سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

تصاویر عجایب و زیباترین آثار معماری و مجسمه ها



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی

 

با دوستم نشستیم عکسای عروسیه اون یکی دوستمو نگاه میکنیم ...
میگه سارا شوهرش کچله؟!
پَ نه پَ مو داره فقط فرقشو گشاد باز کرده


بردم داداشم رو رسوندم کلاس،برگشتم ...
مامانم میگه رسوندیش؟
پَ نه پَ انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه ...


میخوام برم خونه چشام قرمزه ... به رفیقم میگم چشام قرمزه؟
میگه آره میخوای همینجوری بری ؟
پَ نه پَ وایمیسم تا سبز شه بعد حرکت میکنم ...


با دختره رفتیم بیرون تـُـف کردم تو جوب، چپ چپ نگام میکنه !!
گفتــم کارم زشـت بود؟
گفت پَ نه پَ حال کردم باهاش ! جوب بعــدی پهن‌تره، بر**ن توش !!!


برای بار اول رفتم مرکز اهدای خون ... پرستار می گه میخواین خون بدین؟
گفتم پَ نه پَ پشه‌ایم اومدیم مهمونی !
بعد نیم ساعت نوبتم شده میگه کارت ملی؟
میگم مگه کارت می خواد؟!
میگه : پَ نه پَ میتونی آزادم بزنی ... لیتری ۷۰۰ !

 

تو ماشین نشسته بودیم چند تا تگرگ خورد به شیشه ... دوستم پرسید تگرگه؟!
پَ نه پَ ابابـــیلن ! ... رزمایش گذاشتن سلاح های جدیدشون تست کنن !


آب قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد.
میگه اینا ماله زنگ لوله هاست؟
پَ نه پَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته


لیزر انداختن تو صورت رحمتی، خیابانی میگه قطعا اون شخص تو استادیومه !
پَ نه پَ تو خونشون نشسته میندازه رو صفحه تلویزیون از اینجا ما میبینیم


دیروز سوار تاکسی شدم؛ یه آقایی پیشم نشسته بود!
میرفت که بخوابه و کج میشد سمت من!!
صداش زدم؛ میگه : اذیت میشید؟
گفتم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ صدات زدم که بگم سرتو بذار رو شونه هام خوابت بگیره.....


داداشم امروز رفت مدرسه وقتی برگشت از اونجایی که امسال اولین سالیه که نمیرم مدرسه خیلی مشتاقانه ازش پرسیدم امروز بهتون درس دادن؟گفت ‍پـَـَـ نــه پـَـَــــ نشستن نگاهمون کردن ببینن توی این 3 ماه قیافمون تغییر کرده یا نه..
داداشم: :-L
من: :|


داشتیم دربی رو نگاه میکردیم استقلال گل زد/کلی جیغ ودست و اینا زدیم. مامانم اومده میگه چی شد؟ گل زد؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه کبوتر رفته وسط چمنا سرو صدا کردیم بره اونور بازیکنا لهش نکنن.....


مشغول رانندگی تو جاده ام! از فاصله ی دور پلیس واسم دست تکون میده، ماشینو میزنم کنار میگم جناب سروان با من کاری داشتین؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم باهات بای بای میکردم! میگم اِ پس شما هم اهل فیسبوکو... D: راستی میخواین واسم جریمه بنویسین؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ کاغذ آوردم ازت امضا بگیرم، فدات شم...


گوشیم زنگ زده رو ویبره بود خواهرم میگه رو ویبره اس؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ تازگیا میخواد زنگ بزنه، زوور میزنه نمیتونه..!


یارو اومده میگه جا گرفتی؟؟ میگم بله.!!
میگه میاد ؟؟ میگم آره.! یارو رفت.
... ... خلاصه عموم رسید و منو دید که ایستادم تو جا پارک..
... ... ... میپرسه جا گرفتی واسم؟ گفتم بله عمو. رفتیم ونشستیم..
نیم ساعت بعدش با پسر عموم رفتیم کوه تا اون لحظه خیلی خودمو کنترل کرده بودم
نفس نفس زنان رسیده بودیم تا وسطاش. پرسید : خسته شدی؟؟ و من از اونجا هولش دادم پایین ودو تا پا با یه دستش شکست..!!
.
.
.
نتیجه : هرگز پـَـَـ نــه پـَـَــــ رو تو خودتون نریزید!!!!


رفیقم گوشیمو گرفته زنگ زده به دوست دخترش داره نیم ساعت صحبت میکنه منو نگاه میکنه میگه قبض موبایلت زیاد میاد قطع کنم ؟ پـــَ نه پــَـــ یه خورده دیگه ادامه بده داریم ردشو میزنیم، ادامه بده ...


رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟
می گه می خوای غذا درست کنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره!!


رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر یارو گفت : راحت باشه؟ پ نَ پ خار داشته باشه..


اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته

 



تاریخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:جوك - طنز - لطيفه - پ نه پ,
ارسال توسط اسماعیل عربی
ارسال توسط اسماعیل عربی
طی دو دهه گذشته تکنولوژی پیشرفتی ورای گمان و باور انسان داشته است و کیفیت زندگی کاربرانش را دگرگون کرده است. چه کسی در دنیای ۱۹۹۰ می توانست جهان امروزی را تصور یا باور کند؟ مثلا ما روز به روز بیشتر توسط سیستم جهان شمول اطلاعات به یکدیگر متصل می شویم و این سیستم تقریبا با زندگی روزمره ما عجین شده است. 

 
در ادامه مطلب نگاهی به ۵ تکنولوژی نوپای امروزی داریم که مطمئنا کیفیت زندگی در دهه آینده را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

 
کنترل کامپیوتر با مغز انسان

 

 
از کامپیوترهای دسک تاپ تا لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند، محاسبات و تجزیه و تحلیل اطلاعات به شکل غیر قابل شناختی در دهه های بعد از ابداع آن تکامل پیدا کرده است. خب، این فناوری در سال ۲۰۲۱ چگونه خواهند بود؟ ری کورزول متخصص کامپیوتر آمریکایی عقیده دارد که کامپیوترهای آینده چنان پیشرفته اند که رقیب و هماوردی جدی برای خرد و هوش بشری خواهند بود. او هم همراه با بقیه مهندسان کامپیوتر پیش بینی می کند که کامپیوترهای آینده به جای ابزارهای امروزی با فکر و ذهن انسان کنترل خواهند شد. 

 
اخیرا یکی از محققان اینتل به نام Dean Pomerleau در جایی به این قابلیت ها و امکانات اشاره کرده و گفته بود: «سرانجام بشر زمانی به ایمپلنت های مغزی تن خواهد داد. تصور کنید که روزی با استفاده از قدرت فکر و خیال تان بتوانید به گشت و گذار در وب بپردازید».

 


سفرهای هوایی تجملاتی

 

 
هرچند که سفر در زمان و تلپورت شدن هنوز به رویای دور و درازی می ماند، در این چند ساله تعدادی اختراع جذاب برای سفرهای هوایی رونمایی شده است که آینده مسافرت های هوایی و پروازها را دگرگون می کند. در حالی که احتمالا در دهه آینده هنوز باید همانند قدیم سوار هواپیما بشوید و به نقاط مختلف سفر کنید، اما دلیلی ندارد که آن را به سبکی مانند تصویر زیر انجام ندهید:

 

 
یک طرح مفهومی جدید برای خیال پردازی های ایرباس در خصوص هواپیماهای آینده . جایی که هواپیماها مجهز به هلوگرام (تصویر لیزری سه بعدی) و سان روف خواهند بود. از میان دیوار بیرون را خواهید دید. تلویزیون های لمسی و کابین های تمیز شونده خودکار سفر را بسیار راحت تر و لذت بخش تر خواهند ساخت.

 

 


 
بازی های هلوگرام

 

 
هفته گذشته یکی از پیشگویی های بحث برانگیز در توکیو مربوط به دنیای بازی ها بود. گفته می شود که بازی ها به زودی تبدیل به هلوگرام های شبه زنده ای می شوند که با پروژکتور درون اتاق شما پخش شده و سرگرم تان می سازند. انقلابی فراتر از تکنولوژی سنسورهای حرکتی در حال وقوع است و شرکت ها در حال توسعه معنای جدیدی در بازی ها هستند، اینکه اشیاء مجازی درون اتاق با گیمر در ارتباط و تعامل باشند.

 

 
البته سونی از اوایل امسال کار بر روی این تکنولوژی را شروع کرده است. در این شیوه حجمی از نور درون اتاق پخش می شود و یک تصویر شناور را ایجاد می کند. این شرکت همچنین در حال سرو سامان دادن به تصاویر شناور سه بعدی است که در فضایی بیرون از صفحه تلویزیون جان بگیرند. آنها همچنین یک سگ هلوگرام درون یک جام را هم به تازگی تولید کرده اند. کمی بعد اپل پتنت (حق امتیاز) تکنولوژیی را ثبت کرد که تصاویر به صورت سه بعدی پخش شوند و افراد امکان این را بیابند که با اشیاء مجازی پخش شده بازی کنند و آنها را در دست بگیرند. این تکنولوژی همچنین می تواند در محاسبات کامپیوتری، کامپیوترهای شخصی و فیلم های سینمایی مورد استفاده قرار گرفته و کارها را دو چندان راحت تر کند.

 


 
موبایل دستور پذیر با حرکت

 

 
فکر می کنید موبایل صفحه لمسی تان جذاب و گیرا است؟ تلفن های همراه آینده یکنواختی و خستگی استفاده دائم از کلیدها برای انجام کارها را پشت سر خواهند گذاشت و فقط با برخی حرکات و اشارات (gesture) خاص عمل خواهند کرد. مثلا تصور کنید که موبایل تان مجهز به چیزی شبیه کینکت باشد.

 

 
ماه گذشته شرکت طراحی Pilotfish و شرکت سازنده سنسور Synaptics نسخه اولیه (prototype) موبایلی را رونمایی کردند که هیچ دکمه ای نداشت. این تلفن که به اونیکس یا عقیق ملقب شده است، تنها با اشارات و علائم و حرکات کار می کند. تنها تکان دادن (swiping) صفحه، برنامه ها را باز می کند و می بندد. بالا بردن تلفن به سمت گونه باعث پاسخ به تماس می شود. علاوه بر این، طراحی آن هم نوآوری خاص خودش را دارد و می تواند شامل انواع تلفن های اوریگامی، تاشو یا حتی ساعت-موبایل ها باشد.

 


 
کارتهای اعتباری بدون کارت

 

 
چندی پیش آزمایشگاه مستر کارت، نسخه آزمایشی از کارت های اعتباری موبایلی خود را ارائه کرد. در میان پروتو تایپ های ارائه شده، انواع مختلفی از شیوه های پرداخت بدون کارت دیده می شود که امکان سفارش و پرداخت مستقیم کالاها از درون تبلیغات تلویزیونی را هم شامل می شود.

 

 
به موازات این کارها، گوگل هم اپلیکیشن و سیستم ابداعی کارت اعتباری اش را فعال کرده است. کیف پول گوگل به افراد اجازه می دهد تنها با تپ کردن صفحه موبایل شان در کنار پیشخوان مغازه، پرداخت را انجام دهند. ابداعاتی از این دست به شکل بالقوه کارت های اعتباری مرسوم را منسوخ و از رده خارج می سازند.

 
منبع : نارنجی



ارسال توسط اسماعیل عربی


















تاریخ: جمعه 15 مهر 1390برچسب:شكار لحظه ها - عكس هاي ديدني,
ارسال توسط اسماعیل عربی

Stunning HD Fantasy & Gaming Desktop Wallpapers part 2

براي ديدن تصاوير به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 مهر 1390برچسب:تصاوير زيباي دختران فانتزي,
ارسال توسط اسماعیل عربی




















تاریخ: جمعه 15 مهر 1390برچسب:تصاوير جالب از دنياي زير آب,
ارسال توسط اسماعیل عربی

فال امروز ۱۵ مهر  – ۷ October

فال روزانه 15 مهر

 

فروردین: مثل اینکه امروز همه می‌خواهند دوست شما باشند و شما نمی‌توانید به کسانی که ازتان درخواست کمک می‌کنند به راحتی جواب منفی دهید. شما احساس محبوب بودن می‌کنید و نمی‌خواهید که این محبوبیت را از دست بدهید. با این حال درست نیست که به خاطر اینکه دیگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمایت کنید. الان بهترین تاکتیک برای شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است.

اردیبهشت: امروز شما دوست دارید در محل کارتان باشید، چراکه امیدهای خیلی زیادی برای کارهایی که می‌خواهید تمام کنید دارید. اما انتظاراتی که به دنبال این کار شما به همراه است، موجب ناامیدی تان در چند روز آینده می‌شود. دچار وسوسه نشوید و هر کاری که هر کسی بهتان پیشنهاد می‌کند را انجام ندهید! فقط پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید.

خرداد: هم اکنون شما به خصوص وقت‌هایی که جذابیت‌تان چشم کسی را می‌گیرد، می‌توانید فردی کاملاً مجاب کننده باشید. اما چرخه فعال و پویای بین عطارد سیاره بخت شما و ژوپیتر حاکی از این است که اگر یک بار شروع به صحبت کنید دیگر نمی‌دانید کی باید از حرف زدن دست بردارید! اگر شما زیاد حرف بزنید، پیام خود را به درستی به دیگران نخواهید رساند، بنابراین قبل از اینکه شروع کنید خوب حواس خود را جمع کنید.

تیر: شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

مرداد: شما امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و به دنبالی منبری برای صحبت کردن و گفتن حرف‌هایی بیهوده می‌گردید!! اما وقتی شما از گفتن این حرف‌ها هدفی ندارید، دیگران هم دوست ندارند به حرف‌هایتان گوش بدهند. هرچقدر که با پرداختن به جزئیات وقتتان را تلف کنید، سخنرانی شما غیر قابول قبول‌تر به نظر می‌رسد. در نهایت اگر درایت و منطق خود را ملاک قرار بدهید، عاقلانه تر از این است که هر کسی که پیش رویتان نشسته را قانع کنید.

شهریور: امروز زمانی که ایده‌های خود را برای دیگران آشکار می‌کنید، نظرات عالی شما در مورد عشق در بوته آزمایش قرار می‌گیرد. شما می‌دانید که افکارتان با روش معمول و مرسوم نگاه گردن به اشیاء، با یکدیگر هماهنگ و سازگار نمی‌شوند. از متفاوت بودن نترسید، حتی شاید از این کار لذت هم ببرید. فقط آنقدر انعطاف ناپذیر نباشید که دیگران ازتان دوری کنند، چراکه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجی هستید.

مهر: شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونکه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز کنید. شما در یک لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی که آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی که دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نکرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

آبان: حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به جای سیر کردن در آسمان‌ها کمی ‌واقع بین تر باشید.

آذر: امروز با توجه به گردش بهرام به دور ژوپیتر پیام‌هایی به شما ارسال می‌شود که می‌توانید در اوج باشید. امروز ژوپیتر سیاره فرمانروای شما تلنگری قوی از بهرام نگران دریافت می‌کند و انرژی و توانایی مضاعفی به شما می‌دهد و یا اینکه شما را در مباحثه‌های غیر لازم قرار می‌دهد. به جای اینکه بر سر اختلافات جزئی بحث کنید، با ایده‌های بزرگ موافقت کنید و بعداً به جزئیات توجه کنید.

دی: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

بهمن: امروز شما دیگر نمی‌خواهید رازی را پیش خود نگه دارید، اما باید این کار را بکنید! برای اینکه وقتی که از روی اعتماد حرفی به شما زده شده است، اصلاً خوب نیست آن را فاش کنید. خوشبختانه موضوعات جالب خیلی زیادی برای بحث کردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول کنید که بهتر است بعضی از حرف‌ها ناگفته باقی بمانند، احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد.

اسفند: امروز همکاران شما ظاهراً خیلی جدی شده‌اند و شما نمی‌توانید با نظریات آنها موافقت کنید. حتی اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمی‌توانید از خوش بینی خود دست بردارید. فقط فراموش نکنید که باید هم انسان مفیدی باشید و هم مثبت اندیش و در عین حال در شرح دادن موقعیت و جایگاه خود زیاد مبالغه نکنید.




تاریخ: جمعه 15 مهر 1390برچسب:فال امروز 15مهر 1390,
ارسال توسط اسماعیل عربی
ارسال توسط اسماعیل عربی

تصاویر و اسامی بدترین مادرهای دنیا

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

پانداها، خرگوشها، همسترها و عقابها از دسته جانورانی هستند که نسبت به فرزندان کوچک خود بدرفتاری می کنند، آنها را در دوران نوزادی رها کرده و یا حتی آنها را می خورند. پیوند میان مادر و فرزند در سرتاسر جهان پیوندی مثال زدنی است اما در همین جهان مادرانی وجود دارند که هیچ شباهتی به مادران دل نازک و مهربان ندارند، البته در جهان حیوانات و حشرات.

---------------------------------

 

سوسک گورکن: این حشره یکی از بدترین مادرهای جهان است زیرا فرزندان خود را در بازی مرگباری می خورد لارو این سوسک درون جسد موش مرده ای قرار می گیرند که توسط مادر و پدر درون حفره ای دفن شده است، سوسک مادر غذای فرزندان خود را با خوردن لاشه موش تامین می کند و در نتیجه به صورت ناخودآگاه لاروهای خود را می خورد.

تعداد لارو این سوسکها معمولا بیشتر از اندازه ای است که تمامی آنها بتوانند درون بدن موش جا بگیرند از این رو شانس بقای برخی از این لاروها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

پاندا: بر خلاف تصور همگان، پانداهای مهربان مادرهای بسیار بدی هستند زیرا در زمانهایی که دو فرزند به دنیا می آورند، یکی از آنها را به حال خود رها می کنند. این جاندار در میان انسانها وجهه ای زیبا و خوب دارد اما در اصل یکی از بد ترین مادرهای دنیا است زیرا دومین فرزند خود را که در زمان تولد بسیار کوچک است، به حال خود رها کرده و تنها می گذارد.

با این همه پانداها به فرزندی که وظیفه بزرگ کردن او را به عهده گرفته اند توجه بسیاری می کنند و از این رو محققان باور دارند پانداها واقعا توانایی رسیدگی به دو فرزند را نداشته و باور دارند یک توله پاندای سر حال و قوی بهتر از دو توله پاندای ضعیف و بیمار است از این رو از همان ابتدا یکی از فرزندان خود را نادیده می گیرند.

 

همسترها: یکی دیگر از مادرهای هم نوع خوار یا فرزند خوار جهان همسترها هستند. این جاندار برخلاف ظاهر لطیف و دوست داشتنی که دارد، قاتلی سنگدل است که معمولا فرزندان خود را می خورند. همسترها نیز برای اطمینان از اینکه چند عدد از فرزندانشان زنده و سالم باقی می مانند، چند نوزاد اضافی به دنیا می آورند تا حتی در صورت کم بودن غذا نیز بتوانند از رشد و نمو چند فرزند خود اطمینان حاصل کنند.

 

عقاب سیاه: این پرنده مادر بسیار بدی است زیرا دست از نزاع و جنگ با هم نژادان خود بر نمی دارد و برای جدا کردن فرزندان خود در نزاعی مرگبار هیچ اقدامی نمی کند. به گفته محققان این پرنده ها معمولا درگیر نزاعهایی خشن می شوند و عقابهای پدر و مادر در زمان درگیری جوجه های بزرگتر و کوچکتر، زمانی که جوجه های بزرگتر کوچکترها را می کشند، تنها در گوشه ای نشسته و نگاه می کنند.

 

در واقع این پدیده یک قرارداد همکاری بی رحمانه میان جوجه های مسن تر و مادر بوده و می توان آن را فرزند کشی نیز نامید عقابهای مادر از این رو تا این حد خونسرد به کشته شدن جوجه های کوچکتر خود چشم می دوزند تا بتوانند از بقای جوجه های بزرگتر و تامین بودن منابع غذایی آنها اطمینان حاصل کنند.

 

مرغابی شانه به سر: این پرنده ها هم در دسته مادرهای بد قرار دارند زیرا جوجه هایی که دیرتر سر از تخم در می آورند را به حال خود رها می کنند. این مرغابی ها لانه های شناوری می سازند و درون این لانه از دو تخم مراقبت می کنند تا زمانی که یکی از جوجه ها سر از تخم در بیاورند.

اما درست زمانی که اولین جوجه سر از تخم در می آورد، مرغابی مادر به همراه جوجه اول لانه را ترک کرده و پرواز می کنند، در حالی که جوجه دوم در میان طبیعت وحشی به حال خود رها می شود. زیرا این پرنده ها هم ترجیح می دهند یک جوجه سالم و قوی را پرورش دهند.

 

سوسمار دم بلند: به طور کلی یافتن مادر نمونه در میان خزنده ها کار بسیار دشواری است، اما این سوسمار یکی از برترین مادرهای بد در جهان خزنده ها است. اگر این سوسمار در منطقه ای تخم گذاری کند که اطراف آن توسط شکارچیان مختلف احاطه شده باشد، پیش از اینکه فرزندانش سر از تخم دربیاورند همه آنها را می خورند. بهانه این خزنده برای خوردن فرزندانش نجات آنها از شکار شدن است تا از سویی دیگر بتواند برای تخم گذاری بعدی خود را قوی تر کند.

 

خرگوش: خرگوشهای مادر از این نظر مادران بدی هستند که بلافاصله پس از تولد فرزندانشان آنها را رها کرده و پس از آن برای 25 روز اول روزانه دو دقیقه برای غذا دادن به فرزندانشان به لانه بازمی گردند. پس از این مدت خرگوشهای کوچک باید بتوانند غذای خود را تامین کنند.

با این همه توجیه پذیرترین بهانه مادرانه برای بد رفتاری با فرزندان به خرگوشها اختصاص دارد، زیرا گوشت این جانداران بسیار خوش طعم است و خرگوشهای مادر برای دور نگه داشتن شکارچیان از لانه، آنجا را ترک می کنند تا راز مخفیگاه فرزندانشان حفظ شود.




تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:تصاوير بدترين مادران دنيا,
ارسال توسط اسماعیل عربی
با سه هزار میلیارد تومان چه کارهایی می توان کرد؟
 
خبر کوتاه بود: «اختلاس سه‌هزار میلیارد تومان توسط یک نفر از بانک‌های ایران»!

به گزارش قشم دیلی اگرچه این خبر در ابتدا آنقدر عجیب و غیرقابل باور بود اما با تأیید مسئولان بانکی کشور همگان را در شوک فرو برد که چگونه یک نفر توانسته است در چنین حجم گسترده از منابع کشور اختلاس کند! با نگاهی مقایسه‌ای و برای درک عمق فاجعه می‌توان چرتکه انداخت و فهمید که با ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان چه‌ها که نمی‌شود کرد.
alt
 

- می‌توان ۳۰ هزار واحد آپارتمان ۵۰ متری خریداری کرد.
میانگین قیمت هر متر در تهران دو میلیون تومان است.

- می‌توان در یک دوره به ۶۷ میلیون نفر از شهروندان ایران یارانه داد.

- می‌توان ۶۷ میلیون فقره به افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کرد.
حقوق ماهانه‌ی هر نحت پوشش ۴۵ هزار تومان است.

- می‌توان ۳۵۳ هزار پراید خریداری کرد.
قیمت هر پراید حدود هشت ‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

- می‌توان ۴۲۸ هزار و ۵۷۱ وام خودرو پرداخت کرد.
بانک‌ها اغلب وام هفت‌میلیون تومانی برای خرید خودرو می‌دهند.

- می‌توان ۶۰۰ هزار شغل خانگی ایجاد کرد.
برای اشتغال خانگی پنج‌میلیون تومان وام داده شود

- می‌‌توان ۱۰۰ هزار شغل پایدار ایجاد کرد.
برای ایجاد هر شغل پایدار ۳۰‌میلیون تومان باید هزینه کرد.

- می‌توان به ۹ میلیون و ۸۲ هزار و ۶۵۲ کارگر حقوق پرداخت کرد.
حداقل حقوق کارگران برای سال ۹۰ چیزی نزدیک ۳۳۰هزار و ۴۰۰تومان است

- می‌توان شش‌بار صنعت نساجی را نوسازی کرد.
برای نوسازی صنعت نساجی به ۵۰۰‌میلیون دلار نیاز است.

- می‌توان ۱۲میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داد
سرانه هر دانش‌آموز با محاسبه انرژی ۲۵۰هزار تومان محاسبه شده است

- می‌توان دو سال، شهروندان ایرانی را درمان رایگان کرد.
سرانه درمان برای ایران پنج‌درصد حداقل حقوق کارگران است.

- می‌توان ۲۷میلیون و پانصد هزار بشکه نفت خریداری کرد.(درآمد ۱۴روز فروش نفت ایران)
قیمت هر بشکه نفت صادراتی ایران ۱۰۹ دلار است.

- می‌توان برای ۲۴سال به صادر‌کنندگان جایزه پرداخت کرد.
بدهی دولت برای جوایز صادراتیاز سال ۸۶ تا اکنون به رقم ۴۵۰میلیارد تومان شده است.

- می‌توان ۶۰۰هزار زندانی آزاد کرد.
آن دسته از زندانی‎هایی که تعهدی کمتر از پنج‌میلیون تومان دارند.

- می‌توان ۷۵هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داد.
با ۴۰میلیون تومان می‌توان بین ۲۰ تا ۳۰ کلاس درس برای دانش‌آموزان ساخت.

- می‌توان پنج‌میلیون و ۲۰۰هزار سکه خریداری کرد.
در حال حاضر هر سکه حدود ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

- می‌توان ۶۰۰ میلیون پرس غذا خریداری کرد.
قیمت میانگین هر پرس غذا پنج‌هزار تومان است

 




ارسال توسط اسماعیل عربی
جغدی روی كنگره‌های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا می‌كرد. رفتن و رد پای آن را. و آدم‌هایی را می‌دید كه به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می‌بندند. جغد اما می‌دانست كه سنگ‌ها ترك می‌خورند، ستون‌ها فرو می‌ریزند، درهامی‌شكنند و دیوارها خراب می‌شوند. او بارها و بارها تاج‌های شكسته، غرورهای تكه پاره شده را لابه‌لای خاكروبه‌های قصر دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا وناپایداری‌اش می‌خواند؛ و فكر می‌كرد شاید پرده‌های ضخیم دل آدم‌ها، با ا ین آواز كمی بلرزد. روزی كبوتری از آن حوالی رد می‌شد، آواز جغد را كه شنید، گفت:« بهتر است سكوت كنی و آواز نخوانی. آدم‌ها آوازت را دوست ندارند.غمگینشان می‌كنی. دوستت ندارند. می‌گویند بدبینی و بدشگون و جز خبر بد، چیزی نداری.»
قلب جغد پیرشكست و دیگر آواز نخواند.
سكوت او آسمان را افسرده كرد. آن وقت خدا به جغد گفت: آواز‌‌خوان كنگره‌های خاكی من!
پس چرا دیگر آواز نمی‌خوانی؟ دل آسمانم گرفته است.
جغد گفت: خدایا! آدم‌هایت مرا و آوازهایم را دوست ندارند.
خدا گفت: آوازهای تو بوی دل كندن می‌دهد و آدم‌ها عاشق دل بستن‌اند. دل بستن به هر چیز كوچك و هر چیز بزرگ. تو مرغ تماشاو اندیشه‌ای! و آن كه می‌بیند و می‌اندیشد، به هیچ چیز دل نمی‌بندد؛
دل نبستن سخت‌ترین و قشنگ‌ترین كار دنیاست. اما تو بخوان و همیشه بخوان كه آواز تو حقیقت است و طعم حقیقت، تلخ.
جغد به خاطر خدا باز هم بر كنگره‌های دنیا می‌خواند.
و آن كس كه می‌فهمد، می‌داند
آواز او پیغام خداست كه می‌گوید:
آن چه نپاید، دلبستگی را نشاید



 




تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:آواز جغد,
ارسال توسط اسماعیل عربی
 

فقط در روسیه! (سوژه های دیدنی)




































عکس های خنده دار




































 



تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:سوژه هاي ديدني فقط در روسيه,
ارسال توسط اسماعیل عربی
ارسال توسط اسماعیل عربی

چرخه طبيعي عمل جنسي در مردان
 

فعاليت جنسي در هر سني يک رفتار غريزي و خودکار انساني است اما زمينه زيستي بسيار پيچيده‌اي دارد. گرچه عمل جنسي يک فرآيند مداوم است اما پژوهشگران آن را به 6 مرحله تقسيم مي‌کنند...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:چرخه طبيعي عمل جنسي در مردان,
ارسال توسط اسماعیل عربی

فردی که سرماخورده چه باید و چه نباید بخورد؟

 


 

فردی که سرماخورده چه باید و چه نباید بخورد؟

تمام سلول های بدن برای فعالیت نیازمند اکسیژن هستند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی

باز آمد بوي ماه مدرسه

به ادامه مطلب برويد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک