارد . . .

جملات زیبا درباره خدا

ای انسان، قدر خود را بدان؛ به حدی گرانی ، که فقط خدا توان خریدت را دارد
پس خود را به قیمت حسرتی تلخ، به تاراج مده . . .

جملات زیبا درباره خدا

چتر نمیخواهم
میخواهم باران رحمتت را با همه ی وجودم احساس کنم
زندگیتان سرشار از رحمت خداوند باد . . .

جملات زیبا درباره خدا

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم . . .

جملات زیبا درباره خدا

هرگز نیکی و بدی یکسان نیست
بدی را با نیکی دفع کن، ناگاه خواهی دید
همان کس که میان تو و او دشمنی است
گویی دوستی گرم و صمیمی است . . .
(آیه ی ۳۴ سوره فصلت)

جملات زیبا درباره خدا

خدای را باید شناخت
که اوست دهنده بی منت
اگر همه بستانند او بدهد
و چون او بدهد کَس نتواند بستاند . . .

جملات زیبا درباره خدا

تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد :
خدایا میدانم که میبینی . . .

جملات زیبا درباره خدا

چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری ؟

جملات زیبا درباره خدا

خدا آن حس زیبایی ست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای تنها . . .
و دل آرام میگیرد

جملات زیبا درباره خدا

خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ”
خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن . . .




تاریخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:رو بخدا , اسمس , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

هـــروقت ڪـم می آورم... مـی گـــویم : 

 اصـــلا مهـم نیـــست... 

 امـا تـــــــــو خـــوب مـیدانی 

 نبـودنــــت چقـــدر بـرایــم مهـم اسـت... !
.



تاریخ: سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:love,
ارسال توسط اسماعیل عربی
ارزشمندترین مکان هایی که می توان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی ،

در قلب کسی ؛

و در دعای کسی ...


مــادر یعنـی آرامـش
پــدر یعنـی آسایـش
خــدا هرگـز این دو تا رو از ما نگیـره !!!



ارسال توسط اسماعیل عربی
عرض اندام : پهنای شکم را گویند

ازون برون : خارج از جو زمین

سوگند : خیلی افتضاح

باقرخان : خواننده ای که در هنگام خواندن قر می دهد

Eminem : به لهجه اصفهانی، امین هستم

کدخدا : کسی که به برنامهٔ اتوکد تسلط دارد

مورچه خوار : خواهر مورچه،فحشی که موریانه ها به هم می دهند.

کالسکه : هنگامی که یک اصفهانی یک میوۀ کال میخورد.

سیمین : نیم ساعت.

البرز : عرب ها به «پرز» گویند.

سوغاتی : بسیار عصبانی.

کره حیوانی : بیچاره ناشنواست.

فیله گوساله : فیل نفهم،فحش رایج بین فیل ها!



تاریخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:لبخند - خنده , ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

این روزها



آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست



که رخت های دلتنگیم را



فرصتی برای



خشک شدن نیست ...!

 

 

هوایت که به سرم می زند



دیگر در هیچ هوایی ،،،



نمی توانم نفس بکشم !



عجب نفس گیر است



هوایِ بی تو بودن ...!
 




تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:هوای بی تو بودن,
ارسال توسط اسماعیل عربی

کاش آدم ها یکم جرات داشتن …

گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :
ببین ؛ دلم واست تنگ شده ،

واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم … !


 



تاریخ: جمعه 16 فروردين 1392برچسب:بدون شرح,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 




تاریخ: جمعه 16 فروردين 1392برچسب:جیگر کوچولو,
ارسال توسط اسماعیل عربی

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند

ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

در خرقه چو آتش زدی ای عارف سالک

جهدی کن و سرحلقه رندان جهان باش

دلدار که گفتا به توام دل نگران است

گو می‌رسم اینک به سلامت نگران‌باش

خون شد دلم از حسرت آن لعل روان بخش

ای درج محبت به همان مهر و نشان باش

تا بر دلش از غصه غباری ننشیند

ای سیل سرشک از عقب نامه روان‌باش

حافظ که هوس می‌کندش جام جهان بین

گو در نظر آصف جمشید مکان باش




تاریخ: جمعه 16 فروردين 1392برچسب:بازآی , شعر,
ارسال توسط اسماعیل عربی
عكس عاشقانه زير باران 



تاریخ: پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:عشقولانه,
ارسال توسط اسماعیل عربی

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم...
در "دلم" دلتنگی ام را...
در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...
در "لبخندم" غصه هایم را...
دل من...
چه خردساااااال است !!!
ساده می نگرد !
ساده می خندد !
ساده می پوشد !
دل من...
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !
ساده می شکند !
ساده می میرد !
ساااااااااااااا ­ااااااااده





تاریخ: چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:دل من,
ارسال توسط اسماعیل عربی
جرم من چیست که شیدای نگاهت شده ام
آن قدر واله که انگشت نمایت شده ام
جرم من چیست که درکلبه تنهایی خویش
زاهد گوشه محراب لبانت شده ام
آخر ای اختر تابنده به دامان سپهر
جرم من چیست که رسوای زمانت شده ام
آمدی ساده نشستی به گلیم دل من
جرم من چیست که معشوق نوازت شده ام
ای که از شورجوانی خودت سرمستی
ساغری نوش که ساقی شرابت شده ام
آمدی ساده نشستی و چو طوفان رفتی
هیچ انگار ندیدی که خرابت شده ام
رفتی و بی خبر از خویش نمودی ما را
لحظه ای چند نظرکن نگرانت شده ام
ای که از حال دل من خبری نیست تو را
با خبر باش که من چشم به راهت شده ام

 



تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:جرم,
ارسال توسط اسماعیل عربی

عاشقانه

به تو عادت کرده بودم
اي به من نزديک تر از من
اي حضورم از تو تازه
اي نگاهم از تو روشن
به تو عادت کرده بودم
مثل گلبرگي به شبنم
مثل عاشقي به غربت
مثل مجروحي به مرهم
لحظه در لحظه عذابه
لحظه هاي من بي تو
تجربه کردن مرگه
زندگي کردن بي تو
من که در گريزم از من
به تو عادت کرده بودم
از سکوت و گريه شب
به تو حجرت کرده بودم
با گل و سنگ و ستاره
از تو صحبت کرده بودم
خلوت خاطره هامو
با تو قسمت کرده بودم
خونه لبريز سکوته
خونه از خاطره خالي
من پر از ميل زوالم
عشق من تو در چه حالي




تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:به تو عادت کرده بودم,
ارسال توسط اسماعیل عربی

عاشقانه

به تو عادت کرده بودم
اي به من نزديک تر از من
اي حضورم از تو تازه
اي نگاهم از تو روشن
به تو عادت کرده بودم
مثل گلبرگي به شبنم
مثل عاشقي به غربت
مثل مجروحي به مرهم
لحظه در لحظه عذابه
لحظه هاي من بي تو
تجربه کردن مرگه
زندگي کردن بي تو
من که در گريزم از من
به تو عادت کرده بودم
از سکوت و گريه شب
به تو حجرت کرده بودم
با گل و سنگ و ستاره
از تو صحبت کرده بودم
خلوت خاطره هامو
با تو قسمت کرده بودم
خونه لبريز سکوته
خونه از خاطره خالي
من پر از ميل زوالم
عشق من تو در چه حالي




تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:به تو عادت کرده بودم,
ارسال توسط اسماعیل عربی

رضاداودنژاد در گفتگو با ایلنا خبر داد

 

عسل بدیعی درگذشت

ایلنا: عسل بدیعی که به دلیل مسمویت دارویی در بیمارستان لقمان بستری شده بود؛ ساعاتی پیش درگذشت.
 
رضا داودنژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: قرار است اعضائ بدن وی براساس خواسته این هنرمند، اهدا شود. رمان تشییع بدیعی همجنان مشخص نیست.
 
بدیعی از روز گذشته پس از مسمومیت دارویی در بخش i.c.u بیمارستان لقمان بستری و تحت نظارت تیم پزشكی قرار داشت.

بدیعی نخستین بار با فیلم سینمایی "بودن یا نبودن" به كارگردانی کیانوش عیاری سینما ایران معرفی شد. دست‌های آلوده به كارگردانی سیروس الوند، شمعی در باد ساخته پوران درخشنده، پروانه‌ای در مه و... ازجمله فیلم‌های سینمایی هستند که وی در آن‌ها ایفای نقش كرده بود.
 




تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:عسل بدیعی , بازیگر سینمای ایران درگذشت,
ارسال توسط اسماعیل عربی

اجازه … ! اشک سه حرف ندارد … ، اشک خیلی حرف دارد!!!

****************************************************************
می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما "

فهمیدم

پای ” او ” در میان است

***************************************************************

این روزها به جای” شرافت” از انسان ها

فقط” شر” و ” آفت” می بینی !

می‌دونی”بهشت” کجاست ؟

یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب !

بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری

******************************************************************

می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .

عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد

بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود

بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند .

تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.

تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود

و معنای خداحافـظ، تا فردا بود…!

******************************************************

راســــــتی،

دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام…!

"
حــــال مـــن خـــــــوب اســت” … خــــــوبِ خــــوب

*****************************************************
می دانی

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی

بگذار منتـظـر بمانند !!!
وقتی کسی اندازت نیست

دست بـه اندازه ی خودت نزن

*******************************************************

این روزها “بــی” در دنیای من غوغا میکند!

بــی‌کس ، بــی‌مار ، بــی‌زار ، بــی‌چاره بــی‌تاب ، بــی‌دار ، بــی‌یار ،

بــی‌دل ، بـی‌ریخت،بــی‌صدا ، بــی‌جان ، بــی‌نوا

بــی‌حس ، بــی‌عقل ، بــی‌خبر ، بـی‌نشان ، بــی‌بال ، بــی‌وفا ، بــی‌کلام

،بــی‌جواب ، بــی‌شمار ، بــی‌نفس ، بــی‌هوا ، بــی‌خود،بــی‌داد ، بــی‌روح

، بــی‌هدف ، بــی‌راه ، بــی‌همزبان

بــی‌تو بــی‌تو بــی‌تو……
ماندن به پای کسی که دوستش داری

قشنگ ترین اسارت زندگی است !

من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم

یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم

ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه

و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!

**********************************************************

می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما

بی شرف ها یاد گرفته اند شــنا کنند

********************

مگه اشک چقدر وزن داره…؟

که با جاری شدنش ، اینقدر سبک می شیم
**********************************************************

***********************************************************


******************************************************


*
 




تاریخ: یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:جملات قصار,
ارسال توسط اسماعیل عربی

Did you know that those who appear to be very

strong in heart, are real weak and most

susceptible?



 

آيا ميدانستيد آنهايي که از نظر احساسي بسيار قوي به نظر ميرسند در


واقع بسيار ضعيف و شکننده هستند

 

 

 

 

 

Did you know that those who spend their time

protecting others are the ones that really need

someone to protect them


 

 

آيا ميدانستيد که آنهايي که زندگيشان را وقف مراقبت از ديگران ميکنند


خود به کسي براي مراقبت نياز دارند

 

 

 

Did you know that the three most difficult things to


say are: 

 

 

 

I love you, Sorry and help me

 

 


آيا ميدانستيد که  سه جمله اي که بيان آنها از همه جملات سخت تر


 است 

 

دوستت دارم  متاسفم و به من کمک کن

 

 

ميباشد

 


 

Did you know that those who dress in red are


more confident in themselves


 

آيا ميدانستيد که کساني که قرمز ميپوشند از اعتماد بيشتري نسبت به


خود بر خوردارند

 


 

 

 

Did you know that those who dress in yellow are


those that enjoy their beauty


 

 

آيا ميدانستيدکه کساني که زرد ميپوشند از زيبايي خود لذت ميبرند

 

 

 

 

 

Did you know that those who dress in black, are


those who want to be unnoticed and need your


help and understanding


 

 

و آيا ميدانستيد که کساني که لباس مشکي به تن ميکنند نميخواهند مورد


توجه قرار گيرند ولي به کمک و درک شما نياز دارند

 

 

 

Did you know that when you help someone, the


help is returned in two folds

 

 

آيا ميدانستيد که زماني که به کسي کمک ميکنيد اثر آن دوبار به سوي


شما بر ميگردد

 

 

 

 

 

Did you know that it's easier to say what you feel


in writing than saying it to someone in the face?


But did you know that it has more value when you


say it to their face


 

و آيا ميدانستيد که نوشتن احساسات بسيار آسانتر از رودرو بيان کردن


آنهاست اما ارزش رودرو گفتن بسي بيشتر است

 
 

 

 

Did you know that if you ask for something in faith


, your wishes are granted

 

 

آيا ميدانستيد که اگر چيزي رابا ايمان از خداوند بخواهيد به شما عطا


خواهد شد

 

 

 

 

 

Did you know that you can make your dreams


come true, like falling in love, becoming rich,


staying healthy, if you ask for it by faith, and if you


really knew, you'd be surprised by what you could


do

.   

 

آيا ميدانستيد که شما ميتوانيد به روياهايتان جامه عمل بپوشانيد


روياهايي مانند عشق ثروت سلامت اگر آنها رابا اعتقاد بخواهيد و اگر


واقعا اين موضوع را ميدانستيد از آنچه قادر به انجامش بوديد متعجب


ميشديد 

 

 

 

But don't believe everything I tell you, until you try


it for yourself, if you know someone that is in need


of something that I mentioned, and you know that


you can help, you'll see that it will be returned in


two-fold

. 

 

اما به آنچه من به شما ميگويم ايمان نياوريد تا زمانيکه خودتان آنها را


امتحان کنيد اگر شما بدانيد که کسي نياز به چيزي دارد که من گفتم و


بدانيد که ميتوانيد به او کمک کنيد متوجه خواهيد شد که آن چيز دوبار


به سوي شما باز خواهد گشت


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Today, the ball of FRIENDSHIP is in your court,


send this to those who truly are your friends


(including me if I am one). Also, do not feel bad if


no one sends this back to you in the end, you'll


find out that you'll get to keep the ball for other


people want more

.. 

 

امروز توپ دوستي درزمين شماست آن را براي کساني که به واقع


دوستان شما هستند بفرستيد (مانند من اگر يکي از آنها ميباشم) همچنين


 

ناراحت نشويد اگر کسي آن رابراي شما بازپس نفرستاد شما خواهيد


فهميد که بايد اين توپ را براي کساني که به آن نياز بيشتري دارند


نگهداري کنيد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok, this is what you have to do...:

 

درسته اين کاريه که شما بايد انجام بديد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send to ALL your FRIENDS!

 

آن رابراي همه دوستانتون بفرستيد

 

 




تاریخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:جالبه,
ارسال توسط اسماعیل عربی

من به دنبال دلی می گردم

 که در آن خانه بسازم با شور

  پشت هر پنجره اش

 گل بکارم با عشق

 بنشـینم با یار

گویم از حرف و سخن ها بسیار

  در این خانه عشاق همیشه باز است

 چون که در روح در و دیوارش

  جز دم عشق و صفا

  ندمیده است به آن معمارش

  راستی یادم رفت که بگویم با تو

از نام و نشان خاکـش

به صفای دل عشاق جهان

 بنوشـتیم بر سنـگ درش

 که نبــاشد اینـــــجا

  جای آن کس که ندارد عشق و سودا به سرش




تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:راستی یادم رفت که بگویم با تو ,
ارسال توسط اسماعیل عربی
من از آن روز... که در بند توام ...آزادم

زلف بر باد مده ...تا ندهی... بر بادم

 

ناز بنیاد مکن... تا نکَنی... بنیادم

می مخور با همه کس ....تا نخورم ...خون جگر

 

سر مکش... تا نکشد... سر به فلک... فریادم

زلف را حلقه مکن ...تا نکُنی در بندم

 

طره را تاب مده ...تا ندهی بر بادم

یار بیگانه مشو ...تا نبری از خویشم

 

غم اغیار مخور ...تا نکنی ناشادم

رخ برافروز ...که فارغ کنی از برگ گُلم

 

قد برافراز... که از سرو کنی آزادم

شمع هر جمع مشو ...ور نه بسوزی ما را

 

یاد هر قوم مکن ...تا نروی از یادم

شهره شهر مشو ...تا ننهم سر در کوه

 

شور شیرین منما ...تا نکنی فرهادم

رحم کن ...بر من مسکین و به فریادم رس

 

تا به خاک در آصف... نرسد فریادم

حافظ از جور تو حاشا ...که بگرداند روی

 

من از آن روز... که در بند توام ...آزادم





تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:من از آن روز,,, که در بند توام ,,,آزادم,
ارسال توسط اسماعیل عربی
بر روی بوم زندگی هر چیزی میخواهی بکش

 

زیبا و زشتش پای توست

تقدیر را باور نکن

تصویر اگر زیبا نبود، نقاش خوبی نیستی

از نو دوباره رسم کن ، تصویر را باور نکن

خالق تو را شاد آفرید آزاد آزاد آفرید پرواز کن تا آرزو زنجیر را باور نکن


 

 




تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:دوستت دارم,
ارسال توسط اسماعیل عربی

از اغیار و به فضل تو امیدوار


دست از غیر تو شسته و در انتظار رحمتت نشسته ام


بدهی کریمی ندهی حکیمی


بخوانی شاکرک برانی صابرم


الهی احوالم چنانست که میدانی


و اعمالم چنانست که میبینی


نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز


یا ارحم الراحمین بهترینها رو برای عزیزانم که از بهترینها


هستند مقدر فرما


آمین




تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:در دلی با خدا,
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

هرگز نخواب کوروش،
سارا زبان ندارد
دارا جهان ندارد،
رستم در این هیاهو گرز گران ندارد،
روز وداع خورشید،زاینده رود خشکید
زیرا دل سپاهان نقش جهان ندارد،
بر نام پارس دریا نامی دگر نهادند
گویی که آرش ما تیر و کمان ندارد

دریای مازنی ها بر کام دیگران شد
دارا کجای کاری؟!
هرگر نخواب کوروش ای مهر آریایی

بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد

یادی از بزرگان تاریخ ایران زمین، کوروش بزرگ


 


 




تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:وطن , کوروش کبیر,
ارسال توسط اسماعیل عربی

آخرین شب گرم رفتن دیدیمش

لحظه های واپسین دیدار بود

او به رفتن بود و من در اضطراب

دیده ام گریان دلم بیمار بود

گفتمش از گریه لبریزم مرو

گفت جانا ناگزیرم ناگزیر

گفتم او را لحظه ای دیگر بمان

گفت می خواهم ولی دیرست دیر

در نگاهش خیره ماندم بی امید

سر نهادم غمزده بر دوش او

بو سه های گریه آلودم نشست

بر رخ و بر لاله های گوش او

ناگهان آهی کشید و گفت وای

زندگی زیباست گاهی گاه زشت

گریه را بس کن مرا آتش مزن

ناگزیریم از قبول سر نوشت

شعله زد در من چو دیدم موج اشک

برق زد در مستی چشمان او

اشک بی طاقت در ؟آن هنگامه ریخت

قطره قطره از سر مژگان او

از سخن ماندیم و با رمز نگاه

گفت میدان جدایی زود بود

با نگاه آخرینش بین ما

هایهای گریهی بدرود بود
 




تاریخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:جدایی , وداع,
ارسال توسط اسماعیل عربی

فک و فامیله داریم, مطالب طنز و خنده دار

   بابام یه چن روزیٍ رفته شهرستان واسه کارش!!
نصفه شب بودش دیدم مامانم وحشتناک اومده میگه؛ امیـــــــــــــــــــــر بیدارشو ایمان(داداشم 5سالشه) تب کرده پاشو ببریمش بیمارستان!! آقا تا اینو گف مثٍ قرقی سوییچو برداشتم ماشینو از پارکینگ بیارم بیرون هیچی مامانمم اومد سوار شد با سرعتٍ نور رانندگی میکردم!! 3تا خیابونو ردش کردم!! میبینم مامانم یا حسین!!! ایمان کو؟؟ امیر؟؟
من؛ کجاس؟؟ مگه تو نیاوردیش؟؟
مامانم؛ آچمز مگه نگفتم تو بغلش کن بیارش؟؟؟ خاک تو سرت!! دور بزن ! جــــــــــــاش گـــــــــــذاشتـیـم!!
رفتم خونه میبینم بچه زده زیرٍ گریه ترسیده زهره ترک شده!!
بعد مامانم زده زیرٍ خنده میگه تقصیرٍ داداشٍ سر به هواته!!!
خدا وکیلی مامانٍ نگران و حواس جمه من دارم؟؟
یه مدتیٍ فک و فامیل کلید کردن رو سوتی دادن نمیدنم قضیه چیه!!!!!
*****************************
رفتم چراغ اتاق خواهرم رو شبیه وصل کنم
گوشی رو دادم که نور رو بگیره ببینم چ میکنم
میبنم نشسته داره بازی میکنی
بعد چند دقیقه میگه بازیش باحاله
چراغ رو ول کن نمیخوام
*****************************
بابای دوستم داره میره حج،قسمت شما بشه، یه مرغ مینا دارن خیلی دوسش داره،مینا هم اونو خیلی دوست داره. قبل از اینکه بره هزارتا فیلم از خودش گرفته،تو فیلم به مینا سلام میکنه،قربون صدقه اش میره،گفت:هروقت رفتم این فیلما رو هر روز براش بذارید که احساس دلتنگی نکنه!!!!!!
فک و فامیل حیوون دوسته ما داریم؟؟!!!؟؟!!!!
*****************************
داداشم تاکسی داره میگم روزی چقذر کار میکنی؟
میگه 30تومن
میگم یه روز بیا کمک من 30تومن بهت میدم
میگه باشه جمعه میام
گفتم حالا چرا جمعه؟
میگه آخه جمعه ها 60تومن هم کار میکنم
خدایی فک و فامیله ما داریم؟
*****************************
بابام خیلی مرده!سر ناهار دستم خورد به پارچ اب همش ریخت تو غذاش.هر کی بود یه چک میخوابوند زیر گوش بچه اش. ولی بابام نزد!!!!!فقط بشقابشو باهام عوض کرد:)
خدایی اوچ مهربونی ومرام از پدر فداکار من همینطوره که در حق من سرازیر میشه منم اب شدم رفتم طبقه پایینیمون:-0
یکی نیست بگه فک وفامیله که داریم!!!!؟؟؟
*****************************
بعضی جمعه ها من یه سر میرم خونه پدربزرگم!!
یهو دیدم پدربزرگم کز کرده یه گوشه خبری از مامان بزرگمم نیس!! من؛ چی شده؟؟
بابابزرگ؛ هیچی پسرم غلطه زیادی کردم مامانیت باهام قهر کرده!!!
من؛ چیکا کردی پسر؟؟
مامانی از تو یه اتاقٍ دیگه! از خودش بپرس امیر جان!!
من؛(o_O)
بابابزرگ؛ دارم میگم زن!! بابا من رفتم لواشکایی رو که با میوه هایٍ تو حیاط درس کرده رو یواشکی خوردم واسه این خانومم نذاشتم!! بابا بخدا دلم میخاست!!
من؛(^_^)
لواشک؛)))
درختایٍ تو حیاط؛)))
کسی که لواشک دلش خواست؛(×_×)
معده ی بابابزرگم؛_______
مامانبزرگ بابابزرگٍ لواشک خوره داریم؟؟؟
*****************************
نمیدونم این قضیه باباها چیه که کولرو خاموش میکنن.حالا کولر فداسرتون دروپنجره روهم میبندن بعد که اعتراضم میکنی میگه هممون ومریض کردی رفت.
آخه باباست ما داریم
*****************************
طبقه بالامون شرکته،
ب بابا میگم بابا اینا منو نمیخوان؟
خواهرم چپ چپ نگاه کرد،گفتم ب عنوان آبدارچی،
مامانم ی نگاه عاقل اندر سفیه بهم کرد گفت آبدارچی؟
تو دلم گفتم الان میگه اینهمه درس خوندی ک آبدارچی شی،
یهو دیدم برگشته میگه آخه تو بلدی چای دم کنی ک میخوای آبدار چی شی؟
یعنی له شدما
*****************************
(سوکس شم اگه دروغ بگم) سر سفره نشسته بودیم مامانم گفت برو اون فلفل ها رو بیار با آبگوشت بخوریم پا شدم آوردم تعارف کردم هیشکی نخورد بعد خودم یه دونشو خوردم از بس تند بود آتیش گرفتم بعد مامانم به بابام میگه مرد دیدی گفتم این فلفلا شیرین نیستن؟
یه لحظه از شدت محبت اشک تو چشمام حلقه زد فک کنم شرایط من از بچه سر راهی گذشته در حد موش آزمایشگاهی روم حساب میکنن تو خونه
*****************************
عروسی دایی جونمه رفتن باغ واسه آتلیه فیلمبردار جامونده!بشمار١
بابالباساروبرده خشکشویی قراربوده ساعت٣بره تحویل بگیره الان ساعت٧غروبه مالباس نداریم!بشمار٢
میریم توشهردیدیددیدبکنیم ماشین عروس خراب شدامدادخودرو عروس ودامادو یدک کشید.بشمار٣
گوسفندگرفتیم جلوپاشون قربونی کنیم لحظه پیاده شدن عروس گوسفندفرارکرد.بشمار٤
گروه موسیقی شروع کردن مجلس گرم کنن سیم کشی تالارآتیش گرفت،به این میگن ازدواج با اعمال شاقه.
داییه بدشانسه من دارم؟
*****************************
ی مامان بزرگ دارم وقتی به نفعش نباشه نه گوشاش میشنوه نه چشاش میبینه نه پاهاش جون داره.ولی وای به حال روزی که من با تلفن صحبت کنم گوشاش تییییییییییز به تیزی چاقو زنجان یا اگه به نفعش باشه چشاش به دوربین شکاری میگه زکی تازه به جون خودم پرشش از جوب هم دیدم
ولی خدا سایه اش رو از سرمون کم نکنه.
اونایی که مامان بزرگشون اینطوریه بزنن لایکو!
*****************************
ب خالم میگم این رگه پشت چشمت؟
میگه پ ن پ طناب بستیم لباس آویزون کنیم!!!
آخه من چی بگم ب این فک و فامیل سر خوش، هر کدوم ی مدلن!!!!!
*****************************
یه بار خوابیده بودم بچه خواهرم 5سالشه اومد یک سیلی خفن خوابوند در گوشم. روانی شدم داد کشیدم سرش چرا زدی نمیبینی خوابم. بیچاره زد زیر گریه که دیگه مگس روت بشینه فراریش نمیدم!!!
خواهرزادس داریم
*****************************
امروز یه لباس واسه دخترم گرفتم که عکس دوتا الاغ روشه مامانم هم میگه عکس مامان باباشو زده رو لباسش مامانه ما داریم ها
*****************************
از صبح دارم الکى تو اینترنت میچرخم، مامانم میاد میگه:بسه دیگه کور شدى بد بخت؛میدونى اگه کور بشى، چى میشه؟
من:خو جایى رو نمیبینم!
میگه نخیر، اگه کور بشى،معتاد میشى!!!
من:D
مامانم::(‎
نابیناها::D
معتادا::D
آخه چه ربطى داشت خداییش؟؟!




تاریخ: چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:فک و فامیل داریم ؟,
ارسال توسط اسماعیل عربی

چهارمین جشن جهانی نوروز امروز با حضور روسای جمهور چهار کشور فارسی زبان در عشق آباد برگزار شد.

 

تصاویر:حاشیه های جشن جهانی نوروز
 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:تصاویر:حاشیه های جشن جهانی نوروز ,
ارسال توسط اسماعیل عربی


بالا بردن رزولوشن صفحه‌نمایش، كیفیت موضوعات به‌نمایش درآمده را بشدت افزایش می‌دهد؛ اما یكی از مشكلاتی كه كاربران با افزایش رزولوشن با آن مواجه می‌شوند، ریز شدن موضوعات به‌نمایش درآمده است. این ریزشدن موضوعات آنقدر دردسرساز است كه برخی كاربران با وجود نمایشگرهای پیشرفته و نسخه‌های به‌روز سیستم‌عامل‌ها همچون ویندوز 7 و 8 نیز از رزولوشن 600×800 یا در نهایت 768 × 1024 استفاده می‌كنند.
چنانچه از كاربران ویندوز 8 هستید و دوست دارید ضمن استفاده از رزولوشن بالا، موضوعات به‌نمایش درآمده را نیز در اندازه بزرگ مشاهده كنید، می‌توانید از قابلیتی كه به همین منظور در این ویندوز طراحی شده است، كمك بگیرید. به‌كمك این قابلیت هریك از كاربران در ویندوز می‌توانند به‌دلخواه خود، نمایش موضوعات در صفحه را بزرگ كرده و در عین حال از رزولوشن بالا نیز بهره‌مند شوند.

1‌ـ‌ پیش از هر چیز نشانگر ماوس را به گوشه بالا‌ـ‌ سمت راست صفحه‌نمایش انتقال داده و از منوی كنترل پانل مترو، روی گزینه Settings كلیك كنید.

2‌ـ‌ در صفحه به‌نمایش درآمده روی Change PC settings كلیك كنید.

3‌ـ‌ در بخش PC settings، روی گزینه Ease of Access كلیك كنید.

4‌ـ‌ در این بخش می‌توانید مقدار گزینه:

Make everything on your screen bigger

را از حالت off به on تغییر داده و در همان لحظه نتیجه را مشاهده كنید.

5‌ـ‌ برای بازگشت به حالت قبل نیز می‌توانید با طی این مراحل، گزینه مورد نظر را دوباره به off تغییر دهید.

 




تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:افزایش رزولوشن با حفظ اندازه آیکون ها ,
ارسال توسط اسماعیل عربی



با این قایق های خوشمزه کودک تان را به اشتها آورید

قایق های خوشمزه, سایت آشپزی, جدیدترین سایت آشپزی

با تهیه این غذا همه گروه‌های سنی،‌به خصوص کودکان را به اشتها خواهید آورد.

مواد لازم :

 سیب‌زمینی 2 عدد متوسط 
 تره‌فرنگی  یک تکه 5 سانتی‌متری
 قارچ ریز  25 گرم
 روغن  2 قاشق چایخوری ( 10 میلی‌گرم )
 ذرت کنسروی  2 قاشق سوپخوری ( 25 گرم )
نمک،‌ فلفل به میزان لازم
شیر یک قاشق غذاخوری ( 15 میلی‌لیتر )
کره کمی
پنیر ورقه‌ای یک ورقه
ژامبون مرغ یا گوشت یک ورقه ضخیم


طرز تهیه :
فر را تا حرارت 200 درجة سانتی‌گراد (400 درجة فارنهایت یا شمارة 6 اجاق گاز) گرم کنید.
سیب‌زمینی‌ها را آب‌پز کنید تا کاملاً نرم شوند و یا می‌توانید آن‌ها را از چند نقطه با چنگال سوراخ کرده و بر روی کاغذ روغنی در مایکروفر با درجة زیاد(قدرت 100 درصد) و به مدت 7 تا 8 دقیقه قرار دهید تا کاملاً‌ نرم شوند.
تره‌ فرنگی را از درازا نصف کرده،‌ آن را به خوبی بشویید تا شن‌های بین آن پاک شود و بعد آن‌ها را به صورت باریک، حلقه‌حلقه کنید. بعد قارچ‌ها را نیز به صورت نازک ورقه‌ورقه کنید.
روغن را در تابه‌ای ریخته و تره‌فرنگی‌، قارچ و ذرت را به آرامی در آن تفت دهید تا کاملاً‌ نرم شوند سپس مواد را در کاسه‌ای بریزید و گرم نگهدارید.
وقتی‌که سیب‌زمینی‌ها پخته شد، آن‌ها را با پوست و از درازا نصف کرده و داخل آن‌ها را تا حدی با قاشق خالی نمایید که ضخامت دیواره آن‌ها نیم‌سانتی‌متر باشد و بعد سیب‌زمینی‌های خارج کرده را با مواد موجود در کاسه‌ کاملاً مخلوط کنید.
سپس شیر، کره و در صورت تمایل،‌ کمی نمک و فلفل به مواد اضافه کنید و آن‌ها را به هم بزنید تا کاملاً‌ با هم مخلوط شوند و بعد مجدداً‌ از مواد آماده شده داخل سیب‌زمینی‌ها را پر کنید.
دو عدد از نیمه‌های سیب‌زمینی را داخل هر پیش‌دستی قرار دهید. از پنیر ورقه‌ای و ورقة ژامبون،‌ تکه‌های مثلثی شکلی را به تناسب اندازه قایق‌ها برش بزنید و آن‌ها را با خلال دندان‌های تزیینی به صورت بادبان بر روی قایق‌ها نصب کنید.
بگذارید غذا پیش از سرو برای کودکان کمی خنک شود.

 




ارسال توسط اسماعیل عربی
میدونم نشنیدی از من یه بار بگم دوسِت دارم

میدونم قدّ یه دنیا به احساست بدهکارم

میدونم اشتباه کردم عزیزم حق بهت میدم

تو با عشق پیشه من بودی اینو هرگز نفهمیدم
 



تاریخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:عشق,
ارسال توسط اسماعیل عربی

یه شب غضنفر به زنش میگه خانم؟ من امشب هوس نون بربری کردم. زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم. میره نونوایی میگه دو تا بربری بده. شاطرباتعجب میگه چرا دو تا؟؟؟ میگه آخه خانومم هم هوس کرده. برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه دستت درد نکنه ولی‌ من نمیتونم یه نون کامل بخورم، چون تو رژیمم. غضنفر میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم. خوردن که تموم شد رفتن خوابیدن.بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما در جریان میذارمت:))))))
 




تاریخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:هههه , خخخخخ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

آکواریوم ها به دلیل زیبایی خاصی که دارند در بسیاری از دکوراسیون های منزل در نگاه اول زیاد به چشم می آیند.

 

عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس
 

اکواریوم های زیبا و عجیب غریبی وجود دارند که زیباترین آنها را برای شما به نمایش گذاشته ایم.


عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس


عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس


 عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس


 عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس


عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس


bultannews.com




تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:عجیب غریب ترین آکواریوم های دنیا+ عکس,
ارسال توسط اسماعیل عربی

202101 1TX03Ugk2 گالری عکس ویژه عید نوروز




تاریخ: شنبه 3 فروردين 1392برچسب:عید نوروز ایرانیان بر همگان مبارک باد,
ارسال توسط اسماعیل عربی

عکس های جذاب و دیدنی امروز

عکس های جذاب و دیدنی امروز
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:عکس های جذاب و دیدنی امروز ,
ارسال توسط اسماعیل عربی

کس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71)

 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir
 
عکس های خنده دار و دیدنی طنز ! (71) www.taknaz.ir



تاریخ: پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:عکس های طنز و خنده دار,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک